Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 02-06-2017, 03:23 PM
Xploit Machine Xploit Machine is offline
Active Member

Xploit Machine's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2012
Location: West Malaysia
Posts: 1,003
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 132
Active Level
Send a message via AIM to Xploit Machine Send a message via MSN to Xploit Machine Send a message via Yahoo to Xploit Machine Send a message via Skype™ to Xploit Machine
Default

dulu masa kakak sedara i masuk maktab perguruan pun kena buli "ragging", i masuk hostel belasah budak tu dengan kerusi je, maklumla masa tu xder viral2 kan sbb media sosial masih baru di alam tenet ..

apa benda ni ragging2 budak sama tempat blajar xsenonoh betul perangai ..
__________________
FB - First Information Report
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 02-06-2017, 03:23 PM
I like Mee Bandung I like Mee Bandung is offline
Regular

I like Mee Bandung's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2013
Location: Muor-Kuala Selangor
Posts: 242
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Innalillah..salam takziah..
Nak masuk UPNM ni bukannye sng..lg2 yg pegawai kadet..ketat giler syarat
__________________
Buat survey dapat $$$$
FREE JE
KLIK SINI
Reply With Quote
  #23  
Old 02-06-2017, 03:31 PM
sapit87 sapit87 is offline
Super Active

sapit87's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2012
Posts: 6,161
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 21
Active Level
Default

ni gile la,wlupun tau masuk UPNM,mmg tentera punya U,tp x sangka raging kaw2 sampai mati
Reply With Quote
  #24  
Old 02-06-2017, 03:31 PM
d_conan d_conan is offline
CG Top Poster Club

d_conan's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2011
Posts: 21,074
Thanks (Received): 110
Likes (Received): 118
Active Level
My Mood:
Default

apala masalah korg.. mak ayah korg hantar utk belajar bukan jd samseng..

kn dh mendapat
Reply With Quote
  #25  
Old 02-06-2017, 03:32 PM
Nazren_80 Nazren_80 is offline
Active Member

Nazren_80's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2011
Location: Kota Raya
Posts: 1,561
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

hukuman mati la 302
Reply With Quote
  #26  
Old 02-06-2017, 03:37 PM
arjunna arjunna is offline
Active Member

arjunna's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,158
Thanks (Received): 36
Likes (Received): 5
Active Level
Default

tekap kat dada tu... masak hati dan jantung..
Reply With Quote
  #27  
Old 02-06-2017, 03:42 PM
jackstan jackstan is offline
Active Member

jackstan's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,370
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 13
Active Level
Default

Ni bukan kes buli ni.. Tulis situ arwah kena tuduh mencuri..mesti kena belasah ramai2 ni..
Reply With Quote
  #28  
Old 02-06-2017, 03:42 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 110,974
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 5956
Active Level
My Mood:
Default

Hishammuddin zahir kesedihan kematian Pegawai Kadet Laut Zulfarhan



KUALA LUMPUR 2 Jun - Menteri Pertahanan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein menzahirkan perasaan sedih atas kematian Pegawai Kadet Laut Zulfarhan Osman Zulkarnain, 21 yang dipercayai akibat dibuli.


Berikut kenyataan Hishammuddin yang dipetik dari Facebook rasmi beliau:

"Sedih dan pilu mendengar berita kematian Pegawai Kadet Laut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM), Zulfarhan Osman bin Zulkarnain pagi ini. Terutama tatkala kita sedang fokus menjalani ibadah puasa dan ada sebilangannya pula sudah membayangkan persiapan menyambut hari lebaran.

"Tidak terbayang di benak saya keadaan keluarga arwah ketika menerima berita duka ini. Jauh di sudut hati saya berdoa agar mereka diberikan kekuatan dan ketabahan oleh Allah SWT atas kehilangan insan tersayang. Berat mata kita memandang, berat lagi bahu mereka yang memikul.

"Insiden kematian arwah Zulfarhan mengimbau peristiwa pahit ketika saya mengangkat sumpah sebagai Menteri Pelajaran pada tahun 2004 dahulu. Ketika itu seorang pelajar di Negeri Sembilan meninggal dunia akibat dibuli rakan sekolah. Peristiwa itu masih segar di fikiran saya dan memberi kesan yang besar. Kerana selepas kejadian itu, saya dan Kementerian Pelajaran bertungkus-lumus membanteras gejala buli di sekolah.

"Barangkali peristiwa pada tahun 2004 berbeda dengan insiden yang menimpa arwah Zulfarhan. Namun, atas apa jua alasan, siapalah kita untuk mengambil tindakan melampau sehingga mengakibatkan kematian. Saya sama sekali tidak boleh menerimanya.

"Sehubungan itu, saya telah mengarahkan pihak Angkatan Tentera Malaysia dan Universiti Pertahanan Nasional Malaysia untuk menjalankan siasatan dengan kadar segera bagi mengetahui punca sebenar sekali gus mengenal pasti siapa yang terlibat.

"Saya konsisten sejak dulu bahawa tiada sesiapa akan terlepas daripada tindakan undang-undang jika didapati bersalah dalam kejadian seperti ini. Marilah kita sama-sama doakan semoga roh adik Zulfarhan dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan yang diredhai Allah SWT. Al Fatihah."


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/berita/terk...#ixzz4ipRMt9TU
Reply With Quote
  #29  
Old 02-06-2017, 03:43 PM
myroadtax.com myroadtax.com is offline
CG Top Poster Club

myroadtax.com's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2014
Posts: 25,154
Thanks (Received): 258
Likes (Received): 204
Active Level
My Mood:
Default

Apasal buli sampai nak bunuh orang macam tu?

Kena seksa sebelum mati. Sadistik betul!
Reply With Quote
  #30  
Old 02-06-2017, 03:44 PM
alpine_star alpine_star is offline
Legendary Member

alpine_star's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Oct 2010
Posts: 12,809
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 29
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by I like Mee Bandung View Post
Innalillah..salam takziah..
Nak masuk UPNM ni bukannye sng..lg2 yg pegawai kadet..ketat giler syarat
btol ker info ni?...
__________________
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 02:12 AM.


Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you