Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 31-07-2017, 07:10 PM
babyblacky babyblacky is offline
Legendary Member

babyblacky's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2011
Location: |AbStracK HinGga ke|.......................★
Posts: 18,413
Thanks (Received): 106
Likes (Received): 30
Active Level
My Mood:
Default

buat onar laks kat negara orang puak nie
__________________
사랑하는 내 여자
yesterday i love u less than today
tomorrow i love u more than today
and forever my love will never be less
★『꽃미남 남자』★
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 31-07-2017, 07:13 PM
thezul thezul is offline
Active Plus

thezul's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 2,788
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 31
Active Level
My Mood:
Default

memang diorang jeling tajam kalau kita tak jadi tajam.

tapi apa sebab sampai tak puas hati sampai kena pukul
Reply With Quote
  #23  
Old 31-07-2017, 07:18 PM
DDos DDos is offline
Legendary Member

DDos's Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Nov 2007
Posts: 12,534
Thanks (Received): 300
Likes (Received): 50
Blog Entries: 4
Active Level
My Mood:
Default

alhamdulillah, ni la 'untungnya' wat masuk pendatang ramai2...thorbaik
kan dah nampak kesan 'positif' kat sini...lai lai lai

apa2 pun tunggu sebelah pihak lagi satu

Quote:
Originally Posted by TT View Post

Seorang mangsa yang cedera menerima rawatan. FOTO ihsan pembaca

NILAI - Angkara salah faham ketika tawar menawar harga permaidani, dua beradik yang juga pegawai dan anggota polis cedera dipukul sekumpulan warga Pakistan dalam kejadian pergaduhan di sebuah kedai permaidani di Kawasan Perindustrian Nilai 3, Nilai, semalam.

Dalam kejadian kira-kira 4 petang itu, mangsa ke kedai berkenaan untuk membeli permaidani dan tawar menawar dengan peniaga warga Pakistan.

Bagaimanapun, mangsa dipercayai tidak bersetuju dengan harga diberikan lalu beredar menyebabkan peniaga itu tidak puas hati dan berlaku pergaduhan di luar premis.

Peniaga itu dikatakan memanggil rakan senegaranya sebelum kira-kira 10 lelaki Pakistan termasuk bersenjata parang dan kayu mengepung mangsa dan berlaku pergelutan.

Ketua Polis Negeri Sembilan Datuk Noor Azam Jamaludin berkata, pihaknya menerima laporan kejadian itu malam tadi sebelum empat lelaki Pakistan berusia antara 30 hingga 40 tahun ditahan.

Beliau berkata, semua suspek ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 148 Kanun Keseksaan kerana merusuh.

Katanya, punca kejadian itu kerana salah faham ketika tawar menawar harga, namun siasatan lanjut masih dijalankan.


https://www.hmetro.com.my/mutakhir/2...h-tauke-karpet
__________________
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????
Reply With Quote
  #24  
Old 31-07-2017, 07:19 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 23,638
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 835
Active Level
My Mood:
Default

wah samseng sungguh ni. semoga semua suspek yg merusuh ni kena reman dan dakwa..

by the way ni dua polis datang menawar, tapi puak peniaga pakistan secara beraninya bergaduh dengan 2 polis ni, apa benda yg dua pihak berbincang ni...
__________________
Reply With Quote
  #25  
Old 31-07-2017, 07:24 PM
Duan82 Duan82 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Dec 2011
Posts: 3,005
Thanks (Received): 125
Likes (Received): 24
Active Level
Default

Salah faham masa jual beli @ masuk cari pendatang tanpa izin "cara tak rasmi".
Reply With Quote
  #26  
Old 31-07-2017, 07:42 PM
Deen27 Deen27 is offline
Active Plus

Deen27's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,642
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 8
Active Level
My Mood:
Default

Yeah.. import lagi diorng ni. Tnggu smpai ada little bangla pakistan tngk cmne lak hasil dia nnt
Reply With Quote
  #27  
Old 31-07-2017, 07:45 PM
Encik Sponge Encik Sponge is offline
Active Plus

Encik Sponge's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2013
Posts: 2,883
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 33
Active Level
Default

Tunggu apa lagi...Langgar laaaa...
Reply With Quote
  #28  
Old 31-07-2017, 07:52 PM
samad samad is offline
Regular

samad's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2005
Posts: 462
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 9
Active Level
Default

yang tersirat tu banyak dalam cerita ni...sedar atau tak, kedai karpet ada medium utk geng "teroris" menyalurkan duit..

ada perasan tak kat taman korang duduk ada kedai karpet, hidup segan mati tak mahu tapi tak tutup jugak..bukan ada orang beli barang pun..perasan tak?
Reply With Quote
  #29  
Old 31-07-2017, 07:56 PM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 34,085
Thanks (Received): 124
Likes (Received): 455
Active Level
My Mood:
Default

Ya ke salah faham?

Tunggu siasatan selesai.

Tak cerdik la pukul polis beramai².



Reserve sikit kalau nak maki hamun pun.

Tunggu siasatan selesai.

Malu jer nanti
__________________
Mereka itulah orang² yg membeli kesesatan dgn hidayah. [Al-Baqarah;86]

▂▃▅▇█▓▒░۩۩ Buka Akaun UMOFX Anda Sekarang ۩۩░▒▓█▇▅▃▂

Reply With Quote
  #30  
Old 31-07-2017, 07:59 PM
hafizuka hafizuka is offline
Super Active

hafizuka's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Sep 2008
Posts: 6,952
Thanks (Received): 231
Likes (Received): 21
Active Level
Default

Dulu ada masuk metro, nilai 3 ramai samseng pakistan

http://www.carigold.com/portal/forum...d.php?t=337702
__________________
Malaysia Bumi Bertuah Tanahair Tercinta
Reply With Quote
Likes cek mek molek liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold