Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 19-06-2017, 12:19 PM
WalKing WalKing is online now
Regular

WalKing's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2014
Posts: 158
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

syukur...malaysia masih aman. terima kasih BN. (Barang Naik)
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 19-06-2017, 12:19 PM
magnesium magnesium is offline
Legendary Member

magnesium's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Apr 2010
Posts: 10,027
Thanks (Received): 158
Likes (Received): 81
Active Level
Default

tahniah najib berjaya tingkatkan pendapatan negara dgn gst
Reply With Quote
  #13  
Old 19-06-2017, 12:19 PM
silasroon silasroon is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 951
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 92
Active Level
My Mood:
Default

Hehe....buatlah sesuka hati korang ye Menteri-Menteri semua. Selagi abam-abam polis dan tentera tak memberontak, orang awam sekalian sila duduk diam-diam ye. Jangan tunjuk sangat kita anti GST.

P/S: Saja je nak bagitahu, sekarang ni dah ramai abam-abam polis dan tentera semakin merungut bebanan kos sara hidup tinggi. Cuma belum meletus perkara pelik-pelik je. hehe

Dorang abam-abam polis dan tentera GENERASI Y. Pemikiran tak sama dengan generasi sebelumnya.

#Sapot Polis & Tentera.
__________________
"Terletak di antara dua perbezaan adalah KENIKMATAN"

"Bukan salah orang yang mengajak, tetapi salah diri yang berkehendak"
Reply With Quote
Likes Jedi liked this post
  #14  
Old 19-06-2017, 12:20 PM
wataktau wataktau is offline
Regular

wataktau's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2017
Posts: 429
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 55
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Aiman Nordin View Post
palabana diaa.. mcmana la nk hidup berkeluarga duk bujang gaji 2k makin tercekik la camni..

Nak buat camne. Ini semua kerana kerajaan dah tak ada duit nak tanggung gaji, elaun, gratuiti dan pencen penjawat awam yg berjumlah 1.6 juta orang hanya utk 30 juta orang penduduk. Dah ler gaji dan elaun mahal. Jepun yg penduduk 130 juta orang tu pun penjawat awam dia hanya 1.1 juta orang.


Bila dah tak ada duit terpaksalah sembelih rakyat guna GST. Kita semualah yg terpaksa tanggung polisi bowdoh kerajaan ni.
Reply With Quote
Likes Jedi liked this post
  #15  
Old 19-06-2017, 12:20 PM
k3ryck k3ryck is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,798
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 24
Active Level
My Mood:
Default

makin x faham..

ada penambahbaikan ke bila caj GST kat semua benda?

#nokharomm
Reply With Quote
  #16  
Old 19-06-2017, 12:23 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 24,951
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1100
Active Level
My Mood:
Default

rebah tersungkur jugak rasanya dihimpit gst 6% ni
Reply With Quote
  #17  
Old 19-06-2017, 12:24 PM
MHaffiezMNazri MHaffiezMNazri is offline
Super Active

MHaffiezMNazri's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2012
Location: Kuala Lumpur, MALAYSIA
Posts: 5,169
Thanks (Received): 676
Likes (Received): 341
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by HakuLar View Post
Secara automatik makanan kt restoren naik 50 sen la nnti..
JANGAN CAKAP - nanti menteri Pasola cakap gunapakai GST terhadap 60 benda ini bukan alasan untuk penjaja menaikkan harga makanan
__________________
MHaffiezMNazri is also reachable on WhatsApp
Adult ADHD: difficulty following directions, remembering information, concentrating, organising tasks, or completing work on time.
Reply With Quote
  #18  
Old 19-06-2017, 12:24 PM
kiddd2 kiddd2 is offline
Legendary Member

kiddd2's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jun 2011
Posts: 16,335
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 1324
Active Level
My Mood:
Default

ahmad maslan mana???

ahmad maslan??
__________________
NAK TAHU HARGA HANDPHONE TERKINI??? MASUK SINI

: KEDAI HANDPHONE ONLINE :
Reply With Quote
  #19  
Old 19-06-2017, 12:25 PM
akudotcom akudotcom is offline
Active Member

akudotcom's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,810
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 300
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by wataktau View Post
Nak buat camne. Ini semua kerana kerajaan dah tak ada duit nak tanggung gaji, elaun, gratuiti dan pencen penjawat awam yg berjumlah 1.6 juta orang hanya utk 30 juta orang penduduk. Dah ler gaji dan elaun mahal. Jepun yg penduduk 130 juta orang tu pun penjawat awam dia hanya 1.1 juta orang.


Bila dah tak ada duit terpaksalah sembelih rakyat guna GST. Kita semualah yg terpaksa tanggung polisi bowdoh kerajaan ni.
Ini logic
Bole jd YB
__________________
AKU NAMPAK APA YG ENGKAU NAMPAK

* To Multi-Level Marketing (MLM) and Network Marketing people : dont lie about ur income.. sampai bila nak menipu org?
Reply With Quote
  #20  
Old 19-06-2017, 12:26 PM
underscore underscore is offline
Legendary Member

underscore's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Location: 7
Posts: 10,466
Thanks (Received): 3662
Likes (Received): 130
Blog Entries: 33
Active Level
Default

habis la.. kangkung naik harga
Attached Files
File Type: pdf pindaan_sundry20170307.pdf (342.1 KB, 30 views)
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump