Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CONSUMERS, FRAUD, ILLEGAL ACTIVITES > Scams & Alerts > Suspicious Business/Scheme Activities

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #2481  
Old 11-10-2017, 06:06 PM
mrDamani mrDamani is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2017
Posts: 106
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Dia tahu menggunakan konsep yang rakyat Malaysia ni akan heboh mengenai sesuatu perkara/isu sekejap saja.

Lepas 4 5 bulan akan jadi senyap. hehe..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2482  
Old 11-10-2017, 06:33 PM
onewafer onewafer is online now
Super Active

onewafer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2014
Posts: 9,935
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 134
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by shafiq_ View Post
dgr cite program dia yg terbaru imkk ni yg hadir dekat 4000 org.
kutuk2 dia pun dia semakin kaya daa...


Dikalangan pengikut2 dia, dia dah tak
dikira scammer. Pengikut2 dia la pulak yg
scam kita esok2...

Ayat lebih kaya & berjaya tu, biasanya
lulusan kuliah & seminar dia la tu...




.
__________________
Biar kecil asalkan berhasil,
Biar sedikit, lama-lama berbukit...
Reply With Quote
Likes erman liked this post
  #2483  
Old 11-10-2017, 06:58 PM
exboy exboy is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,862
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 34
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by onewafer View Post
Dikalangan pengikut2 dia, dia dah tak
dikira scammer. Pengikut2 dia la pulak yg
scam kita esok2...

Ayat lebih kaya & berjaya tu, biasanya
lulusan kuliah & seminar dia la tu...




.
ade dapat sijil tamat pengajian tak?
Reply With Quote
  #2484  
Old 11-10-2017, 07:27 PM
onewafer onewafer is online now
Super Active

onewafer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2014
Posts: 9,935
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 134
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by exboy View Post
ade dapat sijil tamat pengajian tak?


Ntah la tuan. Tapi lulusan program dia tu
siap ada konvo la jugak. University of Life...



.
__________________
Biar kecil asalkan berhasil,
Biar sedikit, lama-lama berbukit...
Reply With Quote
  #2485  
Old 11-10-2017, 08:00 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 32,532
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 472
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by onewafer View Post
Dikalangan pengikut2 dia, dia dah tak
dikira scammer. Pengikut2 dia la pulak yg
scam kita esok2...

Ayat lebih kaya & berjaya tu, biasanya
lulusan kuliah & seminar dia la tu...




.
Tapi yang saya belajar dari En Azizan bukan dr sebab dia mana ada phd

Dia nie berani berkeluar iklan yang harga mahal mahal sampai ada pengaruh

Pengaruh tue yang bagi dia lagi up

Juga apa yang saya belajar dari dia

Dia pandai cakap dan berani

Kalau ikut studi video dia kat youtube

Memang dia cakap best siap motivasi lagi

Dengar tak jemu
__________________


Komisyen Lebih RM1,000 untuk Projek Bina Rumah Atas Tanah Sendiri di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #2486  
Old 11-10-2017, 08:18 PM
onewafer onewafer is online now
Super Active

onewafer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2014
Posts: 9,935
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 134
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by dausbiz View Post
Tapi yang saya belajar dari En Azizan bukan dr sebab dia mana ada phd

Dia nie berani berkeluar iklan yang harga mahal mahal sampai ada pengaruh

Pengaruh tue yang bagi dia lagi up

Juga apa yang saya belajar dari dia

Dia pandai cakap dan berani

Kalau ikut studi video dia kat youtube

Memang dia cakap best siap motivasi lagi

Dengar tak jemu



Mana yg baik bole dijadikan teladan,
Yang tak baik dijadikan sempadan.

Tapi kalo dia bole bangkit tanpa menipu
kelulusan PhD dan sebagainya, pasti
pencapaiannya akan lebih dikagumi.



.
__________________
Biar kecil asalkan berhasil,
Biar sedikit, lama-lama berbukit...
Reply With Quote
  #2487  
Old 15-10-2017, 03:45 PM
agent769 agent769 is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2017
Posts: 18
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

siapa ada tiket untuk imkk oktober ni....boleh pm..nak beli sekeping...tgh kat website dah close
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold