Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #161  
Old 24-09-2012, 06:06 PM
mieyz mieyz is offline
Active Member

mieyz's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Sep 2010
Location: Kuantan
Posts: 1,534
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Ni ke ayat yg jd isu? :-
Quote:
Beliau mengulas dialog yang diungkapkan Rashidi kepada Vanidah dalam satu babak pada filem arahan Afdlin Shauki itu yang menyebut: Kita kahwin untuk tiga hari, Affin akan pegang pada janji Affin, hari kedua mesti kena bersanding, lepas itu selepas selesai majlis perkahwinan, hari ketiga kita minta cerai.
Mana ada jatuh talak lagi..!?
Sesape yg kata sah jatuh talak tu jgnlah cpt melatah..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #162  
Old 24-09-2012, 06:11 PM
dauszzz86 dauszzz86 is offline
Regular

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2012
Posts: 332
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

dah tgk citer ni ritu...rasenya ustaz yg komen tu x tgk lg citer tu sbnrnya..ntah2 wartawan yg buat citer tnya pndpt ustaz saje wat HOT story...adoii
Reply With Quote
  #163  
Old 24-09-2012, 06:15 PM
kapandikapan kapandikapan is offline
Active Member

kapandikapan's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,293
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Pegi je la rujuk jabatan agama...

Apa susah.. Kalau memang sah cerai rujuk laa..

Kalau lafaz tu tak sah cerai. Teruskan lah rumahtangga...

Daripada yakin tak bercerai tapi hakikatnya dah bercerai...

Dah idup dalam maksiat...
Reply With Quote
  #164  
Old 24-09-2012, 06:22 PM
fireruzs fireruzs is offline
Regular

fireruzs's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 692
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Die ckp aku ceraikn ko ke pe?
__________________
FIRE is a CURSE
Reply With Quote
  #165  
Old 24-09-2012, 09:37 PM
arinz0804 arinz0804 is offline
Regular

arinz0804's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2008
Posts: 150
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Pergi ja la..apa salahnya..mintak pandangan yang betul2 tahu hukum.,.mmg x berniat tp hukum tetap hukum beb...jngan bersandarkan hukum logik semata..diam2 je pergi...jgn d hebohkan kalau dah ego sgt tu....sekadar pendapat..tq
Reply With Quote
  #166  
Old 24-09-2012, 09:52 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 114,408
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 8209
Active Level
My Mood:
Default

buat pengesahan je.

even klo ckp cerai pun kena sahkan dlu baru jatuh talak. kena denda lg sbb lafaz talak luar court.

benda ni nmpk kecik tp dibesarkan supaya kita xmain2 dlm isu ni..nmpk remeh tp berat

mcm tok kadi abis je baca ak nikahkan kau..mber kt luar rumah jerit 'aku terima nikahnye'..ha cmne tu hehe
Reply With Quote
  #167  
Old 24-09-2012, 10:00 PM
ibuSUPERcuNN ibuSUPERcuNN is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2011
Posts: 13
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Tengok dulu citer ni baru bole komen..
Reply With Quote
  #168  
Old 24-09-2012, 10:43 PM
epozer epozer is offline
Legendary Member

epozer's Avatar
 
Trader Rating: (33)
Join Date: Aug 2010
Posts: 12,144
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 30
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by baru nak belajar View Post
buat pengesahan je.

even klo ckp cerai pun kena sahkan dlu baru jatuh talak. kena denda lg sbb lafaz talak luar court.

benda ni nmpk kecik tp dibesarkan supaya kita xmain2 dlm isu ni..nmpk remeh tp berat

mcm tok kadi abis je baca ak nikahkan kau..mber kt luar rumah jerit 'aku terima nikahnye'..ha cmne tu hehe
isu utama bukan sebab carai...tapi itjihad si suami... ayat lepas 3 hari cerai.kalu rujuk pun lepas 3 hari jatuh talak lagi...lepas talak ke 3 ape nak buat???dapat kat adlin la jawabnya...tu yang kena komfomkan dgn org yg bijak ugama......
Reply With Quote
  #169  
Old 24-09-2012, 10:47 PM
Bro_Izantie Bro_Izantie is offline
Legendary Member

Bro_Izantie's Avatar
 
Trader Rating: (91)
Join Date: Mar 2009
Location: Setiawangsa KL
Posts: 17,050
Thanks (Received): 922
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

memang TALAK dah jatuh!!!
yg si afdlin ni sengal sgt ker?
nak buat citer pun jgn la cari laki bini...sengal
Reply With Quote
  #170  
Old 24-09-2012, 10:56 PM
talibanes talibanes is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (34)
Join Date: Aug 2011
Location: kl
Posts: 12,998
Thanks (Received): 1859
Likes (Received): 0
Active Level
Default

makan boleh sbrg makan ..
__________________
[CENTER][SIZE="3"][url="http://bit.ly/mymlvpn"][color="Red"][B]SUNLIGHTVPN-Unlimited BANDWIDTH QUOTA for Celcom Pre&Postpaid NOW!(KLIK SINI)[/B][/color][/url]
[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=372979"][B][COLOR="RoyalBlue"]Homestay Murah Di Malacca Perfect Homestay @ Bandar Melaka (KLIK SINI) [/COLOR][/B][/URL]
[URL="http://www.getahsabah.com/?ref=investment"][B][COLOR="Magenta"] MENCARI PELABURAN DENGAN PULANGAN [COLOR="Purple"]5%-7% SETIAP BULAN (KLIK SINI)[/COLOR][/COLOR] [/B]
[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]
[B]Celcom SKMM - Call, SMS Murah. Internet RM25/month.Modem. Percuma sebulan (PM ME)[/B][/SIZE][/CENTER]
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold