Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 22-06-2013, 10:06 AM
m61enz m61enz is offline
Regular

m61enz's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2006
Posts: 167
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

teruskan bercerita...
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 22-06-2013, 10:06 AM
DUKUN SANTAU DUKUN SANTAU is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 283
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default cara nak balik aku ajar juga bimbang nanti kau salahkan aku

Ada 1 cara yang sangat berkesan untuk keluar dari alam ni ialah dengan mencarikan penghulu kawasan tersebut, insyallah akan ditunjukkan, bila sampai ke rumahnya...jika dia ada anak dara... AWAS!!!, jangan pandang terlalu lama ( pandangan tergoda atau menggoda ), nanti dibuat menantu... haru juga tak boleh balik selamanya, jaga tertib dan kesopanan walau rock macam mana pun kita.... insyallah akan dilayan dengan baik, diberi minum kopi dan sajian .... rasa kopi dia pun dah cukup buat kau macam lupa dan tak mau pulang ke sini...hahaha...jaga jaga..... Nyatakan hasrat...engkau..ambil peluang ini secukupnya dengan:

a) Menceritakan akan tujuan sebenar kita ( sudah tentu ingin melihat kebesaran Allah )

b) Menanyakan lebih lanjut tentang kehidupan mereka

c) Mengadakan negotiate dengan dia seperti meminta keizinan menjadi pengimport barangan dari alam sana dan lain lain ( sebab tu org yang pernah ke sana , balik je kesini dapat zahirkan macam macam barang pelik )

d) Atau boleh juga meminta di bawa jalan jalan pusing kampung / bandar

e) Atau di bawa berjumpa rajanya untuk eratkan silaturrahim ( namun sampai sini , agak complicated sikit lah jadinya nanti )..... buat dulu baru tau..tok tak tanggung ok

f) Jika dapat, mintakan berjumpa pahlawan dahulu kala atau puteri lagenda seperti P.Gunung ledang... dan jangan lupa meminta untuk berkawan dan jangan lupa juga untuk meminta sebentuk cincin bagi kegunaan kita di sini seperti membantu dalam urusan tarik menarik, urusan perubatan, urusan nak jalan jauh dalam sekelip mata..insyallah..namun jangan lupa... ini cuma kelebihan yang Allah berikan sahaja.... jika boleh elakkan dari BERSYARAT, boleh mengundang syirik, munafik dan kufur...hahaha, semua ada.... bahaya ...bahaya... akidah calar, rosak jiwa.

PASTIKAN semasa melakukan, jasad bersih, jiwa suci .......

PASTIKAN tempat yang nak buat tu takda orang ganggu dengan bunyi bising

Seeloknya....dilakukan pada awal pagi dalam jam 8-9 pagi, malamnya kena berjaga dan berzikir.... seeloknya begitu agar semasa penggembaraan, jasad kita tidak di ganggu makhluk halus seperti Jin, Iblis dan syaitan....

Insyallah..... sesiapa sahaja mampu lakukannya dengan petua ini...........
Reply With Quote
  #13  
Old 22-06-2013, 10:06 AM
BOCEH BOCEH is offline
CG Top Poster Club

BOCEH's Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: May 2009
Location: whatsaap : 014 253 6885
Posts: 27,766
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 18
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by azrulazman View Post
Aku penah termasuk alam bunian. Ternyata alam bunian ni mmg best.... Awek2 mmg cun.
ye ke mu ni
citer siket
Reply With Quote
  #14  
Old 22-06-2013, 10:07 AM
[email protected] noraini@azlan is offline
Legendary Member

noraini@azlan's Avatar
 
Trader Rating: (23)
Join Date: Nov 2008
Location: penang sp kodiang dungun
Posts: 16,041
Thanks (Received): 32
Likes (Received): 18
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

Jap lg aku ajak budak2 kg naik gunung jerai
Masuk ramai2 br best
Reply With Quote
  #15  
Old 22-06-2013, 10:08 AM
Nadiasha Nadiasha is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2013
Posts: 43
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

uish... betul ke ni??
__________________
[URL="https://www.facebook.com/pages/Nisrina-Collection/138809886299662?ref=hl"][CENTER][B]-FACEBOOK LINK--->PAKAIAN PEREMPUAN, LELAKI, BARANGAN KECANTIKAN, BARANGAN KESIHATAN ETC...[/B][/CENTER][/URL] dan
[URL="https://www.facebook.com/Eglutatabdamansara"][CENTER][B][FONT="Arial Black"]EGLUTATAB- PRODUK KECANTIKAN TERBARU!![/FONT][/B][/CENTER][/URL]
Reply With Quote
  #16  
Old 22-06-2013, 10:10 AM
DUKUN SANTAU DUKUN SANTAU is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 283
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by [email protected] View Post
Jap lg aku ajak budak2 kg naik gunung jerai
Masuk ramai2 br best
masuk ramai tak boleh dia kena fokus tak boleh bising, bunian ni bangsa yang pemalu dan bersifat pelindung sebab itu jarang2 je orang dapat masuk dan setakat aku tahu paling ramai sekaligus berjaya masuk 3 orang, tok guru aku along ucop dengan 2 kawan dia sekitar tahun 90 an dulu
Reply With Quote
  #17  
Old 22-06-2013, 10:10 AM
Bizmen2u Bizmen2u is offline
Regular

Bizmen2u's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2012
Posts: 434
Thanks (Received): 64
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

tt xde brang2 bunian ker..lain kali kalo pergi jgn lupa amik gmabr anak2 dara sana yer..
Reply With Quote
  #18  
Old 22-06-2013, 10:12 AM
Abdul wahob Abdul wahob is offline
Super Active

Abdul wahob's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2011
Location: -Menumpang dibumi Allah-
Posts: 7,622
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

ada yg berani ke.....dh try nanti cite pengalaman indah tu kt sini ye
Reply With Quote
  #19  
Old 22-06-2013, 10:13 AM
kipaskertas_108 kipaskertas_108 is offline
Active Plus

kipaskertas_108's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2011
Location: KjG-SrMbN-USj
Posts: 3,071
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

dapat emas dr puteri bunian, pastu mintak balik alam kite cara baek..bole ke..
__________________

.: Politik itu Hiburan .:. Hiburan itu Politik :.
Reply With Quote
  #20  
Old 22-06-2013, 10:14 AM
Abdul wahob Abdul wahob is offline
Super Active

Abdul wahob's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2011
Location: -Menumpang dibumi Allah-
Posts: 7,622
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

den belum mencapai tahap keberanian maksimun utk kesana tt......
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold