Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Sports > Soccer > Sports Talk : Soccer (Locals)

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #13261  
Old 11-08-2017, 07:28 PM
t3rdtier t3rdtier is offline
Active Member

t3rdtier's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2010
Posts: 2,355
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 25
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by saga merah View Post
Sekarang ni dalam FAM kot yang ada "JEMBALANG" tak buat kerja.
masalahnya anak2 jembalang yg dok ikut pun berlambak...
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #13262  
Old 11-08-2017, 07:33 PM
saga merah saga merah is offline
CG Top Poster Club

saga merah's Avatar
 
Trader Rating: (249)
Join Date: May 2011
Location: MAXIS-CELCOM-DIGI-TUNETALK-UMOBILE-ITALK-XOX
Posts: 34,690
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

LANG MERAH MENANTI LESEN DARI AFC

KEDAH bersedia menghadapi kancah kejohanan AFC pada 2018 apabila sudah menyerahkan semua dokumen yang berkaitan permohonan lesen Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC) pada 31 Julai lalu.

Setiausaha Kehormat Persatuan Bolasepak Kedah (KFA), Datuk Aminuddin Omar berkata, pihaknya sudah mengemukakan semua dokumen yang diperlukan untuk mendapatkan lesen bagi membolehkannya Kedah beraksi dalam kejohanan AFC tahun depan.

"KFA juga sudah diaudit oleh pihak AFC di mana KFA diberikan tarikh pada 31 Julai untuk kita serahkan semua dokumen berkaitan yang diperlukan dan Alhamdulillah, pada tarikh itu kita sudah selesai hantar semua dokumen yang diperlukan.

"Di samping itu, difahamkan bahawa negeri lain yang selesai melengkapkan proses dokumentasi ini selain Kedah adalah Melaka, T-Team dan Selangor," katanya.

Aminuddin berkata, pihak audit yang datang ke Stadium Darulaman juga berpuas hati dan pada masa sama KFA melakukan penambahbaikan yang diperlukan di stadium yang mana ini antara perkara yang dibuat dalam usaha mendapatkan lesen bermain di peringkat AFC.

"Alhamdulillah pada masa ini mana-mana pihak yang bercakap tentang kedudukan Kedah saya ingat ia tak betul dan saya yakin serta percaya pihak pengurusan yang mana saya selaku Setiausaha Kehormat memang berhabis-habisan bekerja untuk memastikan Kedah mendapat lesen ini.

"Cuma ada satu atau dua perkara yang sedang kita selesaikan dan kita sedang berurusan dengan pihak Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) berkenaan dengan kelab (status) yang mana kita sudahpun menghantar surat kepada pihak FAM.

"Untuk mendapat kelulusan ini, kita perlu menukar status dari 'FA' kepada 'FC'.

Inipun sudah kita buat dan kita mohon kepada FAM untuk kemukakan surat-surat rayuan kita kepada AFC berkenaan hal ini," katanya.
__________________
KEDAI PREPAID ONLINE 24 JAM
MAXIS | CELCOM | DIGI | ITALK | UMOBILE | TUNE TALK | XOX
PERCUMA SIMCARD BURUNG HANTU 500GB UNLIMITED DISINI !!!
TOP UP CELCOM DAN INTERNET TERMURAH DISINI

MAXIS : 017-5601614 CALL-SMS
CELCOM : 013-4744686 CALL-SMS-WHATSAPP
Reply With Quote
  #13263  
Old 12-08-2017, 04:07 AM
BOCEH BOCEH is offline
CG Top Poster Club

BOCEH's Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: May 2009
Location: whatsaap : 014 253 6885
Posts: 27,792
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 21
Active Level
Default

bila Kedah nak maju sikit ada ja haram jadah dok cari pasai....
Reply With Quote
  #13264  
Old 12-08-2017, 12:56 PM
Penbiru Penbiru is offline
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 13,073
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 152
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by BOCEH View Post
bila Kedah nak maju sikit ada ja haram jadah dok cari pasai....
biasalah tu bro...sabar je...biasalah org dok pucuk pokok gitu lah
Reply With Quote
  #13265  
Old 12-08-2017, 12:59 PM
Penbiru Penbiru is offline
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 13,073
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 152
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by saga merah View Post
KFA dah serah semua dokumen ke FAM.

So tak logik la tuan presiden FAM cakap Kedah tak buat kerja.
Tak perlu nak tuduh orang dalam KFA "Jembalang"
sebab tu org cakap DIAM lebih afdal...
Reply With Quote
  #13266  
Old 13-08-2017, 10:09 AM
Jalapeno Jalapeno is offline
Active Plus

Jalapeno's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2015
Posts: 3,242
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 31
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Dok berkelahi sblm ni Mukhriz Bashah terlajak laris.. Xda figura bola sepak kedah ni. Mana2 pun asyik org politik.
Reply With Quote
  #13267  
Old 05-09-2017, 02:17 AM
saga merah saga merah is offline
CG Top Poster Club

saga merah's Avatar
 
Trader Rating: (249)
Join Date: May 2011
Location: MAXIS-CELCOM-DIGI-TUNETALK-UMOBILE-ITALK-XOX
Posts: 34,690
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

__________________
KEDAI PREPAID ONLINE 24 JAM
MAXIS | CELCOM | DIGI | ITALK | UMOBILE | TUNE TALK | XOX
PERCUMA SIMCARD BURUNG HANTU 500GB UNLIMITED DISINI !!!
TOP UP CELCOM DAN INTERNET TERMURAH DISINI

MAXIS : 017-5601614 CALL-SMS
CELCOM : 013-4744686 CALL-SMS-WHATSAPP
Reply With Quote
  #13268  
Old 05-09-2017, 02:57 PM
saga merah saga merah is offline
CG Top Poster Club

saga merah's Avatar
 
Trader Rating: (249)
Join Date: May 2011
Location: MAXIS-CELCOM-DIGI-TUNETALK-UMOBILE-ITALK-XOX
Posts: 34,690
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Sesi latihan skuad hijaukuning petang ini di Stadium Darul Aman.

4 pemain skuad Sukan Sea, Syafiq, Arif Farhan, IFwat dan Amirul akan turut serta setelah diberi pelepasan sebelum ini.

4 hari lagi aksi TM Piala Malaysia di Stadium Darul Aman!
__________________
KEDAI PREPAID ONLINE 24 JAM
MAXIS | CELCOM | DIGI | ITALK | UMOBILE | TUNE TALK | XOX
PERCUMA SIMCARD BURUNG HANTU 500GB UNLIMITED DISINI !!!
TOP UP CELCOM DAN INTERNET TERMURAH DISINI

MAXIS : 017-5601614 CALL-SMS
CELCOM : 013-4744686 CALL-SMS-WHATSAPP
Reply With Quote
  #13269  
Old 09-09-2017, 09:29 PM
saga merah saga merah is offline
CG Top Poster Club

saga merah's Avatar
 
Trader Rating: (249)
Join Date: May 2011
Location: MAXIS-CELCOM-DIGI-TUNETALK-UMOBILE-ITALK-XOX
Posts: 34,690
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

KEDvKEL. 1' Perlawanan baru sahaja bermula. 0-0
__________________
KEDAI PREPAID ONLINE 24 JAM
MAXIS | CELCOM | DIGI | ITALK | UMOBILE | TUNE TALK | XOX
PERCUMA SIMCARD BURUNG HANTU 500GB UNLIMITED DISINI !!!
TOP UP CELCOM DAN INTERNET TERMURAH DISINI

MAXIS : 017-5601614 CALL-SMS
CELCOM : 013-4744686 CALL-SMS-WHATSAPP
Reply With Quote
  #13270  
Old 09-09-2017, 09:30 PM
saga merah saga merah is offline
CG Top Poster Club

saga merah's Avatar
 
Trader Rating: (249)
Join Date: May 2011
Location: MAXIS-CELCOM-DIGI-TUNETALK-UMOBILE-ITALK-XOX
Posts: 34,690
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

KEDvKEL. Min 5 Sepakan percuma untuk pasukan Kelantan.Syazuan Hasani mengasari Qayyum. 0-0
__________________
KEDAI PREPAID ONLINE 24 JAM
MAXIS | CELCOM | DIGI | ITALK | UMOBILE | TUNE TALK | XOX
PERCUMA SIMCARD BURUNG HANTU 500GB UNLIMITED DISINI !!!
TOP UP CELCOM DAN INTERNET TERMURAH DISINI

MAXIS : 017-5601614 CALL-SMS
CELCOM : 013-4744686 CALL-SMS-WHATSAPP
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump