Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Search Forums

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,683
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 56,364
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,546
More...
Showing results 1 to 25 of 421
Search took 0.24 seconds.
Search: Posts Made By: Avista
The search index was updated 3 minutes ago.
Forum: Mobile, Smartphone, PDA, Tablet 08-09-2012, 06:02 AM
Replies: 2,896
Views: 167,815
Posted By Avista
sapa tau unlock sim punya iphone.tq

sapa tau unlock sim punya iphone.tq
Forum: News, Current Issues, Rumours 22-08-2012, 04:33 PM
Replies: 10
Views: 637
Posted By Avista
tak boleh minta balik ke?

tak boleh minta balik ke?
Forum: News, Current Issues, Rumours 22-08-2012, 04:23 PM
Replies: 72
Views: 3,372
Posted By Avista
atas usahanya Pandelela wajar dapat hadiah...

atas usahanya Pandelela wajar dapat hadiah tu...aku rasa kalau org yg suruh tu dapat hadiah pun tak nak tolak tu..:eek:
Forum: Love, Relationships 22-08-2012, 07:07 AM
Replies: 588
Views: 32,578
Posted By Avista
Perempuan sekarang..memang senang dapat sebab...

Perempuan sekarang..memang senang dapat sebab bangga dpt memberi.kalau tak takdela keluar cite mcm mcm kat suratkhabar tu...
Forum: Gossip, Celebrities 22-08-2012, 07:04 AM
Replies: 111
Views: 13,875
Posted By Avista
Terlupa pakai atau tak sempat nak beli...

Terlupa pakai atau tak sempat nak beli topi:eek::eek::eek:
Forum: Gossip, Celebrities 22-08-2012, 06:34 AM
Replies: 111
Views: 13,875
Posted By Avista
Kalau betul dah sah..jelaskanlah status anak...

Kalau betul dah sah..jelaskanlah status anak tu..sapa bapanya..jawapan nk boleh mendatangkan fitnah...
Forum: Santai, Others 21-08-2012, 05:51 PM
Replies: 52
Views: 3,236
Posted By Avista
Betul tu..bila dah besar susah dah nak ajak...

Betul tu..bila dah besar susah dah nak ajak kemasjid...anak tak mau sebab dari kecil dah dididik ke tesco...:eek:

Sebab tu byk kes kita tgk bapak tua tua je ke masjid...anak anak kat rumah...
Forum: News, Current Issues, Rumours 21-08-2012, 05:41 PM
Replies: 50
Views: 3,068
Posted By Avista
Abduh ni pun takde kaitan dlm pentadbiran...

Abduh ni pun takde kaitan dlm pentadbiran kerajaan negeri....ignore je dia ni
Forum: Santai, Others 21-08-2012, 03:19 PM
Replies: 52
Views: 3,236
Posted By Avista
Kalau selalu ke masjid benda ni tak pelik..ramai...

Kalau selalu ke masjid benda ni tak pelik..ramai dah bapa bawa anak anak untuk didik solat di masjid
Forum: News, Current Issues, Rumours 15-08-2012, 01:14 AM
Replies: 93
Views: 7,196
Posted By Avista
berat nanang dah abby ni...cari laki nikoh la wey

berat nanang dah abby ni...cari laki nikoh la wey
Forum: Gossip, Celebrities 14-08-2012, 04:21 PM
Replies: 46
Views: 3,014
Posted By Avista
patut boikot lopa ni..sebab contoh yg tak baik...

patut boikot lopa ni..sebab contoh yg tak baik dari ore kelate...marah sunggu aku ngan dia ni...tak pandai jaga diri..
Forum: Info, Debate 14-08-2012, 03:53 PM
Replies: 97
Views: 4,907
Posted By Avista
sticker ni elok letak kat masjid..sapa nak...

sticker ni elok letak kat masjid..sapa nak ambil..kasi free gitu
Forum: Santai, Others 14-08-2012, 03:49 PM
Replies: 44
Views: 1,946
Posted By Avista
aku baru beli keta tolak..

aku baru beli keta tolak..
Forum: News, Current Issues, Rumours 14-08-2012, 03:33 PM
Replies: 60
Views: 3,573
Posted By Avista
kenapa la makin ramai org malaysia yg ****t...

kenapa la makin ramai org malaysia yg ****t...
Forum: Santai, Others 14-08-2012, 03:14 PM
Replies: 44
Views: 1,946
Posted By Avista
TT nak kasi tau dia guna keta baru...pastu org...

TT nak kasi tau dia guna keta baru...pastu org akan tanya..TT guna keta apa...:D:D
Forum: Santai, Others 14-08-2012, 02:45 PM
Replies: 18
Views: 913
Posted By Avista
aku cancel balik kg rasa...kos tinggi tahun...

aku cancel balik kg rasa...kos tinggi tahun ni:((:((
Forum: Love, Relationships 14-08-2012, 02:44 PM
Replies: 153
Views: 11,235
Posted By Avista
perempuan mcm tu asingkan tempat tido dia apa...

perempuan mcm tu asingkan tempat tido dia apa kisah...ada yg isi...cara dia belasah jantan tu..
Forum: News, Current Issues, Rumours 14-08-2012, 02:17 PM
Replies: 55
Views: 3,053
Posted By Avista
Kelah ore kelate...semua mugo hebat...semua palo...

Kelah ore kelate...semua mugo hebat...semua palo pengat
Forum: Santai, Others 14-08-2012, 06:08 AM
Replies: 60
Views: 3,188
Posted By Avista
sebab tu aku benci cina ni...ada sekali langgar...

sebab tu aku benci cina ni...ada sekali langgar belakang kereta aku kat traffic light...tapi mati mati tak nak mengaku...aku dah nak tumbuk muka dia..tapi terpandang anak dia dalam kereta...terus...
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-08-2012, 12:41 PM
Replies: 200
Views: 16,333
Posted By Avista
alamak aku dah bank in dah...takpe la tawakal aje...

alamak aku dah bank in dah...takpe la tawakal aje la
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-08-2012, 11:54 AM
Replies: 200
Views: 16,333
Posted By Avista
marilah kita kasi sedikit sebanyak yg mampu demi...

marilah kita kasi sedikit sebanyak yg mampu demi anak-anak tahfiz ini..dan yg penting kerana Allah swt
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-08-2012, 11:38 AM
Replies: 36
Views: 2,640
Posted By Avista
org zakat ni bukan takat tido...tapi bangga dapat...

org zakat ni bukan takat tido...tapi bangga dapat pungut zakat berjuta-juta tapi bila nak kasi bantuan sering pandang sinis pada org...masalahnya bukan dasar Pusat Zakat tapi pegawai yg uruskan...
Forum: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik 13-08-2012, 10:19 AM
Replies: 125
Views: 10,772
Posted By Avista
tu la hangin aku tgk...seruan kpd gengster...

tu la hangin aku tgk...seruan kpd gengster lain...kasi hancur ini budak...
Forum: Jenaka, Lawak, Kelakar 13-08-2012, 07:38 AM
Replies: 30
Views: 2,296
Posted By Avista
aidilfitri yg tercemar:eek::eek:

aidilfitri yg tercemar:eek::eek:
Forum: News, Current Issues, Rumours 13-08-2012, 05:56 AM
Replies: 20
Views: 1,185
Posted By Avista
staff bank dapat bonus berbulan daaaa

staff bank dapat bonus berbulan daaaa
Showing results 1 to 25 of 421

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 08:43 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE