Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,316
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 56,043
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,198
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 24-09-2012, 10:45 PM
iswaraburuk iswaraburuk is offline
Well-Known
Member

iswaraburuk's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2009
Location: sri kembangan
Posts: 8,943
Poster Rank: #335
Thanked 61 Times
Active Level
My Mood:
Default Anne Ngasri Rahsia Punca Putus Cinta Aliff Aziz

"Benar, saya dan dia (Aliff Aziz) kini sudah pun putus (membawa haluan masing-masing) dan saya anggap sudah tiada jodoh di antara kami," jawab ringkas Anne Ngasri.

Dramatis itu dihubungi portal Murai untuk bertanyakan ulasan mengenai hubungannya bersama penyanyi dari Singapura Aliff Aiziz yang kini telah pun menjadi bekas kekasihnya.

Anne yang tidak berniat untuk mengulas lanjut mengenai hubungan cintanya yang kini telah berakhir turut meminta untuk merahsiakan punca perpisahan mereka.

"Biarlah rahsia dan ia akan menjadi rahsia kami berdua sahaja," jawabnya ringkas dan tidak mahu diminta lagi disoal mengenai peribadinya itu lagi.

Dalam laporan sisipan akhbar BPop, Berita Minggu hari ini, Anne telah mengesahkan hubungan cintanya dengan penyanyi Sayang Sayang itu sudah pun putus. Namun keputusan dibuat bukan atas tekanan keluarga atau kenyataan kakaknya, Darling kepada rakan media sebelum ini. Bahkan ia hanya membabitkan dirinya dengan Aliff yang dikatakan cukup peribadi.

Ibu tunggal kepada tiga orang anak ini mula menjalinkan hubungan cinta bersama Aliff sejak awal tahun lalu dan sejak itu kisah hubungan cinta mereka selalu sahaja mendapat tumpuan ramai media dan peminat
__________________
klik sini-->>http://stateemblem2u.blogspot.com/
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 24-09-2012, 10:46 PM
cilox cilox is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,387
Poster Rank: #2714
Thanked 3 Times
Active Level
Default

alif aziz totey tewcik.. hakhakhak
Reply With Quote
  #3  
Old 24-09-2012, 10:47 PM
hisham71 hisham71 is offline
Super Active Member

 
Trader Rating: (4)
Join Date: May 2008
Posts: 3,592
Poster Rank: #1058
Thanked 7 Times
Active Level
My Mood:
Default

hehe alif aziz tu memang bohjan laa......anak jiran aku pun pernah couple dgn dia last year.....kena tinggal gitu je......nak gelak pun ada aku tengok
Reply With Quote
  #4  
Old 24-09-2012, 10:48 PM
potsmoker potsmoker is offline
CG Top Poster Club

potsmoker's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 26,229
Poster Rank: #48
Thanked 17 Times
Active Level
My Mood:
Default

Nasib badan.....
__________________
be good to have a good life

" Tidak HEBAT seseorang itu sekiranya dia hanya mahukan KESENANGAN "
Reply With Quote
  #5  
Old 24-09-2012, 10:52 PM
hum hum is offline
Super Active Member

hum's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Mar 2009
Posts: 4,011
Poster Rank: #948
Thanked 30 Times
Active Level
My Mood:
Default

haritu bukan main beria2 lagi..daddy la..
Reply With Quote
  #6  
Old 24-09-2012, 10:56 PM
potsmoker potsmoker is offline
CG Top Poster Club

potsmoker's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 26,229
Poster Rank: #48
Thanked 17 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by hum View Post
haritu bukan main beria2 lagi..daddy la..
Itu la psl..hahahaha
__________________
be good to have a good life

" Tidak HEBAT seseorang itu sekiranya dia hanya mahukan KESENANGAN "
Reply With Quote
  #7  
Old 24-09-2012, 10:57 PM
koboygurun koboygurun is offline
Super Active Member

koboygurun's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,521
Poster Rank: #1565
Thanked 3 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by cilox View Post
alif aziz totey tewcik.. hakhakhak
hahahhahha....siot jer ko.....
Reply With Quote
  #8  
Old 24-09-2012, 10:58 PM
ina0385 ina0385 is offline
Active Member

ina0385's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: Jun 2012
Location: Sri Gombak
Posts: 767
Poster Rank: #4295
Thanked 15 Times
Active Level
My Mood:
Default

Nak cari nama la tu.. Tumpang glamer.. Hehehe
__________________
:)cgrock :)cgrock :)cgrock :)cgrock
Twitter - @mar_iena73
Reply With Quote
  #9  
Old 24-09-2012, 11:09 PM
iswaraburuk iswaraburuk is offline
Well-Known
Member

iswaraburuk's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2009
Location: sri kembangan
Posts: 8,943
Poster Rank: #335
Thanked 61 Times
Active Level
My Mood:
Default

dah tak de jodoh...
__________________
klik sini-->>http://stateemblem2u.blogspot.com/
Reply With Quote
  #10  
Old 24-09-2012, 11:17 PM
302 302 is offline
Well-Known
Member

302's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2009
Location: silent hill
Posts: 7,950
Poster Rank: #397
Thanked 12 Times
Active Level
My Mood:
Default

dulu2 tgk cili padi kecik lg si anne nie, x sangke skang da jdi jande anak 3..pantas mase berlalu
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 01:50 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE