Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Love, Relationships

Love, Relationships Share and discuss anything about love and relationships. Share any advices, problems, tips & solutions. Please behave & be open minded OR you will be banned from this section. Keep alert section announcement.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 27-06-2010, 02:40 PM
ahadiat ahadiat is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,016
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

jangan bermain dengan API.....
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 27-06-2010, 02:46 PM
haudli haudli is offline
CG Top Poster Club

haudli's Avatar
 
Trader Rating: (139)
Join Date: Jul 2009
Location: EXNESS-Broker Scalping Terbaik
Posts: 47,282
Thanks (Received): 427
Likes (Received): 5
Blog Entries: 10
Active Level
My Mood:
Default

a ni sape???
Reply With Quote
  #23  
Old 27-06-2010, 02:54 PM
MatLie MatLie is offline
Regular

MatLie's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 278
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by zul83 View Post
HYPROBULKSMS bakal berkibar dipuncak Everest ..Insyaallah..Setelah menjadai penaja Misi D Everest- Tibet 2011Dengan mendapat sijil keahlian dari PPIM membuktikan perniagaan ini halal..Oleh itu anda tidak perlu sangsi lagiAyuh bertindak segera mendaftar percuma di HyprobulksmsTahukah anda??..Di Hyprobulksms .....kita bu...at ke...rja sekali untung berkai-kali...Istimewanya pulaProduk disediakan..Laman Web disediakan..Tugas anda hanya buat promosi..dan..promosi....untuk mendapatkan RMN500-Rm1000 sehari..Tidak mustahil... anda mampu melakukan nya.Mudah bukan?...Ayuh jangan berlengah klik disini untuk daftar percuma: http://www.hyprobulksms.net/index.php?id=segamat88
Pe hal lu nit mat...HIJACK THREAD org nih!!!
Reply With Quote
  #24  
Old 27-06-2010, 03:02 PM
rimau_belang rimau_belang is offline
Active Member

rimau_belang's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Oct 2009
Posts: 1,293
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default ape nie......

Quote:
Originally Posted by zul83 View Post
HYPROBULKSMS bakal berkibar dipuncak Everest ..Insyaallah..Setelah menjadai penaja Misi D Everest- Tibet 2011Dengan mendapat sijil keahlian dari PPIM membuktikan perniagaan ini halal..Oleh itu anda tidak perlu sangsi lagiAyuh bertindak segera mendaftar percuma di HyprobulksmsTahukah anda??..Di Hyprobulksms .....kita bu...at ke...rja sekali untung berkai-kali...Istimewanya pulaProduk disediakan..Laman Web disediakan..Tugas anda hanya buat promosi..dan..promosi....untuk mendapatkan RMN500-Rm1000 sehari..Tidak mustahil... anda mampu melakukan nya.Mudah bukan?...Ayuh jangan berlengah klik disini untuk daftar percuma: http://www.hyprobulksms.net/index.php?id=segamat88
wei nie kalu tak nak komen jgn post lar...stakat nak promote jer...

to TT jgn cuba bermain api...rasullullah ada berpesan lelaki/wanita diharamkan berhubungan dgn lelaki/wanita,yakni isteri lelaki/suami wanita lain...allah melaknat lelaki tersebut kerana merosakkan masjid yang telah dibina....merosakkan hubungan silaturrahim....(aku lupe ayat ke sabda tapi aku baru baca dlm buku agama....baru 2hari lepas.INDAHNYA MALAM PENGANTIN)

Aku minta dijauhkan dari musibah dgn bini orang...amin
Reply With Quote
  #25  
Old 27-06-2010, 03:08 PM
SifuSupersonic SifuSupersonic is offline
Active Member

SifuSupersonic's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2010
Posts: 1,563
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 12
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by rimau_belang View Post
wei nie kalu tak nak komen jgn post lar...stakat nak promote jer...

to TT jgn cuba bermain api...rasullullah ada berpesan lelaki/wanita diharamkan berhubungan dgn lelaki/wanita,yakni isteri lelaki/suami wanita lain...allah melaknat lelaki tersebut kerana merosakkan masjid yang telah dibina....merosakkan hubungan silaturrahim....(aku lupe ayat ke sabda tapi aku baru baca dlm buku agama....baru 2hari lepas.INDAHNYA MALAM PENGANTIN)

Aku minta dijauhkan dari musibah dgn bini orang...amin
you rock...
__________________
.

Spiritual Marketing

.
Reply With Quote
  #26  
Old 27-06-2010, 03:18 PM
kipas kipas is offline
Active Plus

kipas's Avatar
 
Trader Rating: (35)
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,528
Thanks (Received): 69
Likes (Received): 0
Active Level
Default

biasa bila dah ada kurang sikit rasa bestnya. Macam lagu nasyid The Zikr (Nazrey Johani):

Apa yang ada jarang disyukuri
Apa yang tiada sering dirisaukan
(sebelum kawin tak senang duduk, hari2 call awek sana sini, bila dah kawin tak reti dah mengharmonikan rumah tangga)

Nikmat yang dikecap
Baru kan terasa bila hilang
(bila dah bercerai, teringat la yang suami/ isteri dia tu lagi la bagiuh)

Apa yang diburu timbul rasa jemu
Bila sudah di dalam genggaman
(bila dah jadi isteri/ suami, memang boring. Yela benda dah ada takkan lari punya. Sebab tu sebab ada, risau dilarikan orang.)
(


Muhasabah untuk diriku
__________________
♥♥♥ Buat Bisnes Printing TANPA MODAL & MESIN, untung RM3000 sebulan di sini
♥♥ Belajar Bisnes CETAK TSHIRTdi sini
MURAH: Print BANNER BUNTING RM0.90 di sini
Reply With Quote
  #27  
Old 02-04-2012, 04:23 PM
azrulazman azrulazman is offline
CG Top Poster Club

azrulazman's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2010
Location: puncak gunung kinabalu
Posts: 29,859
Thanks (Received): 111
Likes (Received): 8
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sifusupersonic View Post
you rock...

mmg rock punnnnn
__________________
siggy utk disewa
siggy utk disewa
azrulazman.com
Reply With Quote
  #28  
Old 02-04-2012, 04:37 PM
Lancelot Lancelot is offline
Super Active

Lancelot's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2010
Posts: 6,528
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

isteri orang tu mesti bergaya datang opis kan.. biasanya memang jenis macam tu memang tarikan ramai lelaki.. lelaki bujang toksah cakapla.. lelaki yang dah bergelar suami orang pon lebih dasyat lagi dari lelaki bujang..

tapi pesanla kat si A tu, kurang kurangkanla pandang isteri orang.. kalau isteri dia dipandang orang kelak apa agaknya perasaan dia..
Reply With Quote
  #29  
Old 02-04-2012, 04:39 PM
azrulazman azrulazman is offline
CG Top Poster Club

azrulazman's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2010
Location: puncak gunung kinabalu
Posts: 29,859
Thanks (Received): 111
Likes (Received): 8
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by lancelot View Post
isteri orang tu mesti bergaya datang opis kan.. Biasanya memang jenis macam tu memang tarikan ramai lelaki.. Lelaki bujang toksah cakapla.. Lelaki yang dah bergelar suami orang pon lebih dasyat lagi dari lelaki bujang.. :d

tapi pesanla kat si a tu, kurang kurangkanla pandang isteri orang.. Kalau isteri dia dipandang orang kelak apa agaknya perasaan dia..
akhir zaman
__________________
siggy utk disewa
siggy utk disewa
azrulazman.com
Reply With Quote
  #30  
Old 02-04-2012, 04:42 PM
zerodecibal zerodecibal is offline
Super Active

zerodecibal's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: Selangor
Posts: 5,548
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Ada kh si A adalah tuan tt?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump