Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Sports > Soccer > Sports Talk : Soccer (Locals)

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #8801  
Old 21-11-2017, 11:12 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,276
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9732
Active Level
My Mood:
Default

ada yg update xde offer kt sgor sbnrnye. so jdt team tunggal pg afc2018
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #8802  
Old 21-11-2017, 11:22 PM
mantoya mantoya is offline
Legendary Member

mantoya's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2007
Posts: 10,547
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by pendekar-laut View Post
Bkn xnk ikut guideline..
tp kan, nape ssh sgt nk sbmt penyata kewangan yg siap audit??
a) mmg rse x perlu nk audit penyata kewangan..
B) x berani nk hantar audit penyata kewangan sbb nnt terbongkar semua aliran duit persatuan g mne..
Tu yg sebenarnya.....byk kekantoilan yg berlaku.....
Reply With Quote
  #8803  
Old 21-11-2017, 11:24 PM
mantoya mantoya is offline
Legendary Member

mantoya's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2007
Posts: 10,547
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Takut dah layak ACL pun tolak....elok main liga FAM je mcm tu....
Reply With Quote
  #8804  
Old 21-11-2017, 11:43 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,276
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9732
Active Level
My Mood:
Default

acl x la kot. mesti mau punya. nk jd yg pertama kata kan
Reply With Quote
  #8805  
Old 22-11-2017, 12:03 AM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,276
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9732
Active Level
My Mood:
Default

TINDAKAN MENARIK DIRI DARI PERTANDINGAN AFC TIDAK MENGHORMATI AFC

Kami mahu bola sepak lebih berkembang di pentas antarabangsa untuk mendapatkan pendedahan dengan lebih banyak lagi pada peringkat tertinggi. Walaubagaimanapun adalah sukar untuk kami melangkah jauh jika ada pasukan yang tidak mengambil berat pertandingan antarabangsa.

Mereka hanya mahu bermain dalam pertandingan domestik sahaja seperti yang dilakukan oleh pasukan Pahang. Inilah realiti bolasepak tanahair.

Tidak pernah dalam hidup saya melihat mana-mana pasukan dalam dunia menolak peluang bermain di peringkat antarabangsa. Tindakan menarik diri dari pertandingan AFC menunjukkan pasukan Pahang tidak menghormati AFC.

Tindakan ini juga boleh menjejaskan ranking negara dan juga hubungan baik yang terjalin diantara FAM dan AFC.

Peter De Roo, Pengarah Teknikal Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM)

Reply With Quote
  #8806  
Old 22-11-2017, 12:14 AM
Hayy Hayy is offline
Super Active

Hayy's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Oct 2010
Posts: 5,410
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mantoya View Post
Takut dah layak ACL pun tolak....elok main liga FAM je mcm tu....
klu cmni lgi parah bro..
nmpak sgt jaguh kampung je nanti.
hahaha
Reply With Quote
  #8807  
Old 22-11-2017, 12:17 AM
Hayy Hayy is offline
Super Active

Hayy's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Oct 2010
Posts: 5,410
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
acl x la kot. mesti mau punya. nk jd yg pertama kata kan

boleh canang satu dunia nanti layak ACL .
Reply With Quote
  #8808  
Old 22-11-2017, 12:24 AM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,276
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9732
Active Level
My Mood:
Default

felda pun katanye xmain liga super. xdpt lesen fam
Reply With Quote
  #8809  
Old 22-11-2017, 12:57 AM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,276
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9732
Active Level
My Mood:
Default

sok tggu pengumuman martin prest
Reply With Quote
  #8810  
Old 22-11-2017, 08:17 AM
rumahemas4u rumahemas4u is offline
Super Active

rumahemas4u's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jan 2009
Location: Dealer ONEXOX / Ins&Rtax Murah
Posts: 5,623
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 11
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
felda pun katanye xmain liga super. xdpt lesen fam
nampak sangat tempat untuk kelepit duit? Tak audit juga ke penyata kewangan nya sampai tak dapat lesen fam, pergi mana duit tu. Selama ni kat malaysia bolasepak wayang ajer rupanya, patut 30 tahun tak maju2, rupa2nya untuk kerajaan negeri atau badan berkanun rembat duit. Patut susah sangat nak swasta. Patut susah sangat nak amik lesen afc. Patut takut tmj jadi presiden FAM, ini rupa tembelang nya sudah pecah. Dlm persatuan pun org umn0ng0k nak rembat duit apa tah lagi yg tak berpersatuan, patut lah bola selama ni semua menteri besar yg jadi presiden. Lubuk besar rupanya...
Reply With Quote
Likes TT liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump