Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Debate & Mature Discussion

Debate & Mature Discussion This section is not like "Santai" style. This is the place to debate things, as well as strike up a more mature conversation. Respect other people's opinions and do not flame nor troll. Immediate suspension will be imposed.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 19-02-2015, 05:13 PM
perwira perwira is offline
Active Plus

perwira's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 2,713
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 4
Active Level
Default

kampung kena ada rukun tetangga, baru senang nak lawan benda mcm ni. tapi tak dinafikan ada sesetengah keluarga kurang interaksi dgn jiran2 sekeliling, nak terlibat rukun tetangga jauh sekali.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 19-02-2015, 07:12 PM
copy left copy left is offline
CG Top Poster Club

copy left's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: PERANG BESAR,
Posts: 24,847
Thanks (Received): 71
Likes (Received): 49
Active Level
My Mood:
Default

Nampak gaya mcm ada pengaruh dari org politik je diorg ni,jenis mcm ni mmg payah nak ambil tindakan sbb diorg yg pegang undang2,melainkan kalau guna cara kotor.
__________________
Kalau nak tora2 jangan kat sini.
“Mengapa mereka tidak mahu GST? Kerana akhirnya harga barang akan turun.”
Reply With Quote
  #23  
Old 19-02-2015, 07:22 PM
scharger101 scharger101 is offline
Active Member

scharger101's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2009
Location: TP and SL
Posts: 2,112
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 41
Active Level
My Mood:
Default

nik amar adun situ??? hmm..sampai la aku dok heran sampai la dok pegang dun tu
Reply With Quote
  #24  
Old 19-02-2015, 07:30 PM
zerodecibal zerodecibal is offline
Super Active

zerodecibal's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: Selangor
Posts: 5,548
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

mmg sakit hati kalau ada org macam ni dekat2 dgn kita.... org2 mcm ni biasanya kaya, belagak, sombong dan pandai cakap... gamaknya belum buku bertemua ruas...
Reply With Quote
  #25  
Old 19-02-2015, 07:34 PM
mousekey mousekey is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2013
Posts: 146
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by redside07 View Post
Mentaliti org mcm ni memang susah kita nk handle. jiran aku masa bujang dulu salur air najis...diulang, air najis betul2 tepi rumah aku...biasanya akan mengalir masuk sedikit ke tanah kawasan rumah sewa.

So tingkap bilik memang xblh bukak.sebab berbau...yg anehnya, owner rumah tersebut org kuat masjid. pernah aku tunggu dia depan rumah dan bersemuka, tapi dia sekadar mengangguk sahaja.

Aku pun pelik, dia pg masjid 5x sehari, tapi menzalimi jiran. dia sendiri tau perbuatan dia salah. sebab bila terserempak kat masjid dia akan lari2 sikit dr aku...pernah sekali ms smbhyg jumaat aku dpt solat betul2 sebelah dia..masa aku doa tu aku baca kuat2 "lindungilah aku dari mereka yg zalim".

X sempat nk bersalam dia dh cabut..3 tahun aku tahan benda ni..bila kahwin aku pn pindah.x tau la nasib penyewa baru mcm mana
dia cabut lari terasa le tu
Reply With Quote
  #26  
Old 19-02-2015, 07:49 PM
staticus staticus is offline
Active Member

staticus's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,066
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 6
Blog Entries: 1
Active Level
Default

panjang2 cerita, ada masuk masuk gambir sekali tuan.
__________________
Utamakan kedai Muslim,
Selagi boleh..,
makanlah hanya produk makanan yg dihasilkan oleh muslim..
..
Reply With Quote
  #27  
Old 19-02-2015, 08:25 PM
mobileapps mobileapps is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2013
Posts: 3,825
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

Kalau dh mcm2 cara pun xjalan, bro cari org nilaikan tanah tu n jual. Pindah je dr duk sakit kepala pk
Reply With Quote
  #28  
Old 19-02-2015, 10:17 PM
muhammadrz1 muhammadrz1 is offline
Regular

muhammadrz1's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2011
Posts: 362
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Tepek gambar die kt sini.. N bahan2 bukti.. Biar aku sebar kt fb.. Biar femes jap...
Reply With Quote
  #29  
Old 19-02-2015, 10:40 PM
DJayAftermath DJayAftermath is offline
Regular

DJayAftermath's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2013
Posts: 641
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Kalo bab aniaya org ni kat Mesia ni senang je lepas.. takyah rasuah pn.. sbb malas nk cari bukti... TT pgi report pn boleh tp expect untuk dgr jawapan balas spt "mane buktinyer?" atau "sy tak nampak jenayah pn dkat sini".
Reply With Quote
  #30  
Old 19-02-2015, 10:43 PM
eizjoe eizjoe is offline
Super Active

eizjoe's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Posts: 6,044
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 7
Active Level
My Mood:
Default

kelantan ni nampak mata kasar pas yang menang tapi yang berkuasa sebenar ialah parti pembangkang
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold