Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Search Forums

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 21,792
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 52,427
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 39,903
More...
Showing results 1 to 25 of 470
Search took 0.25 seconds.
Search: Posts Made By: Prisoner
The search index was updated 9 minutes ago.
Forum: News, Current Issues, Rumours 30-08-2014, 11:17 AM
Replies: 279
Views: 7,409
Posted By Prisoner
Bab hapuskan hukuman bunuh pada pesalah ganja tu...

Bab hapuskan hukuman bunuh pada pesalah ganja tu aku sokong...
Bab lain no komen..
Forum: Gossip, Celebrities 29-08-2014, 10:12 AM
Replies: 14
Views: 710
Posted By Prisoner
Mmg x sensitif tv3 in... X hormat permintaan...

Mmg x sensitif tv3 in... X hormat permintaan org..
Tp nak menang saman mcm Susah skit la aku rasa..
Forum: Jenaka, Lawak, Kelakar 29-08-2014, 10:07 AM
Replies: 24
Views: 7,514
Posted By Prisoner
Berlecakan.. ...

Berlecakan.. ...
Forum: News, Current Issues, Rumours 29-08-2014, 07:58 AM
Replies: 39
Views: 2,884
Posted By Prisoner
Gentleman budak lelaki tu... Siap Masak Dulu....

Gentleman budak lelaki tu... Siap Masak Dulu....
Forum: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik 28-08-2014, 10:34 PM
Replies: 24
Views: 2,447
Posted By Prisoner
overload ni..

overload ni..
Forum: News, Current Issues, Rumours 28-08-2014, 05:13 PM
Replies: 70
Views: 5,494
Posted By Prisoner
sayang spek mata tertanggal.. kalau tak lagi...

sayang spek mata tertanggal..
kalau tak lagi epik pic ni
Forum: Gossip, Celebrities 27-08-2014, 06:54 PM
Replies: 100
Views: 11,573
Posted By Prisoner
mcm pocong pun ada sekali tengok

mcm pocong pun ada sekali tengok
Forum: News, Current Issues, Rumours 27-08-2014, 12:13 PM
Replies: 105
Views: 6,212
Posted By Prisoner
penyeludupan manusia dah top of the world.. ...

penyeludupan manusia dah top of the world..

jgn lepas ni penghambaan pulak sudah la..

jadahnya dera orang main tampar2 batu pulak macam tu..
Forum: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik 25-08-2014, 11:52 PM
Replies: 19
Views: 2,503
Posted By Prisoner
memang betul lah.. kita di lahirkan suci..

memang betul lah.. kita di lahirkan suci..
Forum: Gossip, Celebrities 25-08-2014, 10:15 PM
Replies: 41
Views: 1,851
Posted By Prisoner
baca title jer dah kelakar gilaa..

baca title jer dah kelakar gilaa..
Forum: Santai, Others 25-08-2014, 05:39 PM
Replies: 127
Views: 7,112
Posted By Prisoner
Redha je laaa.. Risiko menyewa rumah.....

Redha je laaa..

Risiko menyewa rumah.. Berlambak kes mcm ni kat Malaysia ni

Kalau report polis pun.. Aku percaya x ada apa yg berubah pun..
Forum: News, Current Issues, Rumours 25-08-2014, 05:05 PM
Replies: 40
Views: 2,359
Posted By Prisoner
Pemandu teksi ni manja.. Kalau org lain dah...

Pemandu teksi ni manja..
Kalau org lain dah move on.. Dia orang ni masih lagi bergantung kat kerajaan..

X brlajar something ke dgn uber tu?
Forum: Santai, Others 16-08-2014, 02:07 PM
Replies: 8
Views: 646
Posted By Prisoner
kalau di gunakan di mahkhamah gambar ni.. kes...

kalau di gunakan di mahkhamah gambar ni..
kes di tolak tanpa keraguan..
Forum: Santai, Others 16-08-2014, 02:03 PM
Replies: 175
Views: 7,872
Posted By Prisoner
perempuan macam ni kalau di tangan.. lelaki di...

perempuan macam ni kalau di tangan.. lelaki di panggil bacul..

tapi kalau di biarkan di maki hamun macam ni.. lelaki akan di panggil dayus.

pilihlah wahai lelaki.. yang mana panggilan anda...
Forum: News, Current Issues, Rumours 16-08-2014, 01:49 PM
Replies: 38
Views: 2,354
Posted By Prisoner
Malu Gov macam ni.. ngan rakyat2 sekali malu.. ...

Malu Gov macam ni..
ngan rakyat2 sekali malu..

apa punya pemikiran la manusia macam ni
Forum: Vehicles Sale/Rent 15-08-2014, 11:13 PM
Replies: 250
Views: 8,430
Posted By Prisoner
kereta baru2 jer ke yang ada? kalau kereta lama2...

kereta baru2 jer ke yang ada? kalau kereta lama2 tahun 90an punya ada?
Forum: Santai, Others 15-08-2014, 03:03 PM
Replies: 114
Views: 7,878
Posted By Prisoner
batang pisang tu.. kalau di tebuk lubang.. ...

batang pisang tu.. kalau di tebuk lubang..
sama jer macam patung ni
Forum: News, Current Issues, Rumours 15-08-2014, 03:00 PM
Replies: 95
Views: 3,090
Posted By Prisoner
aku ingat jabatan agama kena bukak tawaran untuk...

aku ingat jabatan agama kena bukak tawaran untuk penguatkuasa sukarela..
Forum: Jenaka, Lawak, Kelakar 15-08-2014, 11:53 AM
Replies: 27
Views: 8,996
Posted By Prisoner
seringgit pun mau klepet.. lepas tu pening kepala

seringgit pun mau klepet.. lepas tu pening kepala
Forum: Gossip, Celebrities 15-08-2014, 11:39 AM
Replies: 119
Views: 8,292
Posted By Prisoner
aku tengok kat TV.. dia macam bapok jer.. aku...

aku tengok kat TV.. dia macam bapok jer..
aku tanya mem aku.. cakap dah beranak pinak..

terus aku teringat satu drama nabil tu.. terpaksa buat macam tu pasal bisness.. orang kita punya penilaian...
Forum: Gossip, Celebrities 15-08-2014, 10:08 AM
Replies: 59
Views: 3,924
Posted By Prisoner
sian perempuan ni.. apa dia buat semua tak kena.....

sian perempuan ni.. apa dia buat semua tak kena..
kalau orang dah tak suka..

tak pelik aku kalau lepas ni dia dandan bertudung..
Forum: News, Current Issues, Rumours 14-08-2014, 11:27 PM
Replies: 23
Views: 1,455
Posted By Prisoner
Silap booking la ni... tu yang bengang tu

Silap booking la ni...
tu yang bengang tu
Forum: Gossip, Celebrities 14-08-2014, 08:01 AM
Replies: 22
Views: 2,014
Posted By Prisoner
nak jadi peguam yerrrrrrr

nak jadi peguam yerrrrrrr
Forum: Gossip, Celebrities 13-08-2014, 01:52 PM
Replies: 17
Views: 1,165
Posted By Prisoner
Ok la.. Laki dia ada karier sendiri.. Banding dgn...

Ok la.. Laki dia ada karier sendiri.. Banding dgn artis melayu kawin mat salleh useless.. Last2 kena tanggung biawak hidup..
Forum: Ask To Buy Items, Services 12-08-2014, 09:45 PM
Replies: 31
Views: 1,008
Posted By Prisoner
ubat2 gantung papan2 macam ni biasa kedai2 runcit...

ubat2 gantung papan2 macam ni biasa kedai2 runcit kecik2 ada jual..
kedai runcit macam kedai acheh tu..
Showing results 1 to 25 of 470

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 03:09 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE