Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #51  
Old 19-06-2017, 08:41 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 24,521
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 969
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by akudotcom View Post
Byk org gemok terasa dlm ni
bukan bermakna dalam cg ni yg terasa dengan kata kata penjual tu gemuk tuan , yg kurus slim pun terasa sebab penjual tu kurang adabnya

cuma mahukan penjual tu biar beradab sopan dalam tutur kata..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #52  
Old 19-06-2017, 08:47 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 33,940
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 523
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Nak berniaga jaga la hati customer jangan main lepas jer

Customer yang support biz anda hargai customer
__________________


Komisyen Lebih RM1,000 untuk Projek Bina Rumah Atas Tanah Sendiri di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #53  
Old 19-06-2017, 09:12 PM
nonoo1 nonoo1 is offline
Super Active

nonoo1's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2010
Posts: 5,174
Thanks (Received): 30
Likes (Received): 51
Active Level
Default

ye betul ye tidak cite ni..
aku plg caya pun takat dia suruh beli 5 ja..
kalau dia sampai kata gemuk, pelahap, mkn banyak ni cam buat penyedap karangan ja..
searang trend batak like..
Reply With Quote
  #54  
Old 19-06-2017, 10:17 PM
fauzizul fauzizul is offline
Legendary Member

fauzizul's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2009
Posts: 11,777
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

xdop adap lasong
__________________
Reply With Quote
  #55  
Old 19-06-2017, 10:21 PM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 34,904
Thanks (Received): 134
Likes (Received): 515
Active Level
My Mood:
Default

Jenis dah biasa tak jaga mulut.

Syukur la aku ni jenis tak banyak cakap.



Tapi agak musykil ada orang maki sampai camtu.

Cam rekaan.



Kebab memang aku tak minat.

Tapi kalau orang belanja...aku makan la
__________________
Mereka itulah orang² yang membeli kesesatan dengan hidayah. [Al-Baqarah;86]

▂▃▅▇█▓▒░۩۩ Buka Akaun UMOFX Anda Sekarang ۩۩░▒▓█▇▅▃▂


Last edited by Jedi; 19-06-2017 at 10:54 PM..
Reply With Quote
  #56  
Old 19-06-2017, 10:39 PM
Jackhalid Jackhalid is offline
Active Plus

Jackhalid's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: May 2008
Location: Shah Alam, Setapak, Georgetown, Melaka dll
Posts: 4,937
Thanks (Received): 331
Likes (Received): 101
Active Level
My Mood:
Default

blogger kecantikan dan kesihatan?

lepas tengok profile pic... hurm...

apapun, peniaga tu tak patot tak patot. kena tau sensitiviti orang. contoh bab2 fizikal, kaum, agama, politik, status perkahwinan dsb jangan dibuat gurau. akal kena ada. tq


__________________
Nak belajar buat kek kafe cara yang mudah?
KLIK SINI Untuk Tonton VIDEO PERCUMA!


Reply With Quote
  #57  
Old 19-06-2017, 10:40 PM
Jackhalid Jackhalid is offline
Active Plus

Jackhalid's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: May 2008
Location: Shah Alam, Setapak, Georgetown, Melaka dll
Posts: 4,937
Thanks (Received): 331
Likes (Received): 101
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by nonoo1 View Post
ye betul ye tidak cite ni..
aku plg caya pun takat dia suruh beli 5 ja..
kalau dia sampai kata gemuk, pelahap, mkn banyak ni cam buat penyedap karangan ja..
searang trend batak like..
stuju. batak viral utk menaikkan nama
__________________
Nak belajar buat kek kafe cara yang mudah?
KLIK SINI Untuk Tonton VIDEO PERCUMA!


Reply With Quote
  #58  
Old 19-06-2017, 10:45 PM
shazjr shazjr is offline
Active Plus

shazjr's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,247
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 11
Active Level
My Mood:
Default

"NIAT DI HATI NAK TOLONG ORG BAZAR UNTUNG MENIAGA"

Kenapa mesti ada title ni? Nak tunjuk dia sebenar niat murni? Atau meraih simpati?
__________________
Reply With Quote
  #59  
Old 19-06-2017, 11:30 PM
makcikcomei makcikcomei is offline
Active Member

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2010
Posts: 1,299
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 29
Active Level
Default

Berniaga ni mulut kena jaga... Minggu lepas makcik pun terasa hati dengan budak jual ikan. Rasa hati nak hangkut 2 kilo tapi mulut punya pasal... Ambik sikit ja... Orang macam ni tak perlu kita support... Sebab tu kadang2 lebih selesa beli belah dengan Cina. Kerana vocab Melayu depa kurang atau setakat ikut buku, bahasa depa lebih terjaga
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump