Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Search Forums

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 26,787
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 57,384
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 44,389
More...
Showing results 1 to 25 of 318
Search took 0.25 seconds.
Search: Posts Made By: IjanSmart
The search index was updated 18 minutes ago.
Forum: General Stuffs & Products 01-11-2014, 08:43 AM
Replies: 101
Views: 2,459
Posted By IjanSmart
pm saya harga terbaik...

pm saya harga terbaik...
Forum: News, Current Issues, Rumours 02-10-2014, 02:12 AM
Replies: 989
Views: 38,131
Posted By IjanSmart
cilaka kau naji

cilaka kau naji
Forum: Info, Debate 10-09-2014, 08:10 AM
Replies: 16
Views: 909
Posted By IjanSmart
seronok tengok orang cina indonesia bercakap...

seronok tengok orang cina indonesia bercakap...
Forum: Info, Debate 10-09-2014, 08:09 AM
Replies: 16
Views: 909
Posted By IjanSmart
sistem pendidikan malaysia...sistem racis

sistem pendidikan malaysia...sistem racis
Forum: Info, Debate 15-08-2014, 06:10 PM
Replies: 9
Views: 817
Posted By IjanSmart
kaduk dah naik jujung...

kaduk dah naik jujung...
Forum: Automotive 14-08-2014, 05:14 PM
Replies: 5,498
Views: 218,685
Posted By IjanSmart
kereta persona aku.. empat2 power window dan...

kereta persona aku.. empat2 power window dan adjust cermin sisi tak boleh main/suisnya tak berfungsi..sebab apa ya..siapa pernah jadi..bagi pomen check semua fius pun tiada yang rosak..
Forum: Services Offered 13-08-2014, 02:46 PM
Replies: 815
Views: 19,627
Posted By IjanSmart
jimat elektrik..pm saya..

jimat elektrik..pm saya..
Forum: Santai, Others 02-08-2014, 08:04 AM
Replies: 15
Views: 604
Posted By IjanSmart
cakap tentang memburukkan kaum dan agama lain...

cakap tentang memburukkan kaum dan agama lain biasa aje di malaysia ni..termasuk memburukkan melayu dan agama Islam..cuma ustaz sarul tak bernasib baik..ada melayu **** tak fikir panjang pi upload...
Forum: Info, Debate 01-08-2014, 08:55 PM
Replies: 9
Views: 857
Posted By IjanSmart
dia cakap kepada org Islam cara tertutup ..hantu...

dia cakap kepada org Islam cara tertutup ..hantu mana yg pi upload..ramai lagi org bukan Islam yang yg menghina Islam..tapi terlepas..simpati aku pada ustaz sarul..
Forum: News, Current Issues, Rumours 31-07-2014, 10:01 PM
Replies: 112
Views: 4,400
Posted By IjanSmart
Dap dan Pap bukan ke kembar seiras..biasala kalau...

Dap dan Pap bukan ke kembar seiras..biasala kalau pandangan dap dan pap sama..
Forum: Santai, Others 31-07-2014, 09:15 PM
Replies: 58
Views: 2,572
Posted By IjanSmart
opss..lupa..dalam cg ni pun ada orang bukan...

opss..lupa..dalam cg ni pun ada orang bukan Islam..'ustaz' agama lain pun ada yang menghina Islam..tapi nasib la kalau dah jadi pendakwah terkenal..mulut kena lebih cermat..
Forum: Santai, Others 31-07-2014, 08:50 PM
Replies: 58
Views: 2,572
Posted By IjanSmart
ustaz sahul cakap secara tertutup kepada orang...

ustaz sahul cakap secara tertutup kepada orang islam..yang salah ialah orang yang upload video tu...tak jaga sensitiviti...kita kalau nak dakwah dengan bukan islam tentu kita tak akan hina agamanya..
Forum: News, Current Issues, Rumours 18-07-2014, 10:06 AM
Replies: 42
Views: 1,944
Posted By IjanSmart
apakah jumlah banyaknya berhala bersuaian dengan...

apakah jumlah banyaknya berhala bersuaian dengan koata penduduk mereka..? Dan jangan lupa berhala juga simbul agama mereka seperti juga masjid..dengan penduduk yang sedikit..perlukah banyak patung...
Forum: Networks, Broadbands 16-07-2014, 06:22 AM
Replies: 215
Views: 48,389
Posted By IjanSmart
aku rasa dlm hal ini, kau boleh guna kuasa kau...

aku rasa dlm hal ini, kau boleh guna kuasa kau sebagai suami..
Forum: News, Current Issues, Rumours 14-07-2014, 07:02 AM
Replies: 335
Views: 25,939
Posted By IjanSmart
tapi ramai lagi penganalisis politik..dalam cg ni...

tapi ramai lagi penganalisis politik..dalam cg ni pun ramai..:eek:
Forum: News, Current Issues, Rumours 11-07-2014, 11:30 PM
Replies: 11
Views: 361
Posted By IjanSmart
kg selamat dah jadi kampung tak...

kg selamat dah jadi kampung tak selamat..kesian..vavi punya ca ya nun alif..
Forum: News, Current Issues, Rumours 10-07-2014, 11:35 PM
Replies: 68
Views: 4,208
Posted By IjanSmart
kau baru rasa nk mecarut..orang lain dah...

kau baru rasa nk mecarut..orang lain dah mencarut..dia orang kata.. HARAAM JADAAAH...punya kerajaan..
...
Forum: News, Current Issues, Rumours 03-07-2014, 06:04 AM
Replies: 199
Views: 8,151
Posted By IjanSmart
guru kafa dapat berapa?

guru kafa dapat berapa?
Forum: News, Current Issues, Rumours 29-06-2014, 01:46 PM
Replies: 32
Views: 1,540
Posted By IjanSmart
orang macam aku suka berita macam ni..ikhwananul...

orang macam aku suka berita macam ni..ikhwananul muslimin..
Forum: News, Current Issues, Rumours 27-06-2014, 03:43 PM
Replies: 37
Views: 2,125
Posted By IjanSmart
perkasa dah minta ceo petronas letak...

perkasa dah minta ceo petronas letak jawatan..hidup perkasa..
Forum: Info, Debate 26-06-2014, 06:29 PM
Replies: 220
Views: 10,864
Posted By IjanSmart
setakat ilmu yang aku ada..berdosa..kerana...

setakat ilmu yang aku ada..berdosa..kerana menimbulkan fitnah..tapi kalau pelihara macam pet..jelas haramnya..
Forum: News, Current Issues, Rumours 26-06-2014, 04:21 PM
Replies: 100
Views: 5,720
Posted By IjanSmart
nasib baik ko tak nafikan..orang yang gadai hak...

nasib baik ko tak nafikan..orang yang gadai hak kaum sendiri tu memang aku pun marah..
Forum: Info, Debate 26-06-2014, 07:28 AM
Replies: 220
Views: 10,864
Posted By IjanSmart
aku setuju dengan tt..tu bukan budaya kita..dan...

aku setuju dengan tt..tu bukan budaya kita..dan boleh menimbulkan fitnah..itu mungkin budaya mereka yang bermazhab hanafi atau maliki..kerana bagi mazhab ini, badan anjing tidak najis..
Forum: News, Current Issues, Rumours 25-06-2014, 11:53 PM
Replies: 100
Views: 5,720
Posted By IjanSmart
memang tak semua Islam itu melayu..tetapi semua...

memang tak semua Islam itu melayu..tetapi semua melayu adalah Islam..menjaga melayu secara tak langsung nenjaga Islam..walaupun tak seratus peratus..
Forum: News, Current Issues, Rumours 23-06-2014, 07:52 PM
Replies: 33
Views: 1,577
Posted By IjanSmart
hidup perkasa..hidup jati..dan hidup dr ridhuan...

hidup perkasa..hidup jati..dan hidup dr
ridhuan tee..aku saya kau lebih dari aku sayang najib..
Showing results 1 to 25 of 318

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 01:48 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE