Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 15-06-2017, 08:50 AM
naimw naimw is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2017
Posts: 2,779
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 178
Active Level
Default "Orang Gemuk Macam Awak Ni Biasanya Pelahap" - Peniaga Mulut Puaka

Macam 'bau longkang' mulut puaka peniaga di bazar Ramadan seorang ni. Orang tu dah niat baik nak tolong, lancang pula mulutnya menghina rupa fizikal pembeli itu. Dituduh pelahap pula tu! Hati mana tak panas?

Itulah situasi dihadapi seorang netizen Innanie Ariffin yang juga merupakan seorang blogger kecantikan dan kesihatan.



Fuh, sedap betul mulut dia mengata orang. Memang puaka! Tapi abang tu memang sangat bernasib baik kerana Innanie tak keluar 'tanduk' mengamuk di situ juga.



Terbaiklah jawapan Innanie! Terdiam terus peniaga tu. Perkongsian itu turut megundang rasa marah netizen lain yang membacanya.

"Jadahnya meniaga macam ni. Harap peniaga tu dapat pengajaran sepatutnya la.

"Nak bergurau kononnya tapi tak kena gaya," komen netizen.

















Nak berniaga, buat la cara nak meniaga, kan? Ini dia 'gurau kasar' pula. Memang tak kena langsung! Anda ada pengalaman macam ni tak? Jom kongsikan.
Reply With Quote
Likes cek mek molek liked this post
Paid Advertisement
  #2  
Old 15-06-2017, 02:58 PM
puyol puyol is offline
Legendary Member

puyol's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jun 2011
Posts: 14,967
Thanks (Received): 725
Likes (Received): 108
Active Level
Default

Reply With Quote
  #3  
Old 15-06-2017, 03:20 PM
Niyang Niyang is offline
CG Top Poster Club

Niyang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 34,903
Thanks (Received): 72
Likes (Received): 131
Active Level
My Mood:
Default

ade pulak jenis cam tuh... nih mesti "penjaja ramadhan" ni...
__________________
"Jika inginkan tempat di sisi Matahari, bersedialah utk terbakar"

"Kita memerlukan kegelapan untuk melihat Bintang"
Reply With Quote
  #4  
Old 15-06-2017, 03:23 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 22,729
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 684
Active Level
My Mood:
Default

uishh dahsyatnya, terkejut baca.
tak bagus langsung hina fizikal, peribadi org.
kenapa mulut tu biadap sangat...
Reply With Quote
  #5  
Old 15-06-2017, 04:15 PM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar

 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 33,356
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 120
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

peniaga cetek akal ni
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
VPN UNLIMITED [TELCOBIRU]
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #6  
Old 15-06-2017, 04:34 PM
syahrizam syahrizam is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 3,418
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 46
Active Level
Default

Terpengaruh dgn maharaja lawak la ni.
Reply With Quote
  #7  
Old 15-06-2017, 04:42 PM
apiz89 apiz89 is offline
Active Member

apiz89's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2010
Location: wEst tO thE EAst
Posts: 2,229
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

tak pandai nk jaga sensitiviti betol
benak sangat
Reply With Quote
  #8  
Old 15-06-2017, 04:48 PM
Supreme Supreme is offline
Super Active

Supreme's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: May 2012
Posts: 5,307
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 71
Active Level
Default

Mcm ni pnye perangai pun ade.. kalau nk buat jahat bole je tu.. beli la 5.. dah dpt bukak makanan tu..lpas tu buang dpn kedai dia balik..kasi barai..

Tp jgn ikut perasaan..membazir amalan setan..
Reply With Quote
  #9  
Old 15-06-2017, 06:50 PM
kopirait kopirait is online now
CG Top Poster Club

kopirait's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Apr 2010
Location: -- .- ...
Posts: 23,467
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 83
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

puaka betul mulut.
kalau salah orang mau jadi kebab dua ekor peniaga tu.
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 15-06-2017, 06:53 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 113,003
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 7320
Active Level
My Mood:
Default

haha beli jgk. klo ak berambus dah
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold