Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 13-10-2017, 07:01 AM
Boboi Boboi is offline
Regular

Boboi's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2010
Posts: 580
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 19
Active Level
My Mood:
Default Kondom bersepah atas tanah


Kondom-kondom yang ditemui bersepah di atas tanah di tapak parkir belakang sebuah bank di Jalan Dato Bandar Tunggal.

SEREMBAN – Jijik. Itu gambaran sebuah kawasan tapak parkir di belakang sebuah bank di Jalan Dato Bandar Tunggal di sini, susulan penemuan kondom terpakai bersepah di atas tanah.

Penemuan itu sebelum ini dimuat naik oleh seorang pengguna di laman sosial Facebook yang mengundang pelbagai reaksi netizen.

Sinar Harian yang turun meninjau lokasi berkenaan mendapati kawasan itu kelihatan seperti tapak parkir berbayar namun tiada pondok pengawal atau individu yang menjaga lokasi itu.

Sebuah 'bilik kecil' terbentuk daripada pagar zink yang digunakan untuk memagari kawasan itu kini menjadi sarang pasangan melampiaskan nafsu serakah.

Di ceruk itulah, kondom-kondom yang sudah digunakan ditemui berserakan di atas tanah berserta puntung rokok dan plastik bekas minuman.

Di dinding zink itu tertera tulisan bayaran masuk RM1.00 namun tidak dapat dipastikan merujuk kepada bayaran parkir atau sebaliknya.

Pengerusi Persatuan Pembangunan Masyarakat Negeri Sembilan, Mohd Aryan Kailash Arumugram ketika dihubungi berkata, beliau tidak menolak kemungkinan 'bilik' itu dijadikan lokasi sesetengah pasangan melakukan aktiviti terkutuk mereka memandangkan kawasan ini agak tersorok.

“Mungkin nak pergi hotel tiada duit, jadi mereka pilih tempat sebegitu untuk melampiaskan nafsu. Bagi saya ia sangat menjijikkan dan memalukan.

“Ia juga menggambarkan tahap moral segelintir masyarakat kita yang bermasalah dan ia sangat menyedihkan lebih-lebih lagi jika aktiviti terkutuk itu dilakukan golongan muda,” katanya kepada Sinar Harian.

Menurutnya, penjualan kondom secara terbuka dan bebas dibeli oleh sesiapa sahaja boleh mengundang kepada perlakuan negatif.

Sehubungan itu beliau mencadangkan pihak berwajib supaya memantau perkara itu sekali gus mengelakkan seks bebas khususnya dalam kalangan remaja.

“Sebenarnya ia boleh berlaku di mana-mana pun sama ada kita tahu atau tidak perkara itu. Di Dataran Seremban misalnya, pernah suatu ketika dahulu jadi tempat budak muda melepak dan buat aktiviti tak berfaedah pada waktu malam.

“Bagi saya, semuanya perlu ada pemantauan dan langkah-langkah pencegahan. Saya rasa tiada masalah jika dipasang kamera litar tertutup (CCTV) sekurang-kurangnya mereka akan fikir banyak kali nak buat benda terkutuk di situ,” katanya.

http://www.sinarharian.com.my/edisi/...tanah-1.742175
Reply With Quote
Likes cek mek molek liked this post
Paid Advertisement
  #2  
Old 13-10-2017, 07:08 AM
a b c d e f a b c d e f is online now
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 6,061
Thanks (Received): 183
Likes (Received): 88
Active Level
Default

Quote:
Menurutnya, penjualan kondom secara terbuka dan bebas dibeli oleh sesiapa sahaja boleh mengundang kepada perlakuan negatif.
sekurang2nya takde anak zina terjadi
Reply With Quote
  #3  
Old 13-10-2017, 07:41 AM
imatheonlyone imatheonlyone is offline
Legendary Member

 
Trader Rating: (20)
Join Date: Mar 2009
Posts: 10,350
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 49
Active Level
Default

Yg perempuan ni pon, nk main cari la laki yg leh bg port ada class sikit... Ni kat semak pon nk tadah
Reply With Quote
  #4  
Old 13-10-2017, 07:50 AM
asx23 asx23 is offline
Active Member

asx23's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 2,325
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 159
Active Level
Default

main la kat hotel... naik main dlm semak pulak...
Reply With Quote
  #5  
Old 13-10-2017, 08:05 AM
cre8tive cre8tive is offline
Legendary Member

cre8tive's Avatar
 
Trader Rating: (21)
Join Date: Oct 2008
Posts: 14,527
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 118
Active Level
My Mood:
Default

Buat malu nogori sembilan jer. Kasilah kemudahan mengeseks utk yg kurang kemampuan agar mereka dpt mengecapi nikmat dgn selesa.
__________________
LOGO | BUSINESS CARD | FLYERS | FB TIMELINE | STICKADZ
Reply With Quote
Likes pecot85 liked this post
  #6  
Old 13-10-2017, 08:05 AM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 34,662
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 541
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by asx23 View Post
main la kat hotel... naik main dlm semak pulak...
main hotel kena duit

nie tak kena duit free siap dalam semak feel dia lagi best open air
__________________


INFO PERCUMA Rahsia Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #7  
Old 13-10-2017, 08:15 AM
shah_ae shah_ae is offline
Legendary Member

shah_ae's Avatar
 
Trader Rating: (102)
Join Date: Oct 2008
Location: K.L dan kwsn yg sewaktu dgnnye
Posts: 12,532
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 72
Active Level
My Mood:
Default

“Bagi saya, semuanya perlu ada pemantauan dan langkah-langkah pencegahan.

langkah2 pencegahan diorg dah buat dgn memakai kondom... pemantauan je skang...
Reply With Quote
  #8  
Old 13-10-2017, 08:15 AM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,428
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9760
Active Level
My Mood:
Default

ingat jgk protection tu. ingatkn main bedal asal celup je
Reply With Quote
  #9  
Old 13-10-2017, 08:22 AM
AMHFZ AMHFZ is offline
Active Plus

AMHFZ's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Location: Madrid, Espana
Posts: 4,504
Thanks (Received): 123
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

kadang2 warga asing yg perangai tk senonoh mcm ni...
__________________
PEMBEKAL BABY BROOCH (KERONGSANG)
Boleh Campur-Campur Design
Harga: 1box (100pcs)= RM35
FREE DELIVERY DIKAWASAN KAJANG/BANGI/PUTRAJAYA (Call/Whatsapp: 0123746117/0146600016
!! ->> KLIK DISINI UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN <<- !!
Reply With Quote
  #10  
Old 13-10-2017, 08:34 AM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 24,929
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1093
Active Level
My Mood:
Default

tempat mcm ni pun jadi, mcm asal ada tempat je. dah tak sabar sabar..
tapi ingat pulak nak guna kondom, hai la
__________________
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump