Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Trading Zone > Health, Beauty, Wellness Products

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 5,358
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 29,343
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 21,700
More...
Reply
 
Thread Tools
  #101  
Old 16-04-2010, 06:40 AM
Mrs. King Mrs. King is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2008
Posts: 363
Poster Rank: #6717
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default





RONASUTRA '2-IN-1' MINERAL FOUNDATION & POWDER



Bukan sebarang bedak solekan...
Keistimewaan dan faedahnya tiada tandingan!


Apakah RONASUTRA Mineral Foundation & Powder?

Bedak solekan lengkap yang diperbuat 100% dari bahan galian dan mineral. Ia bebas dari sebarang talkum, pewangi, pengawet, bahan kimia, ekstrak haiwan atau tumbuhan dan juga minyak. Ia berfungsi sebagai 'foundation', bedak dan pelindung matahari.


Menaikan seri dan menyempurnakan wajah anda

Testur bedak yang padat, tebat dan 'creamy' tetapi halus menghasilkan kemasan/solekan yang semulajadi dan tidak bertepung/bertepek atau melebamkan.

Hanya perlu gunakan sedikit sahaja - satu sapuan mampu menyembunyikan cela, parut serta kedutan halus.

Kilauan semulajadi batu galian menampakkan wajah yang remaja, segar dan berseri terutamanya jika anda berwajah lesu dan pucat.

Tahan sehingga 16 jam - tidak cair, berminyak atau menyumbat pori-pori kulit walaupun dalam cuaca panas atau selepas aktiviti riadah.


Wajah kekal remaja dan bebas masalah apabila anda bertukar kepada Ronasutra Mineral Powder

Pelindung UV yang tinggi, lebih baik dari sunblock cecair. Juga melindungi kulit dari habuk dan kekotoran.

Tidak menyumbat pori-pori kulit dan membenarkan kulit 'bernafas'.

Mengurangkan pengeluaran minyak (sebum) dan meningkatkan kelembapan dalaman kulit.

Menghalang pembiakan bakteria/kuman pada kulit. Juga mengelakkan jerawat, 'blackhead' dan 'whitehead'.

Sesuai untuk kulit sensitif, resdung, berjerawat atau nipis disebabkan 'peeling'.

Satu-satunya bedak soleh yang boleh diguna terus setelah 'facial' atau rawatan kulit tanpa menyebabkan iritasi.

Penggunaan berterusan akan menghasilkan kulit yang lebih lembap, pori-pori halus, kurang masalah kedut, kekeringan kulit, minyak berlebihan dan jerawat/ruam.

Harga = RM48


PROMOSI = RM42 (TERMASUK POS EKPRESS)
__________________
Zury
012-7762219 / 013-3079257 atau email
anisofea@yahoo.com
RONASUTRA - Bedak Pixy Offer - PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #102  
Old 18-04-2010, 11:02 PM
Mrs. King Mrs. King is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2008
Posts: 363
Poster Rank: #6717
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default





RONASUTRA '2-IN-1' MINERAL FOUNDATION & POWDER



Bukan sebarang bedak solekan...
Keistimewaan dan faedahnya tiada tandingan!


Apakah RONASUTRA Mineral Foundation & Powder?

Bedak solekan lengkap yang diperbuat 100% dari bahan galian dan mineral. Ia bebas dari sebarang talkum, pewangi, pengawet, bahan kimia, ekstrak haiwan atau tumbuhan dan juga minyak. Ia berfungsi sebagai 'foundation', bedak dan pelindung matahari.


Menaikan seri dan menyempurnakan wajah anda

Testur bedak yang padat, tebat dan 'creamy' tetapi halus menghasilkan kemasan/solekan yang semulajadi dan tidak bertepung/bertepek atau melebamkan.

Hanya perlu gunakan sedikit sahaja - satu sapuan mampu menyembunyikan cela, parut serta kedutan halus.

Kilauan semulajadi batu galian menampakkan wajah yang remaja, segar dan berseri terutamanya jika anda berwajah lesu dan pucat.

Tahan sehingga 16 jam - tidak cair, berminyak atau menyumbat pori-pori kulit walaupun dalam cuaca panas atau selepas aktiviti riadah.


Wajah kekal remaja dan bebas masalah apabila anda bertukar kepada Ronasutra Mineral Powder

Pelindung UV yang tinggi, lebih baik dari sunblock cecair. Juga melindungi kulit dari habuk dan kekotoran.

Tidak menyumbat pori-pori kulit dan membenarkan kulit 'bernafas'.

Mengurangkan pengeluaran minyak (sebum) dan meningkatkan kelembapan dalaman kulit.

Menghalang pembiakan bakteria/kuman pada kulit. Juga mengelakkan jerawat, 'blackhead' dan 'whitehead'.

Sesuai untuk kulit sensitif, resdung, berjerawat atau nipis disebabkan 'peeling'.

Satu-satunya bedak soleh yang boleh diguna terus setelah 'facial' atau rawatan kulit tanpa menyebabkan iritasi.

Penggunaan berterusan akan menghasilkan kulit yang lebih lembap, pori-pori halus, kurang masalah kedut, kekeringan kulit, minyak berlebihan dan jerawat/ruam.

Harga = RM48


PROMOSI = RM42 (TERMASUK POS EKPRESS)
__________________
Zury
012-7762219 / 013-3079257 atau email
anisofea@yahoo.com
RONASUTRA - Bedak Pixy Offer - PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN
Reply With Quote
  #103  
Old 19-04-2010, 12:25 AM
kaklong kaklong is offline
Well-Known
Member

kaklong's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Feb 2009
Posts: 5,442
Poster Rank: #632
Thanked 4 Times
Active Level
My Mood:
Default

Salam laling

Lama tak nmpk...bznyer dia..
__________________
Kaklong : 019-3664242
SUFI Habbatus-Sauda Madu
Syikin Jamal Enterprise
Reply With Quote
  #104  
Old 20-04-2010, 02:12 PM
Mrs. King Mrs. King is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2008
Posts: 363
Poster Rank: #6717
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kaklong View Post
Salam laling

Lama tak nmpk...bznyer dia..

salam k.long...

memang bzzzzzzzzzz k.long... huhuhuhuhuhuhu...
__________________
Zury
012-7762219 / 013-3079257 atau email
anisofea@yahoo.com
RONASUTRA - Bedak Pixy Offer - PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN
Reply With Quote
  #105  
Old 20-04-2010, 02:33 PM
haudli haudli is online now
CG Top Poster Club

haudli's Avatar

 
Trader Rating: (132)
Join Date: Jul 2009
Location: EXNESS-Broker Scalping Terbaik
Posts: 43,875
Poster Rank: #15
Blog Entries: 4
Thanked 265 Times
Active Level
My Mood:
Default

akak ni stokis besar ke?.
__________________
Reply With Quote
  #106  
Old 20-04-2010, 03:40 PM
Mrs. King Mrs. King is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2008
Posts: 363
Poster Rank: #6717
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by haudli View Post
akak ni stokis besar ke?.
salam...

tak ada lah besar... tapi ada lah stok nyer...
__________________
Zury
012-7762219 / 013-3079257 atau email
anisofea@yahoo.com
RONASUTRA - Bedak Pixy Offer - PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN
Reply With Quote
  #107  
Old 20-04-2010, 10:16 PM
forexrules forexrules is offline
Active Member

forexrules's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Feb 2009
Posts: 561
Poster Rank: #5126
Thanked 10 Times
Active Level
Default

salam TT

ini beli dpt berus skali ke?
__________________
<<Pernah dengar AGED BLACK GARLIC??>> banyak khasiat.....
http://www.blackgarlicmalaysia.com or http://blackgarlicmalaysia.blogspot.com/
Reply With Quote
  #108  
Old 17-06-2010, 03:37 AM
Mrs. King Mrs. King is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2008
Posts: 363
Poster Rank: #6717
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by forexrules View Post
salam TT

ini beli dpt berus skali ke?
Salam....

Promosi JUNE... Beli bedak dapat brush sekali...
__________________
Zury
012-7762219 / 013-3079257 atau email
anisofea@yahoo.com
RONASUTRA - Bedak Pixy Offer - PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN
Reply With Quote
  #109  
Old 17-06-2010, 04:06 AM
Mrs. King Mrs. King is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2008
Posts: 363
Poster Rank: #6717
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

JUNE PROMOSI



RONASUTRA

PAKEJ PALING JIMAT & MEMANG BERBALOI...

RONASUTRA + BRUSH POLKA DOT + POSEKPRESS


RM42.00
__________________
Zury
012-7762219 / 013-3079257 atau email
anisofea@yahoo.com
RONASUTRA - Bedak Pixy Offer - PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN
Reply With Quote
  #110  
Old 17-06-2010, 09:13 AM
mee siput mee siput is offline
Active Member

mee siput's Avatar
 
Trader Rating: (34)
Join Date: May 2010
Posts: 1,439
Poster Rank: #2505
Thanked 4 Times
Active Level
My Mood:
Default

salam TT...
lama dah nak beli bedak ni...nasib ada kat CG...leh beli on9
tapi nak tanya rega tu hah...
kejap 40, kejap 42..aku pun dah naik blur...wakakak
kalau taknak brush tu, baper rega?
tak reti pakai brush2 ni...

and then kalau kulit kuning langsat, kena pakai warna apa? suggest pleasee
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 02:30 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE