Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Search Forums

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 16,442
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 46,626
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 34,412
More...
Showing results 1 to 25 of 319
Search took 0.21 seconds.
Search: Posts Made By: IjanSmart
The search index was updated 9 minutes ago.
Forum: News, Current Issues, Rumours 18-07-2014, 10:06 AM
Replies: 42
Views: 1,771
Posted By IjanSmart
apakah jumlah banyaknya berhala bersuaian dengan...

apakah jumlah banyaknya berhala bersuaian dengan koata penduduk mereka..? Dan jangan lupa berhala juga simbul agama mereka seperti juga masjid..dengan penduduk yang sedikit..perlukah banyak patung...
Forum: Networks, Broadbands 16-07-2014, 06:22 AM
Replies: 215
Views: 42,721
Posted By IjanSmart
aku rasa dlm hal ini, kau boleh guna kuasa kau...

aku rasa dlm hal ini, kau boleh guna kuasa kau sebagai suami..
Forum: News, Current Issues, Rumours 14-07-2014, 07:02 AM
Replies: 335
Views: 24,807
Posted By IjanSmart
tapi ramai lagi penganalisis politik..dalam cg ni...

tapi ramai lagi penganalisis politik..dalam cg ni pun ramai..:eek:
Forum: News, Current Issues, Rumours 11-07-2014, 11:30 PM
Replies: 11
Views: 293
Posted By IjanSmart
kg selamat dah jadi kampung tak...

kg selamat dah jadi kampung tak selamat..kesian..vavi punya ca ya nun alif..
Forum: News, Current Issues, Rumours 10-07-2014, 11:35 PM
Replies: 68
Views: 3,796
Posted By IjanSmart
kau baru rasa nk mecarut..orang lain dah...

kau baru rasa nk mecarut..orang lain dah mencarut..dia orang kata.. HARAAM JADAAAH...punya kerajaan..
...
Forum: News, Current Issues, Rumours 03-07-2014, 06:04 AM
Replies: 199
Views: 7,600
Posted By IjanSmart
guru kafa dapat berapa?

guru kafa dapat berapa?
Forum: News, Current Issues, Rumours 29-06-2014, 01:46 PM
Replies: 32
Views: 1,383
Posted By IjanSmart
orang macam aku suka berita macam ni..ikhwananul...

orang macam aku suka berita macam ni..ikhwananul muslimin..
Forum: News, Current Issues, Rumours 27-06-2014, 03:43 PM
Replies: 37
Views: 1,905
Posted By IjanSmart
perkasa dah minta ceo petronas letak...

perkasa dah minta ceo petronas letak jawatan..hidup perkasa..
Forum: Info, Debate 26-06-2014, 06:29 PM
Replies: 220
Views: 8,878
Posted By IjanSmart
setakat ilmu yang aku ada..berdosa..kerana...

setakat ilmu yang aku ada..berdosa..kerana menimbulkan fitnah..tapi kalau pelihara macam pet..jelas haramnya..
Forum: News, Current Issues, Rumours 26-06-2014, 04:21 PM
Replies: 100
Views: 5,240
Posted By IjanSmart
nasib baik ko tak nafikan..orang yang gadai hak...

nasib baik ko tak nafikan..orang yang gadai hak kaum sendiri tu memang aku pun marah..
Forum: Info, Debate 26-06-2014, 07:28 AM
Replies: 220
Views: 8,878
Posted By IjanSmart
aku setuju dengan tt..tu bukan budaya kita..dan...

aku setuju dengan tt..tu bukan budaya kita..dan boleh menimbulkan fitnah..itu mungkin budaya mereka yang bermazhab hanafi atau maliki..kerana bagi mazhab ini, badan anjing tidak najis..
Forum: News, Current Issues, Rumours 25-06-2014, 11:53 PM
Replies: 100
Views: 5,240
Posted By IjanSmart
memang tak semua Islam itu melayu..tetapi semua...

memang tak semua Islam itu melayu..tetapi semua melayu adalah Islam..menjaga melayu secara tak langsung nenjaga Islam..walaupun tak seratus peratus..
Forum: News, Current Issues, Rumours 23-06-2014, 07:52 PM
Replies: 33
Views: 1,447
Posted By IjanSmart
hidup perkasa..hidup jati..dan hidup dr ridhuan...

hidup perkasa..hidup jati..dan hidup dr
ridhuan tee..aku saya kau lebih dari aku sayang najib..
Forum: News, Current Issues, Rumours 23-06-2014, 07:17 AM
Replies: 30
Views: 1,174
Posted By IjanSmart
rupanya nafsu tidak mengenal usia..

rupanya nafsu tidak mengenal usia..
Forum: Prepaids, Dealers, Agents 20-06-2014, 03:22 AM
Replies: 615
Views: 19,099
Posted By IjanSmart
pm saya harga dan self collect di mana?

pm saya harga dan self collect di mana?
Forum: Info, Debate 19-06-2014, 12:52 PM
Replies: 124
Views: 4,705
Posted By IjanSmart
buka-buka purdah terus terkejut ..tengok mamat...

buka-buka purdah terus terkejut ..tengok mamat berjanggut ambik exam..
Forum: Religious Talk 17-06-2014, 12:33 AM
Replies: 8
Views: 442
Posted By IjanSmart
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=101522...

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152267787339633&id=126152779632&refid=7&_ft_=qid.6025545650633664899%3Amf_story_key.-648330974413622835 komen-komen penganut kristian..
Forum: Religious Talk 17-06-2014, 12:14 AM
Replies: 8
Views: 442
Posted By IjanSmart
Bangunan Mais terbakar ketika sidangakhbar NGO sokong Bible tidakdipulangkan

Kebakaran dipercayai berpunca daripada kerosakan kabel sehingga tercetusnyakebakaran kecil dan menyebabkan seluruh
kakitangan terpaksa keluar daripada
bangunan 10 tingkat itu.
NGO daripada...
Forum: Prepaids, Dealers, Agents 09-06-2014, 07:04 AM
Replies: 1,067
Views: 37,665
Posted By IjanSmart
pm saya ...

pm saya ...
Forum: Koperasi registered under Suruhanjaya Koperasi Malaysia 08-06-2014, 09:03 AM
Replies: 73
Views: 4,093
Posted By IjanSmart
semoga dividen tak merudum macam bank persatuan..

semoga dividen tak merudum macam bank persatuan..
Forum: Koperasi registered under Suruhanjaya Koperasi Malaysia 08-06-2014, 09:02 AM
Replies: 73
Views: 4,093
Posted By IjanSmart
delete.........

delete.........
Forum: Saving Investments 08-06-2014, 08:35 AM
Replies: 358
Views: 20,152
Posted By IjanSmart
boleh ke kita buat lasb islamik dengan bank yg...

boleh ke kita buat lasb islamik dengan bank yg bercampur dgn yg islamik dan tak islamik (maybank)..ada syubhah di situ..? P/s aku ada ijtihad lain tentang riba bank ni..tapi tak suka...
Forum: Vehicles Sale/Rent 07-06-2014, 09:30 AM
Replies: 178
Views: 10,221
Posted By IjanSmart
pm saya tt

pm saya tt
Forum: News, Current Issues, Rumours 07-06-2014, 09:22 AM
Replies: 53
Views: 3,564
Posted By IjanSmart
nasib baik tak semua cina anak banyak macam...

nasib baik tak semua cina anak banyak macam ni..kalau tidak ..tenggelam melayu..ayuh melayu..ramaikan anak..
Forum: Prepaids, Dealers, Agents 04-06-2014, 08:25 AM
Replies: 1,123
Views: 17,676
Posted By IjanSmart
pm saya...

pm saya...
Showing results 1 to 25 of 319

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 12:19 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE