Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 15-06-2017, 07:24 PM
toman88 toman88 is offline
Regular

toman88's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2012
Posts: 925
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 20
Active Level
Default

sebenarnya..yg komen (mereka n kita) pon sama jugak..dengar dari sebelah pihak..terus judge..hurmmm..apa pon xboleh
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 15-06-2017, 07:53 PM
sansorrow sansorrow is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2011
Posts: 5,327
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 29
Active Level
My Mood:
Default

brader tu nak buat lawak je kot.. tapi tak lawak haha
__________________
..................................................

https://www.myfxbook.com/members/San...rrowfx/1780210

..................................................
Reply With Quote
  #13  
Old 15-06-2017, 07:53 PM
H-S H-S is offline
Active Plus

H-S's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: May 2010
Posts: 3,947
Thanks (Received): 28
Likes (Received): 16
Active Level
My Mood:
Default

aku pernah kena dgn peniaga kebab jugak.. kt pasar malam..
aku order 4 kebab.. bila tgk dia sumbat sayur punya lah banyak mcm tauhu sumbat..
aku tegur la.. aku nk beli kebab daging bukan kebab sayur..
dia boleh menyindir.. xelok makan danging banyak2.. makan sayur banyak jadi sihat..
siap je 4 kebab tu aku cakap.. saya order kebab daging bukan kebab sayur.. abang makan la sendiri sayur tu biar bijak.. terus blah x bayar.. patut lah kedai dia x laku.. menyesal aku kesian kt dia..
__________________
Quote:
pernah seseorang tegur mengenai seller online yang tumbuh bak cendawan lepas hujan, perniagaan memang sunnah nabi tapi cara nabi berniaga.. hormat, mesra pelanggan, jujur, xkejar untung dan bertanggungjawab.
Reply With Quote
  #14  
Old 15-06-2017, 09:41 PM
naimw naimw is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2017
Posts: 2,772
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 179
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by toman88 View Post
sebenarnya..yg komen (mereka n kita) pon sama jugak..dengar dari sebelah pihak..terus judge..hurmmm..apa pon xboleh
Kalau camtu, kita semua tak boleh buat apa la.

Baca berita pasal orang mati eksiden, kena senyap. Jangan ulas. Tunggu hakim jatuh sabit kesalahan.

Orang post viral ada baik/buruk. Tapi senang kalau kita tengok dari sudut positif. Amalkan la adab/budaya yang baik-baik. Daripada kita teruskan perangai buruk, kita mesti waspada yang sampai satu masa, perangai buruk kita tu boleh diviralkan.

Kalau nak dengar pendapat kedua-dua belah pihak pun, tak guna juga. Yang pihak satu lagi akan spin sampai dia yang betul.

Kalau camtu, semua benda takley viral la selagi tak dapat kebenaran bertulis kedua-dua belah pihak.
Reply With Quote
  #15  
Old 15-06-2017, 09:43 PM
Prisoner Prisoner is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Apr 2010
Posts: 3,921
Thanks (Received): 16
Likes (Received): 14
Active Level
Default

cerita2 macam ni banyak tokok tambah jer nak kasi sedap rasa...
banyak jugak cerita macam ni dari orang2 yang berhalusinasi..
benda tak jadi karang sedap2 ayat bunyi macam real jadi.
Reply With Quote
  #16  
Old 15-06-2017, 09:44 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 34,723
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 544
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by m0mo~ View Post
peniaga cetek akal ni
Nasib dia tak smackdown
__________________


INFO PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #17  
Old 15-06-2017, 09:51 PM
abdul_ir abdul_ir is offline
Super Active

abdul_ir's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,632
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 10
Active Level
Default

taun ni belum berkesempatan melawat brader john bandar putra.

mulut bising duk panggil org dtg gerai dia..

melatah yg dibuat2..opss...terlebih daging pulak..

jap lg..opss..terlebih lg...
Reply With Quote
  #18  
Old 15-06-2017, 11:28 PM
opin opin is offline
Active Member

opin's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2012
Location: Nun Jauh Di Sana..
Posts: 2,216
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 13
Active Level
My Mood:
Default

Org gemok jgn di kata gemok, kawan2 rapat x per, makan dalam derrr
__________________
bila dekat jalan raya. jalan jem, kita tengok kereta dekat depan dah bagi signal lama nak masuk lorong, kenapa kebanyak kan tak bagi masuk, siap tekan minyak lagi. kenapa ek?
Reply With Quote
  #19  
Old 15-06-2017, 11:32 PM
Breekachu Breekachu is offline
Super Active

Breekachu's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Dec 2012
Posts: 6,238
Thanks (Received): 74
Likes (Received): 50
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by H-S View Post
aku pernah kena dgn peniaga kebab jugak.. kt pasar malam..
aku order 4 kebab.. bila tgk dia sumbat sayur punya lah banyak mcm tauhu sumbat..
aku tegur la.. aku nk beli kebab daging bukan kebab sayur..
dia boleh menyindir.. xelok makan danging banyak2.. makan sayur banyak jadi sihat..
siap je 4 kebab tu aku cakap.. saya order kebab daging bukan kebab sayur.. abang makan la sendiri sayur tu biar bijak.. terus blah x bayar.. patut lah kedai dia x laku.. menyesal aku kesian kt dia..
Whahahahahahhahahahaha tergelak aku
Reply With Quote
  #20  
Old 15-06-2017, 11:53 PM
antarakasih antarakasih is offline
Super Active

antarakasih's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2014
Posts: 6,183
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 45
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
haha beli jgk. klo ak berambus dah
hehe tulah,,patutlh xramai org ,,
tapi pelik juga manusia skrng ni dah puas hati tempelak
peniaga tu balik,,tapi diviralnya juga kt fb..
hati nya tu tetap juga x puas. kn dh jadi aib tu
__________________
KONSISTEN PIP VIP.SIGNAL FOREX 50-300%.REFERRAL PROMO CODE : KASIH.PROMO45%
http://konsistenpipvip.blogspot.com/

testis signal thorbaik
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump