Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, riadah, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 26,719
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 57,329
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 44,329
More...
View Poll Results: apa yang anda lakukan jika pihak pompuan meletakkan hantaran yang tinggi
tinggalkan pompuan tersebut dengan selambe dan cari lain 159 29.94%
redha serta mengikut kehendak pihak pompuan 11 2.07%
buat rundingan antara 2 belah pihak supaya dpt kurg nilai hantaran 258 48.59%
sanggup buat loan sebab terlalu cintakan pompuan itu 7 1.32%
meminta belas kasihan pihak pompuan untuk bayaran secara ansuran 1 0.19%
terus merajuk dan pergi bangunan tinggi 24 tingkat lalu terjun,(frust nonggeng) 9 1.69%
terus pengsan dan buat-buat kurg siuman bila sedar 26 4.90%
terus bawak lari pompuan tu kawin kt siam 60 11.30%
Voters: 531. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
  #431  
Old 22-07-2012, 05:39 AM
kanena kanena is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2012
Posts: 102
Poster Rank: #14144
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

jual anak tu
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #432  
Old 22-07-2012, 05:45 AM
protouch protouch is offline
Active Member

protouch's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,982
Poster Rank: #2001
Thanked 1 Time
Active Level
Default

senang kalo dapat bapa mertua mcm bapak aku.....
dia panggil adik ipar aku dtg umah....
tanya, berapa mampu......
adik ipar aku pulak dok cbuk nak bg tinggi...
Reply With Quote
  #433  
Old 22-07-2012, 06:05 AM
KaZZ KaZZ is offline
Active Member

KaZZ's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,482
Poster Rank: #1606
Thanked 13 Times
Active Level
My Mood:
Default

pada aku, tak kisah letak hantaran tinggi mana yg penting si isteri ni bersetuju nak kongsi dengan suami untuk gunakan duit tu untuk belanja rumah tangga contohnya beli isi rumah, belanja kenduri kawin dan lain-lain.

Yang tak boleh sentuh adalah mas kawin je hak 100% isteri. Dan mak bapak isteri pulak kalau dah dapat duit sumbangan kenduri tu pulang la balik pada menantu sebab menantu tu muda lagi baru nak hidup banyak nak pakai duit

macam aku dulu duit hantaran, kenduri semua pakai duit aku, tapi duit sumbang kenduri mentua aku ambik, memang kecewa la jugak tapi tak apa la halalkan, benda dah lama ( tercerita pasal diri aku pulak..hehe)
__________________
Nak pendekkan pinjaman perumahan dari 30 tahun jadi 10 tahun? Dan kurangkan interest lagi? klik sini http://bit.ly/1e6XZeF
Jika nak saya bantu jual/rumah sekitar Selangor/KL, Call/Sms/Whatsapp - 017 633 0132 (Khairul)
Email: khairulproperty@gmail.com
Reply With Quote
  #434  
Old 22-07-2012, 06:39 AM
abujal77 abujal77 is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Posts: 208
Poster Rank: #9694
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Aku rassa ok juga la dia letak rm20 ribu tu,pasai dia terang terang
bagitau.mak dia nak menantu ada duit punya.Dunia sekarang semua tuntut
duit,Beli lembu pun rm260juta.apalah sangat dengan rm20 ribu tu,
Tapi aku rasa aku tolak gf camtu bukan pasai duit tapi pasai
perangai camtu tak elok nak buat bini nanti lagi susah ooo,
Bf dia yang 3 orang dulu tu lari pasai ni juga ka?....
eehhhm,,,masih virgin ke?....
Anak aku sok ni sapa nak kawin free jee..mas kawin kut mampu....
syarak kelayakan laki tu mesti kelulusan PONDOK....
yang lain dipertimbangkan lah....
Reply With Quote
  #435  
Old 22-07-2012, 06:42 AM
[V]endetta [V]endetta is offline
Legendary Member

[V]endetta's Avatar
 
Trader Rating: (27)
Join Date: Oct 2010
Posts: 11,843
Poster Rank: #210
Thanked 14 Times
Active Level
Default

kalau aku la, aku kata hang pi cari tansri rambut pulau la cenggini. jd bini no. 4 pun takpa kot janji hang dapat hantaran 20k dan mas kawin 8k
Reply With Quote
  #436  
Old 22-07-2012, 06:58 AM
b0b0y b0b0y is offline
Active Member

b0b0y's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jan 2010
Posts: 658
Poster Rank: #4841
Thanked 2 Times
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by miszz_apampolkadot View Post
kawan aku yg phD RM15k je hantaran..tengok setakat mane kelulusan rg sekarang. kalau spm diploma tu tau2 je banyak mane.
ltak tggi2 ni, klu betul xpnah usik dek org, pandai serba serbi, xdehal..

kalau lubang dah lepas msuk lengan, xde ape yg reti, rm15 pn tolak..
Reply With Quote
  #437  
Old 22-07-2012, 07:27 AM
lebai kitab lebai kitab is offline
Normal Member

lebai kitab's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2011
Location: depan surau Al-Hidayah
Posts: 272
Poster Rank: #8300
Thanked 0 Times
Active Level
Default

kata kat ppuan tu bai-bai je la...
__________________
InsyaAllah..
Reply With Quote
  #438  
Old 22-07-2012, 07:41 AM
wira_laju wira_laju is online now
Super Active Member

wira_laju's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,601
Poster Rank: #1535
Thanked 98 Times
Active Level
My Mood:
Default

aku tengaok masaalah mamat nih..carik jer yg lain,20k?..giler ker hapa..
lps tu pompuan perangai tak beraper ok..tu yg ko nampak..biler dah kawin,tau ler nasib ko..
__________________
pisang emas di bawa belayar...masak sebiji di atas peti...utang aku bile mau bayar...dh dpt duit wat xreti..
Reply With Quote
  #439  
Old 22-07-2012, 08:09 AM
stop loss stop loss is offline
Super Active Member

stop loss's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 3,113
Poster Rank: #1249
Thanked 0 Times
Active Level
Default

20k.. masih agak rendah berbanding negara jiran..
Reply With Quote
  #440  
Old 23-07-2012, 12:23 PM
khairuls khairuls is offline
Well-Known
Member

khairuls's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Sep 2010
Posts: 8,368
Poster Rank: #364
Thanked 7 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by b0b0y View Post
ltak tggi2 ni, klu betul xpnah usik dek org, pandai serba serbi, xdehal..

kalau lubang dah lepas msuk lengan, xde ape yg reti, rm15 pn tolak..
RM15 ???

p/s - sapa la dok bump thread thn 2010 ni?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 08:05 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE