Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Debate & Mature Discussion

Debate & Mature Discussion This section is not like "Santai" style. This is the place to debate things, as well as strike up a more mature conversation. Respect other people's opinions and do not flame nor troll. Immediate suspension will be imposed.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #41  
Old 29-02-2012, 07:39 PM
aca176 aca176 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Mar 2009
Posts: 4,581
Thanks (Received): 40
Likes (Received): 19
Active Level
My Mood:
Default

dah lama tak nampak thread ni..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #42  
Old 01-03-2012, 07:49 AM
copy left copy left is offline
CG Top Poster Club

copy left's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: PERANG BESAR,
Posts: 24,934
Thanks (Received): 71
Likes (Received): 80
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by qaz123 View Post
salam...
mari kita lihat asal usul kepecayaan menggunakan kaedah najis bg maksud membunuh iblis etc.



jika diperhatikan pendapat dan dalil golongan yg mengamalkan teknik ini boleh lah diringkaskan seperti ini:

iblis tak suka manusia termasuk najis = najis jadi kaedah bunuh iblis
segala berkaitan manusia mulia termasuk najis = najis jd kaedah bunuh iblis

persoalan sy,adakah mereka hanya melihat najis(tahi/air kecing)sahaja ditubuh manusia? bagaimana dgn anggota lain manusia? adakah lebih mulia juga dari najis sehingga najis sahaja diberi penghormatan? meh kita bincang skit

ps:-sorry,terbocor rahsia pulak...so,tiada lagi rahsia...
tahi kan najis,yakni sesuatu yg kotor,bila dah kotor dah tentu membawa sesuatu yg buruk spt penyakit kepada manusia.
mengikut fahaman manusia jika kita benci seseorg kita akan benci semuanya sekali??? tapi duit dan harta org tu kita benci tak???
begitu juga perihal dengan najis kita,syaitan iblis sukakan benda yg kotor yg ada pada manusia dan manusia telah mengharamkan najis.najis tu ibarat harta yg bernilai buat mereka jadi lagi seronok la kalau diorg nampak kita main najis sptnya mereka heheehehehe.
__________________
Kalau nak tora2 jangan kat sini.
“Mengapa mereka tidak mahu GST? Kerana akhirnya harga barang akan turun.”
Reply With Quote
  #43  
Old 01-03-2012, 08:12 AM
kerunai kerunai is offline
CG Top Poster Club

kerunai's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2007
Posts: 24,967
Thanks (Received): 33
Likes (Received): 13
Active Level
My Mood:
Default

adehh kena mandi air taik ke weh ..aduyai
Reply With Quote
  #44  
Old 21-03-2012, 08:53 AM
johan_zafuan johan_zafuan is offline
Active Member

johan_zafuan's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,533
Thanks (Received): 40
Likes (Received): 0
Active Level
Default

sesat ni...
__________________
johan_Zafuan
Reply With Quote
  #45  
Old 21-03-2012, 09:19 AM
fitxleaf fitxleaf is offline
Super Active

fitxleaf's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2009
Posts: 5,476
Thanks (Received): 225
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Geli wei.tsentak ble bca ni.hahaha
Reply With Quote
  #46  
Old 25-07-2017, 08:02 AM
naimw naimw is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2017
Posts: 2,772
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 179
Active Level
Default

Hahaha. Kelakar betul baca pemikiran logik ni.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump