Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Search Forums

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 ISIS - Topik Yang Tidak Dibenarkan
Last Post: haQ
Posted On: 28-11-2014
Replies: 0
Views: 1,525
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 27,677
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 58,226
More...
Showing results 1 to 25 of 180
Search took 0.20 seconds.
Search: Posts Made By: adzul
The search index was updated 18 minutes ago.
Forum: Saving Investments 09-12-2013, 01:06 PM
Replies: 560
Views: 53,849
Posted By adzul
baik tuan, dalam usaha nak selesaikan hutang2 tak...

baik tuan, dalam usaha nak selesaikan hutang2 tak baik, kurangkan belanja tak perlu, mula menyimpan dan seterusnya melabur. :D:)cgrock
Forum: Saving Investments 09-12-2013, 12:07 PM
Replies: 560
Views: 53,849
Posted By adzul
seronoknya bagi yg dah mula awal. dah boleh tuai...

seronoknya bagi yg dah mula awal. dah boleh tuai hasil.
Forum: Saving Investments 20-11-2013, 07:47 PM
Replies: 202
Views: 16,028
Posted By adzul
Yang utama diutamakan, yang kemudian...

Yang utama diutamakan, yang kemudian dikemudiankan.

artikel yang menarik bro :)cgrock
Forum: Bank, ATM, Internet Banking 27-10-2013, 11:35 PM
Replies: 1,105
Views: 111,197
Posted By adzul
As salam. yeke kalau guna cc ni akan kena...

As salam.

yeke kalau guna cc ni akan kena gst jgk ke? sbb ade dgr akan kena gst utk setiap pembelian dgn cc. :-?
Forum: Services Offered 06-10-2013, 03:13 PM
Replies: 733
Views: 20,478
Posted By adzul
salam tt, sy ade pm kt tt. tkasih.

salam tt, sy ade pm kt tt. tkasih.
Forum: Saving Investments 05-10-2013, 02:09 PM
Replies: 26,319
Views: 2,999,454
Posted By adzul
alhamdulillah. akhirnya dapat juga berlasbi...

alhamdulillah. akhirnya dapat juga berlasbi rm150k setelah hampir setahun setengah tertangguh. Tq pada bro reggae82. servis yg mantap walaupun sibuk sgt.:D

pada kwn2 yg masih ragu2, jgn tggu lama2...
Forum: Saving Investments 24-09-2013, 01:54 PM
Replies: 261
Views: 20,973
Posted By adzul
pendapat saya pula, kalau bro mmg nak menetap...

pendapat saya pula, kalau bro mmg nak menetap terus selepas pencen, baik beli rumah dulu. kalau tak, baik penuhkan lasb lepas tu baru beli rumah.

mmg rumah skrg agak mahal tapi kalau kita tak...
Forum: Prepaids, Dealers, Agents 19-09-2013, 07:00 PM
Replies: 270
Views: 10,060
Posted By adzul
ok, kalau cod brp rm TT? simkad blh masuk dlm...

ok, kalau cod brp rm TT? simkad blh masuk dlm smartphone kan. cdg nak 1pcs je. :D
Forum: Prepaids, Dealers, Agents 19-09-2013, 04:31 PM
Replies: 270
Views: 10,060
Posted By adzul
Assalam TT, Nak tanya, brp gb? sbln rm25 jgk...

Assalam TT,

Nak tanya, brp gb? sbln rm25 jgk ke?

Terima kasih.
Forum: Services Offered 17-09-2013, 07:06 PM
Replies: 733
Views: 20,478
Posted By adzul
oyeke. kalu sy bajet dlm rm300 ok tak, ...

oyeke. kalu sy bajet dlm rm300 ok tak,

kalau tak, bro amik tak mesin basuh ni? hehe. :D :)cgrock
Forum: Automotive 17-09-2013, 05:59 PM
Replies: 72
Views: 4,074
Posted By adzul
bro, ni utk timing belt aje ke @ brg2 lain. boleh...

bro, ni utk timing belt aje ke @ brg2 lain. boleh liskan tak. Tq
Forum: Automotive 17-09-2013, 02:57 PM
Replies: 5,520
Views: 222,646
Posted By adzul
oyeke, nak tahu jgk sbb ni kali pertama nak...

oyeke, nak tahu jgk sbb ni kali pertama nak tukar, aku pun bukannya tau sgt. ade tips tak mcmana enjin tuan masih tiptop.

pepun, terima kasih di atas penjelasan. meter kereta aku pun baru dkt 81k...
Forum: Saving Investments 17-09-2013, 02:41 PM
Replies: 26,319
Views: 2,999,454
Posted By adzul
tq bro tapi saya nak emelkan dokumen yg...

tq bro tapi saya nak emelkan dokumen yg diperlukan utk lasb-i ni, malas nak tepon. jimat. hehehe:D
Forum: Saving Investments 16-09-2013, 08:35 PM
Replies: 26,319
Views: 2,999,454
Posted By adzul
Assalam bro reggae, ada emel tak. nak emel...

Assalam bro reggae,

ada emel tak. nak emel dokumen2 yg berkaitan.

TQ.
Forum: Automotive 16-09-2013, 08:32 PM
Replies: 5,520
Views: 222,646
Posted By adzul
bro, ade yg bgtau 80000km dah kena tukar timing...

bro, ade yg bgtau 80000km dah kena tukar timing belt pastu klu boleh tukar skali dgn water pump, belting ekon, & altenator? jimat sbb dah x pyh tukar dah. yeke bro.

kete aku dh 81000km. dah lima...
Forum: Prepaids, Dealers, Agents 15-09-2013, 12:24 AM
Replies: 7,513
Views: 276,697
Posted By adzul
Assalam bro. kalau nak topup rm20 skmm brp...

Assalam bro.

kalau nak topup rm20 skmm brp diskaun? ada tak acc cimb?

Harap respon. :D

:)cgrock
Forum: Services Offered 11-09-2013, 01:13 AM
Replies: 6
Views: 400
Posted By adzul
bhgn basuh dan mengering dah rosak kot. senyap...

bhgn basuh dan mengering dah rosak kot. senyap trus. agak2 brp bajet nk baiki ye. tq
Forum: Santai, Others 11-09-2013, 01:10 AM
Replies: 86
Views: 4,288
Posted By adzul
As salam. Solat Istikharah bro. Niatkan...

As salam.

Solat Istikharah bro. Niatkan belajar kerana Allah, Allah akan permudahkan hidup serta urusan kita dunia dan akhirat insha Allah.
Forum: Loans, Credit Cards 09-09-2013, 11:21 PM
Replies: 1,879
Views: 84,938
Posted By adzul
tt, saya dah emel tadi

tt, saya dah emel tadi
Forum: Loans, Credit Cards 09-09-2013, 07:59 PM
Replies: 133
Views: 3,779
Posted By adzul
As salam. Saya nak tahu.

As salam.

Saya nak tahu.
Forum: Loans, Credit Cards 09-09-2013, 07:56 PM
Replies: 1,879
Views: 84,938
Posted By adzul
As salam TT Kes saya CC MBB Islamic ...

As salam TT

Kes saya

CC MBB Islamic
Limit: RM6000
Dah guna; RM4000(saya ada buat cash treat-i RM3000)
Kad ok

CC AEON
Forum: Services Offered 09-09-2013, 12:16 AM
Replies: 733
Views: 20,478
Posted By adzul
agakt tt la, selalunya brp kos utk baiki. bukan...

agakt tt la, selalunya brp kos utk baiki. bukan ape, sng nk bajet skit. nnti susahkan tt je nk mai tgk. hehehe
Forum: Services Offered 08-09-2013, 05:18 PM
Replies: 733
Views: 20,478
Posted By adzul
salam TT, boleh baiki tak mesin basuh semi...

salam TT,

boleh baiki tak mesin basuh semi auto jenis khind 9.5kg. tempat membasuh dan mengering dah tak berfungsi. Berapa ye kos untuk baiki? saya tinggal area bt 9 cheras. Tkasih
Forum: Services Offered 07-09-2013, 04:37 PM
Replies: 6
Views: 400
Posted By adzul
Salam. Berapa kos utk baiki mesin basuh...

Salam.

Berapa kos utk baiki mesin basuh khind semi auto. Kedua-dua bahagian sudah tidak berfungsi? terima kasih
Forum: Bank, ATM, Internet Banking 22-08-2013, 11:29 PM
Replies: 1,105
Views: 111,197
Posted By adzul
setuju dgn bro, sy pn dh byk tebus baucer kfc,...

setuju dgn bro, sy pn dh byk tebus baucer kfc, mcd, MP4 dan pengisar jus stkt ni. klu kira2 ade dkt rm700 lbh jgk. guna point jer. tapi kena beringat ye, guna cc hnya utk beli brg keperluan, bla dh...
Showing results 1 to 25 of 180

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 03:38 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE