Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!



Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 14-06-2017, 07:54 PM
Breekachu Breekachu is offline
Super Active

Breekachu's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Dec 2012
Posts: 6,144
Thanks (Received): 74
Likes (Received): 39
Active Level
My Mood:
Default

Aku tak terkejut pun dia nak sebarkan. Kalau planet marikh tu ada orang. Sampai situ dia nak sebarkan. Kalau galaksi lain ada hidupan sampai situ dia nak bg tau orang gaji dia cuti tudung rm500
Reply With Quote
Likes Master Mind liked this post
Paid Advertisement
  #12  
Old 14-06-2017, 07:57 PM
m_radd m_radd is offline
Active Member

m_radd's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2013
Posts: 2,224
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 17
Active Level
Default

Marah betul tu...selalu kat iklan gedik2
Reply With Quote
  #13  
Old 14-06-2017, 07:59 PM
citymall citymall is offline
Active Plus

citymall's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2013
Location: Dungun Terengganu
Posts: 3,882
Thanks (Received): 331
Likes (Received): 80
Active Level
My Mood:
Default

Tak baik sebarkan video nie. Haram tu.
Ingatlah firman Allah;

"Hai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan dari prasangka, sesungguhnya sebagian prasangka itu adalah dosa dan janganlah kamu mencari-cari kesalahan orang lain dan janganlah sebahagian kamu menggunjing sebahagian yang lain. Sukakah salah seorang di antara kamu memakan daging saudaranya yang sudah mati? Maka tentulah kamu merasa jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima taubat lagi Maha Penyayang." (QS49:12)

Last edited by citymall; 14-06-2017 at 08:03 PM..
Reply With Quote
  #14  
Old 14-06-2017, 08:17 PM
tokputih tokputih is offline
CG Top Poster Club

tokputih's Avatar
 
Trader Rating: (23)
Join Date: Apr 2008
Posts: 25,603
Thanks (Received): 520
Likes (Received): 33
Blog Entries: 4
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to tokputih
Default

Quote:
Originally Posted by citymall View Post
Tak baik sebarkan video nie. Haram tu.
Ingatlah firman Allah;

"Hai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan dari prasangka, sesungguhnya sebagian prasangka itu adalah dosa dan janganlah kamu mencari-cari kesalahan orang lain dan janganlah sebahagian kamu menggunjing sebahagian yang lain. Sukakah salah seorang di antara kamu memakan daging saudaranya yang sudah mati? Maka tentulah kamu merasa jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima taubat lagi Maha Penyayang." (QS49:12)
Kalau ikut mrmang betul dan tak baik.. Tp orang camni klu terlepas dia akan ke majikan lain dan buat perangai yang sama.. So demgam ada nya gambar ni orang akan berhati2. Semoga Allah mengampuni dosa2 nya
__________________
Reply With Quote
  #15  
Old 14-06-2017, 08:19 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 30,646
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 377
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by m_radd View Post
Marah betul tu...selalu kat iklan gedik2
Salah tetap salah

Pesepa nak sambar minta la atau beli secara ansuran
__________________


Komisyen Lebih RM1,000 untuk yang rekemen pelanggan pada saya di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #16  
Old 14-06-2017, 08:40 PM
citymall citymall is offline
Active Plus

citymall's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2013
Location: Dungun Terengganu
Posts: 3,882
Thanks (Received): 331
Likes (Received): 80
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by tokputih View Post
Kalau ikut mrmang betul dan tak baik.. Tp orang camni klu terlepas dia akan ke majikan lain dan buat perangai yang sama.. So demgam ada nya gambar ni orang akan berhati2. Semoga Allah mengampuni dosa2 nya
Menyebarkan aib orang tetap haram bagi kita orang awam.
Reply With Quote
  #17  
Old 14-06-2017, 08:42 PM
a b c d e f a b c d e f is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 5,870
Thanks (Received): 183
Likes (Received): 58
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by samad View Post
dia mencuri satu hal, dato pun pergi je repot jgn buka aib orang
Setuju.

Pentingkan sangat view count
Reply With Quote
  #18  
Old 14-06-2017, 08:52 PM
im755 im755 is offline
Active Plus

im755's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,052
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 49
Active Level
My Mood:
Default

oo cerita terbaru. video nie boleh jadi bahan bukti yg dia mengaku mencuri.
baru sebulan keja nak curi dah barang.
nak ambik maid nie bukan murah. patut saman agensi jika main curi barang or hilang.

memang pening kes maid indo nie. never ending story.

pasal video viril no komen. la.
org kita nie selalu sgt cari salah org lain.
Reply With Quote
  #19  
Old 14-06-2017, 09:12 PM
peyjal peyjal is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2011
Posts: 65
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Memang lah dia dah buat salah. Tapi tak seberapa pun nilainya dibanding dengan harta kamu.
Maafkan dia dan berikan tunjuk ajar yg betul.. Didik mereka cara Islam. Didik mereka tutup aurat dan solat. tunjuk ajar pada mereka supaya jujur.. Kamu juga akan Allah berikan ganjarannya nanti.
Ingat mereka adalah tanggungjawab kamu sebagai majikan.
Dengan kehidupan mereka yg daif dikampung ini adal godaan bagi mereka.
Reply With Quote
  #20  
Old 14-06-2017, 09:34 PM
moneymaker3000 moneymaker3000 is offline
CG Top Poster Club

moneymaker3000's Avatar

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2007
Location: KL
Posts: 23,389
Thanks (Received): 288
Likes (Received): 40
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to moneymaker3000
Default

Nasib baik bekerja di rumah org islam. Kalo maid ni keja di rumah cina kemudian kantoi mencuri confirm lagi teruk kena
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold
Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
Disclaimer: All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you.