Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Movies, TV Shows, Music

Movies, TV Shows, Music Latest movies live on cinemas. TV dramas, spectres and all talks for movies fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



View Poll Results: PESERTA PELAWAK PILIHAN ANDA
DADIDU~(AR.badul,BOBO,Arif Sudin) 5 1.85%
SAY [email protected] 13 4.80%
PI MAI 6 2.21%
SABON~(SATHIYA & ABON) 21 7.75%
JOZAN~(JOHAN & ZIZAN) 180 66.42%
THE BANDONG JOKER 6 2.21%
JAMBU~(TAUKEH & YUS) 97 35.79%
BOBOI~(AFDLIN,HARUN & NABIL) 26 9.59%
R2 10 3.69%
SHIRO 29 10.70%
Multiple Choice Poll. Voters: 271. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
  #211  
Old 24-11-2012, 08:57 PM
kapak kapak is offline
Legendary Member

kapak's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: May 2008
Location: ?
Posts: 19,435
Thanks (Received): 219
Likes (Received): 8
Active Level
My Mood:
Default

saya tul xde os
abon n satia cam xserasi je
__________________
Bersabarlah, sesungguhnya janji Allah itu benar
Janganlah gelisah terhadap orang yang tidak yakin apa yang kamu sampaikan itu
Surah Ar-Ruum ayat 60
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #212  
Old 25-11-2012, 09:41 AM
nakatsu123 nakatsu123 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 101
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Minggu 2 (Tiada Penyingkiran)

Screenshot


CYBERLOCKER
http://adf.ly/FFofF
http://adf.ly/FFomy
http://adf.ly/FFovp

180UPLOAD
http://adfoc.us/2891313126278
http://adfoc.us/2891313220888
http://adfoc.us/2891313220936
Reply With Quote
  #213  
Old 25-11-2012, 05:27 PM
OKwhat OKwhat is offline
Super Active

OKwhat's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2011
Posts: 5,431
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Jutawan View Post
Undi di CG Free kan? Tak payah bayo... eh kena bayo duit elektrik & yuran bulanan ler...
eh..guna Opis punya la hahaha
Reply With Quote
  #214  
Old 25-11-2012, 05:33 PM
sureheboh.com sureheboh.com is offline
Legendary Member

sureheboh.com's Avatar

 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jan 2007
Location: Fun Time Trader - Trading For A Living
Posts: 18,907
Thanks (Received): 306
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Nasib ada wulan.. semangat sikit aku nak tgk

__________________

AutoRebate INSTAFOREX 86.67% - dibayar ke acc trading!
CALL/WHATSAPP 019-9366547
Reply With Quote
  #215  
Old 27-11-2012, 01:20 AM
muhdfaiz muhdfaiz is offline
Regular

muhdfaiz's Avatar
 
Trader Rating: (26)
Join Date: Dec 2009
Location: aku budak kg
Posts: 712
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

sape tahu harga tiket maharajalawak mega ni berape RM??
__________________
Tiada Tandatangan
Reply With Quote
  #216  
Old 27-11-2012, 09:56 AM
aziz_7088 aziz_7088 is offline
Active Member

aziz_7088's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,382
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
Default

minggu ni yg best:
1. shiro (lawak penggali kubur)
2. jozan (lawak bawang putih bawang goreng)
3. balas (lawak titanic)
4. R2 (lawak kl gangster)


yang lain2 kelaut.....
kesian kt Pmai ngan Dadidu, boleh rehat la otai2 kite ni....
__________________

[CENTER]
[/URL]
Reply With Quote
  #217  
Old 27-11-2012, 09:57 AM
tomie tomie is offline
CG Hardcore

tomie's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Dec 2006
Location: Sedaka, Yan
Posts: 71,373
Thanks (Received): 7806
Likes (Received): 159
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by muhdfaiz View Post
sape tahu harga tiket maharajalawak mega ni berape RM??
nak gi tgk wulan ke.?
Reply With Quote
  #218  
Old 27-11-2012, 10:21 AM
Yatz Yatz is offline
Regular

Yatz's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2012
Posts: 139
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Nasib baek ada Shiro,..terubat gak dgn lawak dari kumpulan Sepah,.. vote Shiro!! >_<
Reply With Quote
  #219  
Old 27-11-2012, 10:37 AM
icelemontea icelemontea is offline
Junior

icelemontea's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2012
Posts: 75
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

kump sepah xde xbest la ... tp msti jozan mng pnye
Reply With Quote
  #220  
Old 27-11-2012, 10:41 AM
Pendekar Malam Pendekar Malam is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2012
Posts: 9
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 2
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by OKwhat View Post
Kumpulan Sepah Tiada Dalam Maharaja Lawak Mega 2012, Ini Sangat Mengecewakan
Kumpulan Sepah sudah pun berpecah. Mamat kini bergerak seorang diri sementara Jepp dan Shuib menubuhkan kumpulan Sepahtu. Abang Nara ingatkan at least Sepahtu akan turut serta dalam Maharaja Lawak Mega 2012, sayangnya apabila nama peserta dikeluarkan, nama mereka tidak tersenarai. Ini sangat-sangat mengecewakan

Pasti ramai peminat Sepah yang kecewa dengan ketiadaan mereka di dalam program berprestij ini. Lawak-lawak kumpulan Sepah sememangnya berada di dalam kelas mereka yang tersendiri. Apa pun Shuib menegaskan mereka tidak turut serta di dalam Maharaja Lawak Mega 2012 kerana menjaga hati banyak pihak:-
Dahulu kami bertiga. Sekarang ini hanya tinggal kami berdua saja. Jadi, jika kami masuk, kami akan rasa janggal pula. Sejujurnya, kami telah mengambil masa selama tiga bulan untuk buat keputusan sama ada kami patut sertainya atau pun tidak. Oleh itu, rasanya inilah keputusannya terbaik kami yang mana kami tidak masuk. Kami tidak mahu orang pertikaikan kemasukan kami. Lagi pun, sebelum ini kami cipta nama dengan bertiga. Untuk berdua (Sepahtu), rasanya masih belum cukup matang lagi untuk kami melakukannya.



Pastinya Maharaja Lawak Mega 2012 akan kurang serinya tanpa kehadiran kumpulan Sepah. Walaupun ramai yang kecewa, Abang Nara rasa ini adalah keputusan yang dibuat setelah mereka berfikir lama. Diharap Sepah akan membuat comeback di dalam mana-mana program lawak di masa hadapan. Ramai yang merindukan lawak awesome mereka. Tak gitu?
Setakat yg aku tgk nie..JOZAN the best..
__________________
PRODUK KHAS BUAT SANG JEJAKA
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold