Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Loans, Credit Cards

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 21-12-2016, 08:50 AM
farooq1987 farooq1987 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 1,222
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Bring up my post
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 22-12-2016, 08:24 PM
farooq1987 farooq1987 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 1,222
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

[BAGAIMANA LOAN BANK SAYA LULUS MELALUI AGENSI FSC]

Sudah puas ke hulu ke hilir saya bawa dokumen kewangan saya, nak mohon pinjaman peribadi.

Naik turun tangga bank ni, dah sampai turun 5kg tauu! Semua reject !

Jawapan bank ;
" Tak boleh, encik pekerja di syarikat GLC,
walaupun syarikat itu gah dan besar, bank tidak dapat luluskan atas sebab-sebab tertentu. Polisi bank. "

*

Letih, dan kecewa.
Saya nak guna duit bukan nak joli katak,
Nak guna untuk untuk membayar kos peguam bagi menyelesaikan kes urusan pusaka keluarga. ada problem sikit.

Dah settle masalah harta pusaka,
dapat bahagian harta di pihak saya,
dah boleh settle pinjaman peribadi ini.

Tapi itulah,
berbuih mulut explain kepada pegawai bank,
tetap tidak diluluskan.

*

Alhamdulillah, berkat kesabaran,
saya dipertemukan dengan Agensi Fithri Shukor Consultancy (FSC)
mereka menguruskan pinjaman peribadi saya dari A to Z. Sekejap je dah lulus. Duit masuk dalam akaun.

Dah boleh bayar duit peguam untuk uruskan masalah harta pusaka keluarga saya. InsyaALLAH, dah selesai semua, kita dah boleh buat full settlement.

Saya sangat gembira, dan syorkan kawan-kawan untuk yakin dengan khidmat Agensi FSC ini.
Mereka akan bantu mana-mana pihak yang direject oleh pihak bank, untuk pinjaman peribadi. Mudah-mudahan.

Terima kasih Agensi Fithri Shukor Consultancy (FSC)

===================================
NAK KAMI URUSKAN LOAN BANK ANDAA?

.
Call/sms/whatsapp 0129328782
Call/sms/whatsapp 0129328782
Call/sms/whatsapp 0129328782


Nak whatsapp Boleh, SMS pun boleh. Nanti kami berikan detail dengan lebih lanjut.

.
Cepat, save no phone ni sekarang.. kalau tangguh.. sure terlupa.
---> 0129328782
---> 0129328782
---> 0129328782
Reply With Quote
  #23  
Old 23-12-2016, 09:37 AM
farooq1987 farooq1987 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 1,222
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

bring up my post
Reply With Quote
  #24  
Old 24-12-2016, 02:29 PM
farooq1987 farooq1987 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 1,222
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Bring up my post
Reply With Quote
  #25  
Old 25-12-2016, 08:16 AM
farooq1987 farooq1987 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 1,222
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Bring up my post
Reply With Quote
  #26  
Old 25-12-2016, 08:36 AM
kelkatu kelkatu is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2007
Posts: 102
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Pinjaman perlu melalui majikan jugak ker..
Reply With Quote
  #27  
Old 26-12-2016, 12:14 PM
farooq1987 farooq1987 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 1,222
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Bring up my post
Reply With Quote
  #28  
Old 26-12-2016, 12:18 PM
farooq1987 farooq1987 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 1,222
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by kelkatu View Post
Pinjaman perlu melalui majikan jugak ker..
Ya betul proses yang sama macam bank, majikan akan di hubungi untuk dibuat pengesahan dan juga info lain yg berkaitan
Reply With Quote
  #29  
Old 27-12-2016, 07:26 AM
farooq1987 farooq1987 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 1,222
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Bring up my post
Reply With Quote
  #30  
Old 28-12-2016, 03:11 PM
farooq1987 farooq1987 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 1,222
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

BOSAN❗❗❗❗❗❗❗😠😠😠😠😠
Pergi bank apply loan kene reject?? Reason??
😧😧😧😧😧
- BARU KERJA??
- CCRIS TAK CANTIK??
- ADA BAD PAYMENT HISTORY??
- NAMA CTOS?? COURST?? TELCO??
KAMI BOLE BANTU!!🤓🤓🤓
PINJAMAN MELALUI BANK,

Majikan / Syarikat Tersenarai atau tidak?? 🏢🏢🏢
Untuk Keterangan Lanjut,
HuBuNgi / Whatsapp SAYA di:-
0129328782 - Farooq Hossny
**Jauhi Diri Anda Dari BLACKLIST**
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump