Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 15-11-2016, 04:50 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 110,974
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 5956
Active Level
My Mood:
Default

Tambang MRT1 di umum, bermula RM1



KUALA LUMPUR 15 Nov. - Tambang perkhidmatan Transit Aliran Massa Sungai Buloh - Kajang (MRT SBK) yang beroperasi 16 Disember depan akan bermula pada kadar RM1 untuk perjalanan satu hentian bagi mod tanpa tunai.


Rapid Rail Sdn. Bhd dalam satu kenyataannya berkata, tambang paling rendah untuk perjalanan satu hentian mengikut struktur tambang tunai pula adalah RM1.10, antara stesen Pasar Seni dan Merdeka.

Menurutnya, bagi tambang maksimum pula adalah RM6.40 (tunai) dan RM5.50 (tanpa tunai) meliputi perjalanan penuh antara Sungai Buloh ke Kajang.

“Struktur tambang sudah diluluskan kerajaan dengan kadar menurun untuk setiap empat hingga lima kilometer perjalanan iaitu sama seperti struktur tambang untuk perkhidmatan LRT dan monorel,” demikian menurut kenyataan yang dikeluarkan hari ini.

Fasa 1 Laluan MRT SBK dijangka beroperasi mulai 16 Disember depan meliputi 12 stesen antara Sungai Buloh dan Semantan manakala baki 19 stesen hingga ke Kajang dijadualkan beroperasi pada pertengahan Julai tahun depan.


- See more at: https://www.utusan.com.my/bisnes/eko....7G7WH3aB.dpuf
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 15-11-2016, 04:54 PM
belam belam is offline
Active Plus

belam's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2013
Posts: 4,556
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 9
Active Level
Default

bg tmbg percuma utk pnumpang lrt/mrt sblom kol 7..agak2 ley kurangkan jem kot.mcm negara mana ntah buat
__________________
YNWA
يو ويلل نيۏير ولق الون
Reply With Quote
  #13  
Old 15-11-2016, 05:06 PM
bisk0t bisk0t is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2011
Posts: 193
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

terbaik ni..sy hari2 ulang alik bukit beruntung-kl
Reply With Quote
  #14  
Old 15-11-2016, 05:07 PM
ketupatFX ketupatFX is offline
Active Member

ketupatFX's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2013
Posts: 2,192
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
Tambang MRT1 di umum, bermula RM1



KUALA LUMPUR 15 Nov. - Tambang perkhidmatan Transit Aliran Massa Sungai Buloh - Kajang (MRT SBK) yang beroperasi 16 Disember depan akan bermula pada kadar RM1 untuk perjalanan satu hentian bagi mod tanpa tunai.


Rapid Rail Sdn. Bhd dalam satu kenyataannya berkata, tambang paling rendah untuk perjalanan satu hentian mengikut struktur tambang tunai pula adalah RM1.10, antara stesen Pasar Seni dan Merdeka.

Menurutnya, bagi tambang maksimum pula adalah RM6.40 (tunai) dan RM5.50 (tanpa tunai) meliputi perjalanan penuh antara Sungai Buloh ke Kajang.

“Struktur tambang sudah diluluskan kerajaan dengan kadar menurun untuk setiap empat hingga lima kilometer perjalanan iaitu sama seperti struktur tambang untuk perkhidmatan LRT dan monorel,” demikian menurut kenyataan yang dikeluarkan hari ini.

Fasa 1 Laluan MRT SBK dijangka beroperasi mulai 16 Disember depan meliputi 12 stesen antara Sungai Buloh dan Semantan manakala baki 19 stesen hingga ke Kajang dijadualkan beroperasi pada pertengahan Julai tahun depan.


- See more at: https://www.utusan.com.my/bisnes/eko....7G7WH3aB.dpuf
ni la punca sewa umah ngan harga umah area taman kajang utama naik mendadak2 haha
Reply With Quote
  #15  
Old 15-11-2016, 05:08 PM
02047haf 02047haf is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2015
Posts: 2,076
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 89
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by belam View Post
bg tmbg percuma utk pnumpang lrt/mrt sblom kol 7..agak2 ley kurangkan jem kot.mcm negara mana ntah buat
idea ni sangat best, dah laa tambang free, berpagi-pagi insyaAllah murah rezeki
Reply With Quote
  #16  
Old 15-11-2016, 05:11 PM
cyborg cyborg is offline
Active Plus

cyborg's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,043
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 17
Active Level
My Mood:
Default

Untonglah orang Selangor, undi pakatan , LRT bertambah panjang.

Negeri-negeri dacing karat......naiklah bas reput tu ..
Reply With Quote
  #17  
Old 15-11-2016, 05:21 PM
hilmi_4601 hilmi_4601 is offline
Active Member

hilmi_4601's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,386
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 23
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by cyborg View Post
Untonglah orang Selangor, undi pakatan , LRT bertambah panjang.

Negeri-negeri dacing karat......naiklah bas reput tu ..
owh.. baru aku tau ni project kerajaan negeri.. ingt kerajaan persekutuan punya project
__________________
Set Berpantang Murah2x, JUAL KASI JALAN..Masuk Thread ni tgk barang
Reply With Quote
  #18  
Old 15-11-2016, 05:26 PM
alonso alonso is offline
CG Hardcore

alonso's Avatar
 
Trader Rating: (125)
Join Date: Mar 2008
Location: stamford bridge
Posts: 61,548
Thanks (Received): 414
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ketupatFX View Post
ni la punca sewa umah ngan harga umah area taman kajang utama naik mendadak2 haha
ni sume punca
mujur dah beli aset sebelum siap projek ni
Reply With Quote
  #19  
Old 15-11-2016, 06:38 PM
arowana arowana is offline
Active Plus

arowana's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2008
Posts: 2,991
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Macam mana nak minta kerja mrt
Reply With Quote
  #20  
Old 15-11-2016, 06:39 PM
myroadtax.com myroadtax.com is offline
CG Top Poster Club

myroadtax.com's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2014
Posts: 25,154
Thanks (Received): 258
Likes (Received): 204
Active Level
My Mood:
Default

Kalau betul harga tambang maksimum tu, berbaloi juga.

Cuma tak tahu berapa lama masa perjalanan.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 04:16 AM.


Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you