Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 19-06-2017, 09:06 AM
azam74 azam74 is offline
Legendary Member

azam74's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2011
Posts: 10,734
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 113
Active Level
Default

Only Allah can judge her..
__________________
TTR 901
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 19-06-2017, 09:10 AM
dausbiz dausbiz is online now
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 41,291
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 931
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

tak pasai pasai jadi femes
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #13  
Old 19-06-2017, 09:12 AM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar

 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 34,389
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 226
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

Alhamdulillah semua bersangka baik
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #14  
Old 19-06-2017, 09:14 AM
potsmoker potsmoker is offline
CG Top Poster Club

potsmoker's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 27,820
Thanks (Received): 21
Likes (Received): 24
Active Level
My Mood:
Default

bersangka baik sj...
__________________
be good to have a good life

" Tidak HEBAT seseorang itu sekiranya dia hanya mahukan KESENANGAN "
Reply With Quote
  #15  
Old 19-06-2017, 09:26 AM
ikhmal_ok ikhmal_ok is offline
Super Active

ikhmal_ok's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Aug 2009
Posts: 8,635
Thanks (Received): 93
Likes (Received): 45
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by syamsoulcc View Post
berita hanya bagitahu "solat sambil pegang telefon"...

so, lebih baik bersangka baik shj...
sbb org kita masih tak biasa solat sambil pegang al-Quran baca surah...

jadi, bila ada org buat mcm ni, org akan kata pelik
baca surah tak muka senyum2 macamtu...melainkan baca wasap
__________________
ISLAM itu "Advanced"
"I Shoot Arrows"
Berminat dengan aktiviti sukan memanah, ingin membeli panah moden ? sila lihat koleksi panah yang saya jual: http://www.carigold.com/portal/forum...d.php?t=314535
Reply With Quote
  #16  
Old 19-06-2017, 09:29 AM
aduka1985 aduka1985 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2012
Posts: 638
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 59
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Klaka laaa....tapi mungkin sebab muka dia memang jenis muka senyum...so nampak sentiasa tsenyum...besangka baik..hihihi
Reply With Quote
  #17  
Old 19-06-2017, 09:32 AM
MHaffiezMNazri MHaffiezMNazri is offline
Super Active

MHaffiezMNazri's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2012
Location: Kuala Lumpur, MALAYSIA
Posts: 5,390
Thanks (Received): 676
Likes (Received): 423
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by naimw View Post
Pernah suatu ketika dahulu kecoh seorang imam solat Jumaat memegang telefon ketika sedang sembahyang.
Kalau jadi imam atau solat sendiri boleh je pegang Quran, zaman la ni benda dalam fon, boleh je pegang fon untuk baca surah.

Memang benda ni dibenarkan. Orang kita je tak tahu.

Nabi siap tengah sembahyang stop sekejap g buka pintu rumah Aishah nak masuk dari luar pastu terus sambung.
Ada juga kejadian Rasulullah kehadapan meletakkan sutra dan kemudian sambung solat.

Melayu je tak boleh 3 kali pergerakan la itu la ini la. Merapu.
__________________
MHaffiezMNazri is also reachable on WhatsApp
An adult living with ADHD - Go figure!
Reply With Quote
  #18  
Old 19-06-2017, 09:40 AM
Money D Luffy Money D Luffy is offline
Regular

Money D Luffy's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2010
Posts: 493
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Blog Entries: 1
Active Level
Default

imam bace surah pendek sangat tu tu. tu dia baca surah yang panjang sikit
__________________
Doorgift Box by Boxinice.
Sesuai untuk majlis istimewa anda.
Facebook : boxinice
Reply With Quote
  #19  
Old 19-06-2017, 09:40 AM
sayasuka sayasuka is offline
Legendary Member

sayasuka's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 12,171
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 67
Active Level
Default

zaman dah berubah.

nampak muka gadis tu ceria, senyum... hati ada senang tu

Terus terang, lebih 10 tahun yang lalu aku dah 'terbayangkan' akan ada kejadian solat sambil buat aktiviti lain.
Reply With Quote
  #20  
Old 19-06-2017, 09:44 AM
AMHFZ AMHFZ is offline
Active Plus

AMHFZ's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Location: Madrid, Espana
Posts: 4,667
Thanks (Received): 123
Likes (Received): 25
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by MHaffiezMNazri View Post
Kalau jadi imam atau solat sendiri boleh je pegang Quran, zaman la ni benda dalam fon, boleh je pegang fon untuk baca surah.

Memang benda ni dibenarkan. Orang kita je tak tahu.

Nabi siap tengah sembahyang stop sekejap g buka pintu rumah Aishah nak masuk dari luar pastu terus sambung.
Ada juga kejadian Rasulullah kehadapan meletakkan sutra dan kemudian sambung solat.

Melayu je tak boleh 3 kali pergerakan la itu la ini la. Merapu.
maaf tuan. nak minta pinjelasan,

kiranya mmg kita boleh pgg hp masa solat untuk tgk surah?
__________________
PEMBEKAL BUTANG BAJU MELAYU
KERIS, WAU BULAN & DLL
Harga: 1box (5pcs)= RM10
FREE DELIVERY DIKAWASAN KAJANG/BANGI/PUTRAJAYA (Call/Whatsapp: 0123746117/0146600016
!! ->> KLIK DISINI UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN <<- !!
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump