Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 04-02-2015, 07:38 AM
jackstan jackstan is offline
Active Member

jackstan's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,458
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 15
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by azmi_tshirt View Post
Masa untung harga minyak naik senyap je pulak.... ;-)
Minyak naik banyak kali sebelum ni diorang untung berganda woo..senyap jer..masa harga turun bising mcm rugi berjuta..mangsa banjir sebelum ni pun rugi berpuluh ribu juga..lagi la pulak mmg org susah..takde la bising mcm puak2 ni
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 04-02-2015, 07:39 AM
perwira perwira is offline
Active Plus

perwira's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 2,715
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 4
Active Level
Default

takut rugi jangan buka stesen minyak.
Reply With Quote
  #13  
Old 04-02-2015, 07:39 AM
logammaut logammaut is offline
Super Active

logammaut's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2009
Posts: 8,756
Thanks (Received): 21
Likes (Received): 3
Active Level
Default

Dasar penipu munafik. Time untung takde pulak kecoh. Kalau rugi takyah niaga. Bagi peluang kat org lain.
Reply With Quote
  #14  
Old 04-02-2015, 07:39 AM
aca176 aca176 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Mar 2009
Posts: 4,581
Thanks (Received): 40
Likes (Received): 19
Active Level
My Mood:
Default

juak minyak bkn mcm jual cendol tepi jln, harga umum 1.70 dpt stok mesti kurang dr harga tu lagi,jika perlu turun harga minyak,mereka dilindungi dari awal lg,sblm harga turun depa dh diberitahu awal dn stok dijual lebih murah dr harga baru,baki dlm simpanan di cover dgn stok baru oleh pengeluar sbb itu depa xkn rugi,ini smua penipuan,langsunh xmasuk akal. tau nk menipu pengguna saje..sebijikperangai kerajaan yahudi
Reply With Quote
  #15  
Old 04-02-2015, 07:41 AM
AuraSuccess_88 AuraSuccess_88 is offline
CG Hardcore

AuraSuccess_88's Avatar
 
Trader Rating: (159)
Join Date: Apr 2010
Posts: 69,858
Thanks (Received): 178
Likes (Received): 5
Blog Entries: 7
Active Level
My Mood:
Default

hurm....nakmturun tk banyak mana dah kot...dok nampak nak mencanak naik jer pas nie..
Reply With Quote
  #16  
Old 04-02-2015, 07:42 AM
Duan82 Duan82 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Dec 2011
Posts: 3,200
Thanks (Received): 125
Likes (Received): 49
Active Level
Default

Selama yg untung ni, senyap plak. Ni teknik nak menyelamat dua dan tiga kerat pengusaha minyak, berbanding berjuta lagi menanggung derita atas kenaikkan harga barang sbb kenaikkan minyak sblm ni.
Reply With Quote
  #17  
Old 04-02-2015, 07:45 AM
dokgitu dokgitu is offline
Regular

dokgitu's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2008
Location: chendering to kota baru
Posts: 640
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by jackstan View Post
minyak naik banyak kali sebelum ni diorang untung berganda woo..senyap jer..masa harga turun bising mcm rugi berjuta..mangsa banjir sebelum ni pun rugi berpuluh ribu juga..lagi la pulak mmg org susah..takde la bising mcm puak2 ni
jawapan yang paling tepat tuan bagi
Reply With Quote
  #18  
Old 04-02-2015, 07:49 AM
sayasuka sayasuka is online now
Legendary Member

sayasuka's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 11,613
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 47
Active Level
Default

Harap janganlah puak pengusaha stesen lebih-lebih pulak mendakwa alami kerugian, kot nanti betul-betul dirugikan oleh perompak
__________________
Trade Dengan Selesa DISINI
Reply With Quote
  #19  
Old 04-02-2015, 07:52 AM
amirbsp amirbsp is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,055
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

ape dehal minyak uturn ke naik ker meti ade keuntungan jugak... dorang nih merepek jer lebih.. kalau cam tu tak payah buka stesen besar2, buat kecik jer... biar pengguna beratur panjang... lepas nih leh panggil Stesen Minyak Beratur....
Reply With Quote
  #20  
Old 04-02-2015, 07:54 AM
abukrokok abukrokok is online now
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2012
Posts: 2,272
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 18
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Kenit View Post
Cepatlah gulung tikar.. Menyemak je korang kaya raya
kalau dorang gulung tikar kereta moto xbejalan...semua naik basikal semula
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump