Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Search Forums

CG Sponsors



Recommended Brokers

Forex Contest

CG Updates
0 Removal of User Title Status & Subforum
Last Post: Dann
Posted On: 02-02-2015
Replies: 0
Views: 2,799
0 ISIS - Topik Yang Tidak Dibenarkan
Last Post: haQ
Posted On: 28-11-2014
Replies: 0
Views: 6,441
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 31,184
More...
Showing results 1 to 25 of 487
Search took 0.25 seconds.
Search: Posts Made By: zmtuah
The search index was updated 5 minutes ago.
Forum: Santai, Others 26-03-2015, 11:24 AM
Replies: 188
Views: 11,245
Posted By zmtuah
Ahak,ramai yang marah....

Ahak,ramai yang marah....
Forum: News, Current Issues, Rumours 26-03-2015, 12:28 AM
Replies: 40
Views: 3,387
Posted By zmtuah
Susah juga aku nak gi china....

Susah juga aku nak gi china....
Forum: News, Current Issues, Rumours 26-03-2015, 12:25 AM
Replies: 14
Views: 689
Posted By zmtuah
Kecik sangat..nak jadi lauk pun susah

Kecik sangat..nak jadi lauk pun susah
Forum: News, Current Issues, Rumours 26-03-2015, 12:15 AM
Replies: 16
Views: 937
Posted By zmtuah
Nasib baik takdak org...

Nasib baik takdak org...
Forum: News, Current Issues, Rumours 24-03-2015, 07:37 AM
Replies: 4
Views: 286
Posted By zmtuah
Sabar...banyak istiqfar...

Sabar...banyak istiqfar...
Forum: Forex Brokers 24-03-2015, 12:13 AM
Replies: 23,707
Views: 978,538
Posted By zmtuah
Nasib baik belum tidur....

Nasib baik belum tidur....
Forum: News, Current Issues, Rumours 20-03-2015, 09:31 AM
Replies: 29
Views: 1,362
Posted By zmtuah
Ni mesti mencarut kat pondan tu....

Ni mesti mencarut kat pondan tu....
Forum: Travel, Vacation, Tour, Adventure 19-03-2015, 08:45 PM
Replies: 19
Views: 924
Posted By zmtuah
Harga utk sorang ke tt?naik dari mana?

Harga utk sorang ke tt?naik dari mana?
Forum: Travel, Vacation, Tour, Adventure 19-03-2015, 08:42 PM
Replies: 65
Views: 8,046
Posted By zmtuah
Nak gi gak nanti..tunggu bb besar sikit

Nak gi gak nanti..tunggu bb besar sikit
Forum: News, Current Issues, Rumours 18-03-2015, 12:39 AM
Replies: 45
Views: 1,810
Posted By zmtuah
Aku nanam tembikai xpernah jadi

Aku nanam tembikai xpernah jadi
Forum: Jenaka, Lawak, Kelakar 18-03-2015, 12:33 AM
Replies: 32
Views: 1,631
Posted By zmtuah
Macamana plak polis nak ligan kancil tu

Macamana plak polis nak ligan kancil tu
Forum: News, Current Issues, Rumours 14-03-2015, 02:18 AM
Replies: 47
Views: 2,510
Posted By zmtuah
Macam senang je kawin ni

Macam senang je kawin ni
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-03-2015, 11:15 PM
Replies: 39
Views: 2,260
Posted By zmtuah
buaya nak makan tu..

buaya nak makan tu..
Forum: General Stuffs & Products 12-03-2015, 02:30 PM
Replies: 18
Views: 518
Posted By zmtuah
Apa kegunaannya?

Apa kegunaannya?
Forum: Forex Brokers 12-03-2015, 02:28 PM
Replies: 23,707
Views: 978,538
Posted By zmtuah
Nanti nak wd kena gst tak?:p

Nanti nak wd kena gst tak?:p
Forum: News, Current Issues, Rumours 12-03-2015, 02:27 PM
Replies: 33
Views: 1,957
Posted By zmtuah
Dgn lembu pun boleh?

Dgn lembu pun boleh?
Forum: News, Current Issues, Rumours 12-03-2015, 02:26 PM
Replies: 33
Views: 1,576
Posted By zmtuah
Dah macam kes buli skolah ni

Dah macam kes buli skolah ni
Forum: News, Current Issues, Rumours 12-03-2015, 02:23 PM
Replies: 66
Views: 3,302
Posted By zmtuah
Macam mana ler bapa dia ngajar dia dulu ni..ke...

Macam mana ler bapa dia ngajar dia dulu ni..ke salah cikgu skolah dia
Forum: News, Current Issues, Rumours 11-03-2015, 10:36 PM
Replies: 20
Views: 893
Posted By zmtuah
makin penin lah dia ni...bini dia tak tegur ke...

makin penin lah dia ni...bini dia tak tegur ke dia ni
Forum: News, Current Issues, Rumours 11-03-2015, 05:22 PM
Replies: 56
Views: 1,942
Posted By zmtuah
banyak tu turun...70%....lepas kena gst camna...

banyak tu turun...70%....lepas kena gst camna harga?
Forum: News, Current Issues, Rumours 11-03-2015, 04:32 PM
Replies: 76
Views: 3,544
Posted By zmtuah
cara2 nak tukar tempat kerja ngan cepat

cara2 nak tukar tempat kerja ngan cepat
Forum: News, Current Issues, Rumours 11-03-2015, 04:21 PM
Replies: 14
Views: 1,039
Posted By zmtuah
agaknya budak tu menjawab

agaknya budak tu menjawab
Forum: News, Current Issues, Rumours 11-03-2015, 04:18 PM
Replies: 61
Views: 2,672
Posted By zmtuah
kat sekolah ramai juga budak2 naik moto tak ikut...

kat sekolah ramai juga budak2 naik moto tak ikut undang2
Forum: Computers, Mobiles, Gadgets, Consoles 06-03-2015, 01:51 AM
Replies: 348
Views: 13,867
Posted By zmtuah
barang sudah sampai dengan jayanya:)cgrock:)cgrock

barang sudah sampai dengan jayanya:)cgrock:)cgrock
Forum: Health, Fitness 03-03-2015, 02:30 PM
Replies: 20
Views: 795
Posted By zmtuah
Dia baca cara2 nak slow kan anjing

Dia baca cara2 nak slow kan anjing
Showing results 1 to 25 of 487

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 08:56 PM.


Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE