Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Love, Relationships

Love, Relationships Share and discuss anything about love and relationships. Share any advices, problems, tips & solutions. Please behave & be open minded OR you will be banned from this section. Keep alert section announcement.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #41  
Old 18-09-2017, 08:09 AM
imatheonlyone imatheonlyone is offline
Legendary Member

 
Trader Rating: (20)
Join Date: Mar 2009
Posts: 10,472
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 60
Active Level
Default

Ajak dia tgk kuliah agama
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #42  
Old 22-10-2017, 05:48 AM
Tayar Bunga Tayar Bunga is offline
Not yet started

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2017
Posts: 0
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Mula-mula layan porn sekali-skala. Lps tu dah ketagihan bila tak dikawal. Bila iman di dada tak kuat, bertambah buruk lh jadinya..

Ada seorg sahabat sy, suami dia mula-mula layan porn dlm bilik sorang2. Jgn diganggu. Lps tu layan kt opis pulak. Siap masuk website-website yg offer pelacur baca report lucah. Stim habis lah..

Iman pulak senipis kulit bawang.. akhirnya terjerumus dalam aktiviti melanggan. Pagi hantar bini ke pejabat, tengahari atau petang pergi mencelup di rumah-rumah urut atau hotel dgn freelance pelacur. Balik keja pick up isteri mcm xde apa yg berlaku. Mmg hati kering.

Bertahun-tahun buat kerja tu sampai la bini dia mati. Anak 2 org kecik-kecik lagi.. Katanya bini dia mati sebab kanser. Entah-entah sbb penyakit lain. Atau pun makan hati perangai suami suka makan luar aneka perisa, apa bangsa pun tibai janji sedap..

Jadi.. pantau lah dari awal. Buat solat hajat mintak suami diberi hidayah dari terus ketagihan dengan porn ni...

Sekian...

Last edited by Tayar Bunga; 22-10-2017 at 05:54 AM..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump