View Single Post
  #244  
Old 16-09-2009, 12:28 AM
armins_eye armins_eye is offline
Active Member

armins_eye's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,207
Thanks (Received):
Likes (Received):
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by emasstech View Post

Insyaallah MIn,

lama betul bro menghilang??
Ooooo...
saya baru pulang dari perantauan,
berita terbaru dari saya ialah imej nibiru tu nampak kelihatan di sebelah selatan, ingat lagi tak dulu saya pernah cakap ? ingat lagi tak time saya cakap tu kat forum ni belum ade pun lagi orang yang mengupasnya tentang isu ini,
kepada saudara2 ku yang lain,
saya ni dah lama join forum ni,
tinggal lagi kalau saya mula pos aje,
maka pos saya insya Allah berilmiah....
lihat saha tarikh daftar saya,
dan tanya tuan admin bila forum ini ditubuhkan....


Quote:
Originally Posted by rizan View Post
ok..1st skali yg bro perlu buat ialah detailkan skit berkenaan pic dajjal tu..kalau boleh attach je kt cni..kedua bro rujuk dari mana setiap yg bro post tu..dan bro perincikan sikit hadis sahih berkenaan tasik galilee tu..

sorry kalau bro dah detailkan semua kt atas sbb mungkin aku terlepas pandang
baiklah saudara terima kasih memberi pendapat,
untuk pengetahuan saudara,
keringnya hadis ini ada hadis SAHIH untuk menjelaskannya,
sila selak2 mukasurat 2 sampai muka 5 ada hadisnya....

sebahagian dari pos saya di sini dan pos saya akan datang adalah hasil dari kajian saya sendiri...
dan sebahagian dari kajian ini terkadang datang dari naluri yang amat dalam dan ingin sangat tahu tentang kebenaran...

sebahagian artikel akan datang yang bakal saya pos ini sudah pun dikaji orang, tapi awaslah dalam menilainya,
kalau anda musykil insya Allah kalau anda tanya,
kalau saya tahu saya jawap....

akhir sekali,
saya nak pesan sikit pada kamu semua,
apa kata anda juga sama2 membuat tugasan:

Pertama:
1) cari hadis tentang kaki dajal seARAS dengan laut
2) cari hadis tentang tentera Islam dari ROM akan hadir di kawasan suci dan menawannya tanpa perlu mengangkat senjata, cukup sekadar melaungkan takbir, dan slogan2 zikir...


Perkara 2 akan saya jawap dengan 1 jawapan mudah iaitu video,
video ini dah pun ada dalam youtube....

Perkara 1 akan saya cerita bila ada orang jumpa hadisnya....

================================================== =

Kenapa saya suruh cari,
kerana perkara yang kita cari sendiri lazimnya pasti kekal di minda,
berbanding perkara2 yang kita dapat dengan mudah,
dah dapat terus lupa di kemudian hari....

bersambung...
Reply With Quote