Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Movies, TV Shows, Music

Movies, TV Shows, Music Latest movies live on cinemas. TV dramas, spectres and all talks for movies fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #41  
Old 15-11-2017, 09:54 PM
kopirait kopirait is offline
CG Top Poster Club

kopirait's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Apr 2010
Location: -- .- ...
Posts: 24,261
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 155
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

nastia pun tak masuk final.
apakebenda AJL ni.
__________________

E-Book Panduan FB Ads Untuk Buta IT [RM20] | PM SEKARANG!
SERVIS REKA GRAFIK DI SINI!

Reply With Quote
Paid Advertisement
  #42  
Old 15-11-2017, 10:26 PM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 35,337
Thanks (Received): 134
Likes (Received): 560
Active Level
My Mood:
Default

Dulu zaman mementingkan kualiti.

Lagu pun evergreen.

Skang ni lebih pada glamor entah pape jer.

Quote:
Originally Posted by Penbiru View Post
tak perasan...ada lagi rupanya AJL ni..lagu pun makin ntah apa apa...syiok tenuk je
__________________
Reply With Quote
  #43  
Old 16-11-2017, 09:25 AM
CyberMachine CyberMachine is offline
Legendary Member

CyberMachine's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Oct 2009
Posts: 19,747
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 19
Active Level
My Mood:
Default

yang last tu apa tajuk lagu dia?

bila masa ada penyanyi nama hael husaini ni

dia dari program apa
Reply With Quote
  #44  
Old 16-11-2017, 09:39 AM
k3ryck k3ryck is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,776
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 21
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by CyberMachine View Post
yang last tu apa tajuk lagu dia?

bila masa ada penyanyi nama hael husaini ni

dia dari program apa
budak AF. tp masa di AF guna nama Azhael
Reply With Quote
Likes TT liked this post
  #45  
Old 16-11-2017, 09:42 AM
k3ryck k3ryck is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,776
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 21
Active Level
My Mood:
Default

penilaian juri, kita x tahu. sedap di telinga kita, belum tentu sedap di telinga juri. kualiti nyayian di studio dan live masa muzik-muzik x sama.

mcm lagu joe flizzow dgn sona one dlu, camne blh menang? ke lepas ni kena panggil dato' ramli ms jadi juri dan komen pedas baru puas hati?

chillax ~ berlapang dadalah ye
Reply With Quote
  #46  
Old 16-11-2017, 04:24 PM
malrockstar malrockstar is offline
Super Active

malrockstar's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Apr 2011
Location: Klang
Posts: 7,620
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

kipidap wany.. !

hari tu aku mimpi dating dgn wany hasrita. hahaha. okbai
__________________
YA ALLAH, MUDAHKANLAH URUSAN KU, MURAHKANLAH REZEKI KU. AMIN.
AUTOCAD FREELANCE
Iv Mist - Penawar Resdung DLL

Reply With Quote
  #47  
Old 17-11-2017, 11:14 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,226
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9731
Active Level
My Mood:
Default

Salah ke tanya? - Ayda Jebat



KUALA LUMPUR 17 Nov. - Awal minggu ini kecoh apabila artis terkenal, Ayda Jebat, 25, secara lantang meluahkan kekecewaannya setelah lagu Mata gagal lolos ke pentas akhir Anugerah Juara Lagu ke-32 (AJL32) yang bakal berlangsung tahun hadapan.


Menetapkan pendirian, Ayda yang ditemui hari ini berkata, luahan tersebut adalah sekadar curahan rasa hati terhadap kegagalannya untuk mara ke pertandingan berprestij itu bagi tahun ketiga berturut-turut.

“Saya bukan mahu menghentam mana-mana pihak atau mempertikai kredibiliti juri yang telah membuat penilaian ke atas 30 buah karya yang bertanding.

“Pada awalnya, saya telah menghantar pesanan teks kepada wakil produksi AJL32 untuk bertanyakan faktor yang menyebabkan lagu itu tidak mara ke peringkat seterusnya.

“Bagaimanapun, pertanyaan itu dibalas dengan cara tidak profesional seolah-olah saya mempersoalkan keputusan yang telah dibuat barisan juri,” jelasnya kepada Utusan Online.

Diajukan soalan tidakkah Ayda takut digam oleh stesen Tv3 selepas ini gara-gara tindakannya itu, dia menjawab, “Rezeki Allah itu luas, ada di mana-mana.”

“Saya sekadar bertanya? Salah ke? Sekurang-kurangnya dengan penjelasan yang diberikan kelak, saya boleh memperbaiki kekurangan diri pada masa akan datang,” persoal duta portal Tonton milik Media Prima Berhad itu.

Tambah Ayda lagi, komitmennya terhadap persembahan separuh akhir Muzik-Muzik ke-32 (SFMM32) yang lalu sangat tinggi dan mengharap ada alasan munasabah di sebalik kekalahannya.

“Saya bekerja secara profesional dan mengharapkan sebaliknya. Bukannya sambil lewa,” tegasnya.


http://www.utusan.com.my/hiburan/sal...#ixzz4yhb9vUEV
Reply With Quote
  #48  
Old 18-11-2017, 12:39 PM
SmileAlways SmileAlways is offline
Super Active

SmileAlways's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2014
Posts: 6,889
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 114
Active Level
My Mood:
Default

ippo hafiz masuk industri ni 2013 x silap aku
lagu & suara mmg power tp x pernah ke final ajl. x paham aku
ajl ni mmg drama tv3 la
__________________
Jangan tenggelam di dalam air yang jangkat

http://KemanaArahKita.blogspot.com
Reply With Quote
  #49  
Old 18-11-2017, 01:36 PM
Kaizen5555 Kaizen5555 is offline
Legendary Member

Kaizen5555's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2014
Location: __________J.O.H.O.R____________
Posts: 12,052
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 26
Active Level
My Mood:
Default

wany la juara...x pon dayang lagi...taun lepas lagu laki teragung tu..mmg sedap die bwak...puhhh
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump