Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > Investor, Business, Entrepreneur > Offline Business, Entrepreneur Discussion

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #31  
Old 21-11-2017, 10:05 PM
Jackhalid Jackhalid is offline
Super Active

Jackhalid's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: May 2008
Location: Shah Alam, Setapak, Georgetown, Melaka dll
Posts: 5,026
Thanks (Received): 332
Likes (Received): 121
Active Level
My Mood:
Default

belajar buat kek lah tuan. margin besar. modal kecik. boleh buat dari rumah je. nak beli peralatan pun tak banyak kos. nak belajar pun sekarang ni dah mudah dah. Ada orang ajar melalui ebook + video tutorial. murah lak tu

KLIK SINI KALAU NAK BELAJAR

__________________
Nak belajar buat kek kafe cara yang mudah?
KLIK SINI Untuk Tonton VIDEO PERCUMA!


Reply With Quote
Paid Advertisement
  #32  
Old 21-11-2017, 10:08 PM
chestermalay chestermalay is online now
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2017
Posts: 72
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

SKIll tu yang mahal...
__________________
UBAT TENAGA BATIN ANDA
Reply With Quote
  #33  
Old 21-11-2017, 10:28 PM
makcikcomei makcikcomei is offline
Active Member

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2010
Posts: 1,315
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 33
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by pokyo View Post
kursus berapa hari tu mokcik? nak juga belajar utk makan sendiri, tak larat nak beli ekonomi meleset...
Terima kasih sebab info ni, baru tahu & harga pun murah bebeno...
Separuh hari jer. Tapi cukup cover beberapa jenis bun. Lepas tu tambah ilmu dengan baca blog dan youtube
Reply With Quote
  #34  
Old 23-11-2017, 11:58 AM
SayaBudakBaruBelajar SayaBudakBaruBelajar is online now
Active Member

SayaBudakBaruBelajar's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: May 2011
Location: Ujung Tanah
Posts: 1,910
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 2
Active Level
Default

Dulu lps spm tlg arwah makcik jual putu bambu, putu piring, apam balik..
Putu bambu ngan putu piring penyediaan leceh sket..Kene kukus, ayak..yang kita selalu nmpk kt pasar tu dah siap..Keje aku la tu dulu..Bab penyediaan tak amek tau..Niaga dr pkol 10-6 ptg dia bagi gaji RM25..Makan, rumah, tambang g niaga lain lagi..Cukup la masa tu.. Paling senang apam balik..Kt tapak baru bancuh tepung semua..Bahan lain semua jenis beli siap..Gula, kacang tanah kisar, jagung, maejerin..

Pendapat aku niaga apam balik je TT..
Reply With Quote
  #35  
Old 23-11-2017, 12:29 PM
eizzbizz eizzbizz is offline
Super Active

eizzbizz's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Sep 2009
Posts: 6,705
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 39
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by SayaBudakBaruBelajar View Post
Dulu lps spm tlg arwah makcik jual putu bambu, putu piring, apam balik..
Putu bambu ngan putu piring penyediaan leceh sket..Kene kukus, ayak..yang kita selalu nmpk kt pasar tu dah siap..Keje aku la tu dulu..Bab penyediaan tak amek tau..Niaga dr pkol 10-6 ptg dia bagi gaji RM25..Makan, rumah, tambang g niaga lain lagi..Cukup la masa tu.. Paling senang apam balik..Kt tapak baru bancuh tepung semua..Bahan lain semua jenis beli siap..Gula, kacang tanah kisar, jagung, maejerin..

Pendapat aku niaga apam balik je TT..
perghh!! pekena apam balik nipis tarok nestum..best ooo
Reply With Quote
  #36  
Old 03-12-2017, 12:51 PM
Rilus_KK Rilus_KK is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2011
Posts: 208
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Minggu lepas try putu bambu kat rnr g.sempah.. Ok la sedap jg. Rm3 klu xsilap sebekas.
Reply With Quote
  #37  
Old 03-12-2017, 01:24 PM
no trade no trade is offline
Super Active

no trade's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: May 2008
Posts: 6,603
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 35
Active Level
My Mood:
Default

putu bambu antara yg susah nak buat. barang tak banyak pakai cuma preparation kena awal..
__________________
"Kita bangsa dan umat yang punya satu Tuhan, satu Nabi, satu Kitab, satu Qiblat; mengapa kita tidak boleh jadi satu bersatu dan berpadu menjadi Satu Umat."

Tempahan Maruku Idamanku Telah Dibuka
NyuMmmm
Reply With Quote
  #38  
Old 03-12-2017, 01:47 PM
Kronologi015 Kronologi015 is offline
Active Member

Kronologi015's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,593
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 7
Active Level
My Mood:
Default

ok je kelas 4k.. tapi bia ko je dalam kelas tu... face to face... 1 on 1.. kalau 4k dalam kelas ada 10 orang... x jadik apa..

lupa dah mana dulu ada nampak kat FB kelas putu ni RM400 ja..
__________________
Saya menang moto!
Reply With Quote
  #39  
Old 03-12-2017, 02:03 PM
momoque momoque is offline
Super Active

momoque's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 7,990
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 48
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Kronologi015 View Post
ok je kelas 4k.. tapi bia ko je dalam kelas tu... face to face... 1 on 1.. kalau 4k dalam kelas ada 10 orang... x jadik apa..

lupa dah mana dulu ada nampak kat FB kelas putu ni RM400 ja..
Blaja face to face bro...sorg2

Tp tu la aku pun x rase lg sedap x putu dia..

Aku kt jb dia kt perak

Bro igtkn balik kelas rm400 tu huhu murah btoii
Reply With Quote
  #40  
Old 10-12-2017, 07:33 PM
Dragonforex Dragonforex is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 442
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 47
Active Level
Default

Benda boleh dpt free.

Nape nk kena bayar...??
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump