Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Search Forums

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 26,761
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 57,362
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 44,368
More...
Showing results 1 to 25 of 388
Search took 0.23 seconds.
Search: Posts Made By: boblynn02
The search index was updated 15 minutes ago.
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-11-2014, 10:55 AM
Replies: 65
Views: 2,407
Posted By boblynn02
Ko tak kata.. tp KP JPJ yg kata...:)) Tu maksud...

Ko tak kata.. tp KP JPJ yg kata...:))
Tu maksud keliru tu.Maybe bro pun keliru. :D
Forum: Santai, Others 10-11-2014, 02:31 PM
Replies: 21
Views: 928
Posted By boblynn02
giler...iphone china kot. gred c.

giler...iphone china kot. gred c.
Forum: News, Current Issues, Rumours 09-11-2014, 09:23 AM
Replies: 24
Views: 841
Posted By boblynn02
Sapa betina ni? saya tak kenal la.

Sapa betina ni? saya tak kenal la.
Forum: Info, Debate 09-11-2014, 09:18 AM
Replies: 68
Views: 2,914
Posted By boblynn02
loya tekak aku dgr.... org agama pun jadi...

loya tekak aku dgr.... org agama pun jadi macai... kah kah kah
Forum: Vehicles Sale/Rent 09-11-2014, 09:15 AM
Replies: 80
Views: 4,932
Posted By boblynn02
Haah ek... mudah benor terasanya... kah kah...

Haah ek... mudah benor terasanya... kah kah kah...:))

xleh dicuit skit... maksum ke apa?:D
Forum: Gossip, Celebrities 08-11-2014, 06:39 PM
Replies: 76
Views: 3,554
Posted By boblynn02
Students di sekolah bila dah tgk citer KL...

Students di sekolah bila dah tgk citer KL Gangster ckp pun ala2 filem tu. naik menyampah aku dengar. Tak goyang la... sengat la... sayur la... kuat pengaruh tu.. Yusof Haslam tu kena terima hakikat.
Forum: News, Current Issues, Rumours 25-10-2014, 11:19 AM
Replies: 120
Views: 5,396
Posted By boblynn02
Tu aku pelik, anak2 kencing malam pun salahkan...

Tu aku pelik, anak2 kencing malam pun salahkan cikgu dlm meeting PIBG. Takyah beranak la senang. Boo00doh punya mak bapak. Dia beranak pastu semua benda org lain nak buatkan. Ibu bapa anak sorg pun...
Forum: Gossip, Celebrities 25-10-2014, 11:10 AM
Replies: 97
Views: 6,766
Posted By boblynn02
Aku setuju xyah report. Xyah masuk campur. Kita...

Aku setuju xyah report. Xyah masuk campur. Kita ni lak nak judge org. Siap harap itu isteri UAI. apa laaa... Siap ada yg percaya itu UAI. Kalau bukan? xpasal2.. Memeperkuatkan tanggapan la... Syaitan...
Forum: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik 20-09-2014, 08:52 AM
Replies: 28
Views: 3,594
Posted By boblynn02
Niat dia nak mencuri je... bukan nak ada org...

Niat dia nak mencuri je... bukan nak ada org terbunuh.... hehhee
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-09-2014, 10:27 AM
Replies: 15
Views: 720
Posted By boblynn02
Pastu masuk sekolah menengah tak reti benda apa...

Pastu masuk sekolah menengah tak reti benda apa pun... masuk asrama penuh last2 jeng kreng....
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-09-2014, 07:27 AM
Replies: 15
Views: 720
Posted By boblynn02
Ke mak bapak frust sbb apa la kantoi bocor.....

Ke mak bapak frust sbb apa la kantoi bocor.. padahal anak aku dah hafal dah semua jawapan tu...


*sebuah kisah benar
Forum: Santai, Others 11-09-2014, 09:22 AM
Replies: 45
Views: 3,111
Posted By boblynn02
Perghhh... kalau ada lagi zaman ni......

Perghhh... kalau ada lagi zaman ni......
Forum: News, Current Issues, Rumours 11-09-2014, 08:27 AM
Replies: 26
Views: 1,500
Posted By boblynn02
Tandas mcm spa.... PRC ke vietnam bg servis?...

Tandas mcm spa.... PRC ke vietnam bg servis? Hahahha...
Forum: News, Current Issues, Rumours 31-08-2014, 07:51 AM
Replies: 263
Views: 12,221
Posted By boblynn02
Aku setuju. Byk buang masa. Tp ada gak staf gomen...

Aku setuju. Byk buang masa. Tp ada gak staf gomen yg bagus kerjanya. Yg buat buruk ni la yg busukkan nama staf gomen.
Forum: News, Current Issues, Rumours 31-08-2014, 12:10 AM
Replies: 2
Views: 336
Posted By boblynn02
Nak kata padan muka lada parent tu kang mcm xbest...

Nak kata padan muka lada parent tu kang mcm xbest lak. Tp kalau sakit hati sgt mmg patut pun kena.
Forum: Gossip, Celebrities 22-08-2014, 03:47 PM
Replies: 109
Views: 5,550
Posted By boblynn02
Dulu pwnah aku ke Ikea. Beratur panjang. Selang 2...

Dulu pwnah aku ke Ikea. Beratur panjang. Selang 2 org pelanggan belakang aku tu erra fazira. Ada manager dia nmpk terus suruh staf dia bukak satu kaunter dan iring erra ke kaunter tu. Adehhh... Biasa...
Forum: Santai, Others 21-08-2014, 06:32 PM
Replies: 188
Views: 7,389
Posted By boblynn02
Ada ke dikaitkan dgn cikgu.. hahaha...

Ada ke dikaitkan dgn cikgu.. hahaha...
Forum: Sports Talk : Soccer (Locals) 19-08-2014, 09:59 PM
Replies: 58
Views: 3,729
Posted By boblynn02
Korg leh ke tepi. Linda tu... Aku dah booked....

Korg leh ke tepi. Linda tu... Aku dah booked. InsyaAllah bulan depan kami nikah. Jemput dtg.
Forum: News, Current Issues, Rumours 19-08-2014, 09:54 PM
Replies: 29
Views: 1,126
Posted By boblynn02
Jangan diusik budak skrg. Dia nak ****ooh ke...

Jangan diusik budak skrg. Dia nak ****ooh ke lantak je. Dia nak jahat ke mamppooss dia la. Nanti kalaubdah tersilap langkah cikgu gak yg kena. Skrg..sapa yg susah...
Forum: Programming, Web Development 18-08-2014, 03:23 PM
Replies: 123
Views: 11,851
Posted By boblynn02
Saya ucap tahniah pada TT....

Saya ucap tahniah pada TT....
Forum: Gossip, Celebrities 13-08-2014, 07:12 PM
Replies: 6
Views: 995
Posted By boblynn02
Laa.... Bagus la tu. Yg komen negatif tu patut...

Laa.... Bagus la tu. Yg komen negatif tu patut tgk diri sendiri dulu. Sapa la kita nak ckp buruk org.
Forum: Jenaka, Lawak, Kelakar 08-08-2014, 10:00 AM
Replies: 7
Views: 11,401
Posted By boblynn02
Hehehehe.... macam2 la kalau pasal Justin ni..

Hehehehe.... macam2 la kalau pasal Justin ni..
Forum: Santai, Others 05-08-2014, 11:14 AM
Replies: 58
Views: 2,619
Posted By boblynn02
Bahasa tu menunjukkan perangai TAK mcm berok dan...

Bahasa tu menunjukkan perangai TAK mcm berok dan TAK boddo tahap dewa. :D
Forum: Santai, Others 04-08-2014, 02:18 PM
Replies: 22
Views: 615
Posted By boblynn02
Ada polis trafik tu marah member aku sbb xnak...

Ada polis trafik tu marah member aku sbb xnak hulur duit kopi. Kawan aku ckp SAYA NAK SAMAN. SAYA TAKNAK BERI RASUAH SEBAB BERDOSA. Kah kah kah... Pastu tu polis tu kata member aku tu bod0oh sebab...
Forum: News, Current Issues, Rumours 04-08-2014, 02:14 PM
Replies: 45
Views: 3,063
Posted By boblynn02
adakah lulus dengan cemerlang atau kantoi di...

adakah lulus dengan cemerlang atau kantoi di peperiksaan akhir...
Showing results 1 to 25 of 388

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 04:55 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE