View Single Post
  #207  
Old 15-09-2009, 09:59 PM
armins_eye armins_eye is offline
Active Member

armins_eye's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,207
Thanks (Received):
Likes (Received):
Dislikes (Received):
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by fxster View Post
saya masih tak faham kenapa TT kena sembunyikan macam2 fakta... alangkah baik nya kita secara beraninya mendedahkannya di sini... mula2 perbincangan sangat menarik, tapi makin lama makin mengarut saya tengok... bukankah kebenaran utk baik untuk dikongsi bersama... seperti kata nabi..."Sampaikanlah dari ku walau satu ayat"... jadi seeloknya kita dedahkan segala konspirasi akhir zaman ini supaya kita dapat bersedia dan memoersiapkan diri masing2.... mengenai al masih dajjal( gambarnya langsung saya tak jumpa dari link yg saudara bagi... jadi harap jelaskan apa yang samar2 difikiran kami... masih banyak yg tergantung... saya akui apa yg tt dedahkan ini sedikit sebanyak menyedarkan saya yang jahil ni.. syukran
Assalamualaikum semua...

saya mewujudkan forum ini sebagai ASBAB "pasti" wujudnya sempadan tanda2 besar itu...
apakah anda mengatakan saya cuba sembunyikan sesuatu yang ditunggu2 ?
tiada apa yang saya sembunyikan pun...
kan lebih baik jangan bagitau sesiapa diam sahaja ?
tapi bila diam bertambah ramai lah sesat...
bila dikhabarkan pada manusia tentang kebenaran,
maka......
saksikanlah.......
tak semena2 dan tak sampai genap 24 jam pun,
dah pun ade orang claim dirinya Imam Al-Mahdi...

kesimpulan dari pemerhatian saya pada forum yang baru saya bukak ini,
rekod menunjukkan yang tak sampai pun genap 24jam ianya saya dedahkan,
dalam masa 1 jam,
page ini bertambah dari 1 mukasurat sehingga 6 mukasurat dengan nilai 606 orang pemerhati...
dalam pada pukul 10 malam nanti,
saya jangkakan pemerhati komen saya ini akan terus meningkat melepasi angka 4,700 pemerhati,
malahan forum politik pun ambik masa 5 hari hanya untuk mendapatkan 2,000 pemerhati...

saya ucapkan tahniah pada anak2 semua kerana dahagakan ilmu,
tapi sayangnya anda hanya rajin disuap tanpa mencarinya sendiri,
bukankah saya sudah katakan saya sudah hadiahkan pancingnya,
tasiknya pula penuh dengan ikan,
kenapa tak dapat ikan lagi ???

Hadis yang saya pesan pada anda semua untuk mencari itu sudah saya katakan yang dah pun ade manusia menerangkannya...
Hadis itu amat sahih sekali....
Ada beberapa anggota Teknik Keris dah pun menyampaikannya selepas mukasurat 2 dan ke atas....
sampai ke 1 tahap,
saya menjadi hairan,
ade manusia poskan artikel dari blog lain menunjukkan dah ade manusia dari kalangan bangsa kita dah mula perasan dirinya imam mahdi....
yang menghairankan semua cerita nya itu saya sendiri dah ketawa sorang2...

Saya akan beraksi sekejap lagi,
tolonglah kali ini kita berbincang dengan penuh ilmu.....
ingat ya...
cara saya mengeluarkan pendapat amatlah tajam dan berbeza dengan manusia lain...

Tahukah anda bahawasanya matahari akan tenggelam dahulu sebelum tenggelamnya bulan pada hari sabtu ini ???
dan saya jamin,
hari ahad HARI RAYA.

Selamat hari raya,
bersambung sekejap lagi...
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0