Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 13-08-2017, 12:47 PM
abang gendut abang gendut is online now
Active Member

abang gendut's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2015
Location: Dhaka-Bangladesh
Posts: 1,662
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 97
Active Level
Default

Quote:
operasi dibuat susulan aduan mengganggu keselamatan orang awam terutama pelancong di sekitar kawasan terbabit


"Operasi ini akan diteruskan dan diperluaskan terutama di Bukit Bintang kerana kawasan itu turut menjadi tumpuan pelancong

"Operasi ini bertujuan mewujudkan suasana aman terutama menjelang temasya Sukan SEA tidak lama lagi
Demi rakyat asing & pelancong sahaja, rakyat tempatan jangan mimpi ya nak dilayan bagai VIP, keselamatan pelancong & warga asing adalah keutamaan, sebabtu buat produk untuk rakyat sendiri kualiti hancur, untuk eksport mesti bagus. Lantak pi rakyat Malaysia.

Berkhidmatlah demi pelancong & warga asing yg tersayang.
Reply With Quote
Likes cari_makan liked this post
Paid Advertisement
  #22  
Old 13-08-2017, 12:51 PM
Kiniki Kiniki is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2011
Posts: 9,233
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 10
Active Level
Default

bagus tindakan camni..kena buat selalu
Reply With Quote
  #23  
Old 13-08-2017, 01:29 PM
momoque momoque is offline
Super Active

momoque's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 7,686
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 36
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by abang gendut View Post
Demi rakyat asing & pelancong sahaja, rakyat tempatan jangan mimpi ya nak dilayan bagai VIP, keselamatan pelancong & warga asing adalah keutamaan, sebabtu buat produk untuk rakyat sendiri kualiti hancur, untuk eksport mesti bagus. Lantak pi rakyat Malaysia.

Berkhidmatlah demi pelancong & warga asing yg tersayang.
Betul tu bro...

Mcm jalan raya kt bangunan2 kedutaan seme rata cantik je...

Jalan kite...hancoqq
Reply With Quote
  #24  
Old 13-08-2017, 01:31 PM
kopirait kopirait is online now
CG Top Poster Club

kopirait's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Apr 2010
Location: -- .- ...
Posts: 23,742
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 113
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

rasa dekat radio dah boleh mainkan balik pesanan khidmat masyarakat 'di manakah anak anda'..
__________________
Reply With Quote
Likes cek mek molek, cari_makan liked this post
  #25  
Old 13-08-2017, 01:43 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 23,724
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 852
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kopirait View Post
rasa dekat radio dah boleh mainkan balik pesanan khidmat masyarakat 'di manakah anak anda'..
betul tu tuan. dekat radio, tv, segala media massa yg ada
__________________
Reply With Quote
Likes pecot85 liked this post
  #26  
Old 13-08-2017, 01:53 PM
cari_makan cari_makan is offline
Active Plus

cari_makan's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Sep 2006
Location: Kepala Batas
Posts: 3,789
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by d_conan View Post
aku blk sekolah singgah mkn laksa pun kena sekali.. waktu swkolah dh abis tu.. tp sebab pakai uniform kena sekali
Masa bro kena tu pukul berapa?
__________________
Malas buat dah.
Reply With Quote
  #27  
Old 13-08-2017, 02:03 PM
puyol puyol is online now
Legendary Member

puyol's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jun 2011
Posts: 15,115
Thanks (Received): 725
Likes (Received): 114
Active Level
Default

Kes lepak ni dah berjangkit dari zaman dulu.
Reply With Quote
  #28  
Old 13-08-2017, 02:12 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 234,299
Thanks (Received): 4884
Likes (Received): 1427
Blog Entries: 45
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by top5complete View Post
geng larut malam ni.. ***** punya budak2
Selalu lepak depan KLCC tu habiskan masa
Dh mcm kt dataran merdeka jgk
Reply With Quote
  #29  
Old 13-08-2017, 02:20 PM
Laici Laici is online now
Active Plus

Laici's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2014
Posts: 3,016
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 83
Active Level
Default

bebudak geng ravers kot....kecik2 lagi..tapi rambut dah berkarat2..bebudak sekarang
Reply With Quote
  #30  
Old 13-08-2017, 02:54 PM
im755 im755 is offline
Active Plus

im755's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,194
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 52
Active Level
My Mood:
Default

sebenar nya mak pak memang tau anak diorg berpelseran.

tp dah tak larat nakntegur. n kawal.

bila tegur anak marah.

jadi mak pak.
biarkan ajer.

dgn harapan anak mereka kena tangkap polis.

jadi doa mak pak dah terkabul ka nsebab anak diorg yg berpeleseran dah di tangkap polis.

patut nya kena buat selalu.
baru aman skit kat area klcc tu.

nk gi sana pun x rasa nak pegi. penuh dgn jenayah kat sana.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold