Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 21-03-2017, 12:19 PM
agen14 agen14 is offline
Super Active

agen14's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Nov 2009
Posts: 8,122
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 16
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by cek mek molek View Post
lahai tuan, nasib baik la tuan tak nampak dia dalam aksi terjun tu..
Tak terfikir pun dia nak terjun.. sebab masa tu tengah rush gi masjid solat jumaat.. dah lambat katakan.. kereta yang kat belakang mungkin ada yg ternampak aksi tersebut..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 21-03-2017, 12:21 PM
agen14 agen14 is offline
Super Active

agen14's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Nov 2009
Posts: 8,122
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 16
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Bukan...jambatan kat batu kawa kuching sarawak.. tak tinggi sangat pun jambatan tu.. tapi buaya boleh tahan gak banyak area2 situ..
Reply With Quote
  #23  
Old 21-03-2017, 12:24 PM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 33,494
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 129
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by cek mek molek View Post
atau stress kuat sangat kot tn momo, rasa takde jalan keluar dah...
haish..mintak dijauhkan la perkara sebegini dari keluarga dan kenalan terdekat..
makin lama makin teruk keadaan umat islam..err yang mati tu islam kan?
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
VPN UNLIMITED [TELCOBIRU]
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #24  
Old 21-03-2017, 12:30 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 24,468
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 957
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by m0mo~ View Post
haish..mintak dijauhkan la perkara sebegini dari keluarga dan kenalan terdekat..
makin lama makin teruk keadaan umat islam..err yang mati tu islam kan?
tu la, nauzubillah. kita kena asyik peringatkan diri kita dan keluarga dan sapa yg terdekat bahawa rahmat Allah tu luas, dan masalah tu kecik insya Allah ada penyelesaiannya...

tak berapa pastilah tn momo yg mati tu beragama apa..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump