Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Search Forums

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,321
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 56,047
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,199
More...
Showing results 1 to 25 of 388
Search took 0.21 seconds.
Search: Posts Made By: boblynn02
The search index was updated 4 minutes ago.
Forum: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik 20-09-2014, 08:52 AM
Replies: 28
Views: 3,480
Posted By boblynn02
Niat dia nak mencuri je... bukan nak ada org...

Niat dia nak mencuri je... bukan nak ada org terbunuh.... hehhee
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-09-2014, 10:27 AM
Replies: 15
Views: 683
Posted By boblynn02
Pastu masuk sekolah menengah tak reti benda apa...

Pastu masuk sekolah menengah tak reti benda apa pun... masuk asrama penuh last2 jeng kreng....
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-09-2014, 07:27 AM
Replies: 15
Views: 683
Posted By boblynn02
Ke mak bapak frust sbb apa la kantoi bocor.....

Ke mak bapak frust sbb apa la kantoi bocor.. padahal anak aku dah hafal dah semua jawapan tu...


*sebuah kisah benar
Forum: Santai, Others 11-09-2014, 09:22 AM
Replies: 45
Views: 2,993
Posted By boblynn02
Perghhh... kalau ada lagi zaman ni......

Perghhh... kalau ada lagi zaman ni......
Forum: News, Current Issues, Rumours 11-09-2014, 08:27 AM
Replies: 26
Views: 1,452
Posted By boblynn02
Tandas mcm spa.... PRC ke vietnam bg servis?...

Tandas mcm spa.... PRC ke vietnam bg servis? Hahahha...
Forum: News, Current Issues, Rumours 31-08-2014, 07:51 AM
Replies: 263
Views: 11,950
Posted By boblynn02
Aku setuju. Byk buang masa. Tp ada gak staf gomen...

Aku setuju. Byk buang masa. Tp ada gak staf gomen yg bagus kerjanya. Yg buat buruk ni la yg busukkan nama staf gomen.
Forum: News, Current Issues, Rumours 31-08-2014, 12:10 AM
Replies: 2
Views: 328
Posted By boblynn02
Nak kata padan muka lada parent tu kang mcm xbest...

Nak kata padan muka lada parent tu kang mcm xbest lak. Tp kalau sakit hati sgt mmg patut pun kena.
Forum: Gossip, Celebrities 22-08-2014, 03:47 PM
Replies: 109
Views: 5,449
Posted By boblynn02
Dulu pwnah aku ke Ikea. Beratur panjang. Selang 2...

Dulu pwnah aku ke Ikea. Beratur panjang. Selang 2 org pelanggan belakang aku tu erra fazira. Ada manager dia nmpk terus suruh staf dia bukak satu kaunter dan iring erra ke kaunter tu. Adehhh... Biasa...
Forum: Santai, Others 21-08-2014, 06:32 PM
Replies: 188
Views: 7,213
Posted By boblynn02
Ada ke dikaitkan dgn cikgu.. hahaha...

Ada ke dikaitkan dgn cikgu.. hahaha...
Forum: Sports Talk : Soccer (Locals) 19-08-2014, 09:59 PM
Replies: 47
Views: 2,630
Posted By boblynn02
Korg leh ke tepi. Linda tu... Aku dah booked....

Korg leh ke tepi. Linda tu... Aku dah booked. InsyaAllah bulan depan kami nikah. Jemput dtg.
Forum: News, Current Issues, Rumours 19-08-2014, 09:54 PM
Replies: 29
Views: 1,101
Posted By boblynn02
Jangan diusik budak skrg. Dia nak ****ooh ke...

Jangan diusik budak skrg. Dia nak ****ooh ke lantak je. Dia nak jahat ke mamppooss dia la. Nanti kalaubdah tersilap langkah cikgu gak yg kena. Skrg..sapa yg susah...
Forum: Programming, Web Development 18-08-2014, 03:23 PM
Replies: 123
Views: 11,782
Posted By boblynn02
Saya ucap tahniah pada TT....

Saya ucap tahniah pada TT....
Forum: Gossip, Celebrities 13-08-2014, 07:12 PM
Replies: 6
Views: 982
Posted By boblynn02
Laa.... Bagus la tu. Yg komen negatif tu patut...

Laa.... Bagus la tu. Yg komen negatif tu patut tgk diri sendiri dulu. Sapa la kita nak ckp buruk org.
Forum: Jenaka, Lawak, Kelakar 08-08-2014, 10:00 AM
Replies: 7
Views: 11,369
Posted By boblynn02
Hehehehe.... macam2 la kalau pasal Justin ni..

Hehehehe.... macam2 la kalau pasal Justin ni..
Forum: Santai, Others 05-08-2014, 11:14 AM
Replies: 58
Views: 2,574
Posted By boblynn02
Bahasa tu menunjukkan perangai TAK mcm berok dan...

Bahasa tu menunjukkan perangai TAK mcm berok dan TAK boddo tahap dewa. :D
Forum: Santai, Others 04-08-2014, 02:18 PM
Replies: 22
Views: 597
Posted By boblynn02
Ada polis trafik tu marah member aku sbb xnak...

Ada polis trafik tu marah member aku sbb xnak hulur duit kopi. Kawan aku ckp SAYA NAK SAMAN. SAYA TAKNAK BERI RASUAH SEBAB BERDOSA. Kah kah kah... Pastu tu polis tu kata member aku tu bod0oh sebab...
Forum: News, Current Issues, Rumours 04-08-2014, 02:14 PM
Replies: 45
Views: 2,995
Posted By boblynn02
adakah lulus dengan cemerlang atau kantoi di...

adakah lulus dengan cemerlang atau kantoi di peperiksaan akhir...
Forum: News, Current Issues, Rumours 04-08-2014, 12:32 PM
Replies: 65
Views: 7,937
Posted By boblynn02
Sejahteralah mereka berdua. Bakal bergelar...

Sejahteralah mereka berdua. Bakal bergelar sebagai banduan jika sabit kesalahan. Hambek ubattt....
Forum: News, Current Issues, Rumours 04-08-2014, 12:30 PM
Replies: 172
Views: 11,720
Posted By boblynn02
xmakan cadbaby ni xde apa pon. InsyaAllah hidup...

xmakan cadbaby ni xde apa pon. InsyaAllah hidup sihat je,..
Forum: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik 24-07-2014, 10:13 AM
Replies: 28
Views: 3,951
Posted By boblynn02
Poh palehhhhhhh.... Kete jadi gitu.. Makhluk...

Poh palehhhhhhh.... Kete jadi gitu.. Makhluk dalam tu guaner rupa agaknya..
Forum: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik 18-07-2014, 05:41 PM
Replies: 23
Views: 2,285
Posted By boblynn02
Peragut rasanya. Smp ada yg cedera.

Peragut rasanya. Smp ada yg cedera.
Forum: News, Current Issues, Rumours 16-07-2014, 08:50 PM
Replies: 85
Views: 5,359
Posted By boblynn02
Terbaek.. raja mcm ni la yg rakyat suka. Nak...

Terbaek.. raja mcm ni la yg rakyat suka. Nak pulak kuat agama. Lg la rakyat sayang.
Forum: Jenaka, Lawak, Kelakar 16-07-2014, 04:23 PM
Replies: 9
Views: 1,242
Posted By boblynn02
wakakaka../// sampai ke situ org perati..

wakakaka../// sampai ke situ org perati..
Forum: Gossip, Celebrities 16-07-2014, 04:12 PM
Replies: 17
Views: 2,147
Posted By boblynn02
Perghhh... tak dendam apa2 dgn awie.... apasal...

Perghhh... tak dendam apa2 dgn awie.... apasal ek.. baik la hati dia...
Forum: PC Users Problem, Q & A 15-07-2014, 09:25 PM
Replies: 14
Views: 553
Posted By boblynn02
Ko uninstall semula browser tu dan install semula.

Ko uninstall semula browser tu dan install semula.
Showing results 1 to 25 of 388

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 03:14 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE