CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   General Stuffs & Products (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=187)
-   -   Promosi magnetic aura (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=76503)

mangkaq 28-11-2009 06:58 PM

Minyak + magnet dapat k buang toksin??

sentiasausaha 04-12-2009 10:22 PM

Demo Magnetic Aura Dari Politeknik Merlimau Melaka

Rugi tak tengok..

klik sini

http://www.youtube.com/watch?v=AMvETVUVVrs

zamreda 04-12-2009 10:34 PM

ermmmmm......mcm2 aznil...

sentiasausaha 07-12-2009 07:54 AM

Buat Peringatan Untuk Diriku dan Sahabat Seperjuangan

http://www.youtube.com/watch?v=zfCYK301Z0A

sentiasausaha 18-12-2009 09:25 AM

salam maal hijrah utk semua umat ISLAM di carigold. Semoga tahun baru ini membawa keberkatan pada diri kita semua dan umat Islam sedunia,

Amin.

sentiasausaha 29-12-2009 08:45 AM

bump utk sales tahun baru. harga murah tetapi kualiti tetap sama. pm @ email kpd kami :)

sentiasausaha 03-01-2010 09:18 AM

BUMP FOR TODAY:

Testimoni Magnetic Aura -

Ustaz Hisham -Imam Masjid UPM
Hari pertama guna magnetic aura pun saya sudah mengalami kelainannya..biasa main badminton 5 set pun dah penat,
tapi kali ni setelah main 10set saya masih bertenaga.

Ikuti Video Penuh

http://www.youtube.com/watch?v=Ln_IhkxBU6E

sentiasausaha 02-02-2010 09:00 AM

Bump for today.pm for special price :)

sentiasausaha 08-03-2010 04:20 PM

Radio Talk En. Adnan CEO Magnetic Aura di Radio Bernama 24 93.90 fm Lembah Klang atau www.Radio24.com.my 30 minit temubual menceritakan perihal produk, perniagaan, potensi dan hala tuju syarikat.

http://www.youtube.com/watch?v=8CB7H...layer_embedded

http://www.youtube.com/watch#!v=zY6F...eature=related

http://www.youtube.com/watch#!v=PcHV...eature=related



Chapter 2
Testimoni Jualan Syamsuddin B Abu Bakar (Abang Syam) 0133052081
Beliau telah menjual 5000 botol di dalam masa 6 bulan dan jualan mencecah 150ribu ringgit. Kini beliau telah di lantik menjadi Stokis Kuala Lumpur dan masih berkerja sebagai pelukis pelan di firma terkemuka di Kuala Lumpur. Bulan lepas Jan 2010, beliau mampu memiliki kereta ALZA baru. Alhamdulillah .

http://www.youtube.com/watch#!v=J-Ku...eature=related


Chapter3
Testimoni Jualan Mohd Fais Bin Hussien 0127389964
Beliau telah berjaya menjual 2500 botol di dalam masa 3 bulan menjana jualan lebih RM 60,000.00, beliau kini masih bekerja di Kuantan Pahang..Pada beliau perniagaan ini tidak mengganggu masa berkerja dan bersama keluarga. Tetapi menambah pendapatan isi rumah..

http://www.youtube.com/watch#!v=cGA0...eature=related

Chapter 4
Testimoni Jualan Kamal bin Ishak 0193857541 Kota Damansara
Kesungguhan beliau amat dikagumi , beliau sangat kreatif dalam mempromosi magnetic aura..bayangkan dgn hanya bermotosikal beliau dapat memasang meja kecil atas motosikal ,diatas meja itu pula disusun rapi produk dan laptop beliau. Pada beliau Kalau nak seribu daya tak nak seribu dalih.berminat hubungi beliau.

http://www.youtube.com/watch#!v=Nm0d...eature=related

Chapter 5
Testimoni Jualan Abdul Razak Ahmad 0173006678 Bukit Mahkota Cheras
Beliau antara pengedar yang sangat aktif.berkerja sendiri sebagai kontraktor..kemana sahaja beliau pergi atau sesiapa sahaja beliau jumpa pasti tak lupa mempromosikan magnetic aura.kalau orang tak jadi beli pun beliau tak kedekut nak calik sedikit pada mereka..sebab pada beliau " tak kenal maka tak cinta"

http://www.youtube.com/watch#!v=bbOR...eature=related

Chapter 6
Demonstrasi "EXTREME" Produk Magnetic Aura : Fauzi dan Fadli
http://www.youtube.com/watch#!v=W2fH...eature=related

Chapter 7
Demonstrasi Adnan dan Fauzi "pastikan anda memiliki magnetic aura dan mencubanya sendiri"
http://www.youtube.com/watch#!v=HqQF...eature=related

Chapter 8
Demontrasi wanita " Maya and Friends"
http://www.youtube.com/watch#!v=VGt1...eature=related

Chapter9
Demontrasi group Politeknik Melaka
http://www.youtube.com/watch#!v=AMvE...eature=related

Chapter10
Testimoni "PESAKIT STROKE" Apa kata Abang Azhar dari Bangi.

http://www.youtube.com/watch#!v=31GG...eature=related

Chapter 11
Testimoni Aripin 0122849692 Pandan Jaya "LENGUH BADAN HILANG & KERJA BERAT TIADA RASA LETIH"

http://www.youtube.com/watch#!v=o40h...eature=related

Chapter 12
Testimoni Penghulu Aziz Melaka 0196267887 "DAPAT TIDUR LENA ,BETULKAN SISTEM TUBUH ,ANGIN BERLEBIHAN KELUAR"

http://www.youtube.com/watch#!v=OpPW...eature=related

Chapter 13
Testimoni ZAMZAI Peninju Negara 0129304826 " Dapat tingkatkan stamina serta merta dan saya syorkan semua ahli sukan di seluruh Negara gunakanlah produk magnetic aura.

http://www.youtube.com/watch#!v=xPeB...eature=related

Chapter 14
Testimoni Abang Zakaria Dari Paloh Johor 0197175741 " Sakit Gaot berkurangan ,memandu kereta tak rasa letih ,pinggang tak sakit ,batu karang keluar"

http://www.youtube.com/watch#!v=8Bos...eature=related

Chapter 15
Testimoni Kak Norini ..lutut saya dah tak sakit lagi ..berbasikal jelajah Pahang memang berbaloi.
http://www.youtube.com/watch#!videos...&v=vrQmiF-OV2g

Chapter 16
Testimoni Kak Norini (bah 2) ..lutut saya dah tak sakit lagi
http://www.youtube.com/watch#!v=XVbA...eature=related

Chapter 17
Testimoni Kamarulzaman 0123683231 Kuala Lumpur "Mula mula saya tak percaya setelah 3 hari guna tapak kaki saya tidak sakit lagi, darah tinggi kawan saya stabil"
http://www.youtube.com/watch#!videos...&v=gZ0LVPsKpOs

Chapter 18
Testimoni Wanita Cik Mazni "Migrine saya hilang ,badan bertenaga, wajah lebih berseri" .

http://www.youtube.com/watch#!v=Pn2U...eature=related

Chapter 19
Testimoni Abang Mohamad "Master Aura" 0173006678 Cheras/Sentul KL mampu merawat pelbagai penyakit .
http://www.youtube.com/watch#!videos...&v=czAljtPi4I4
Chapter 20
Testimoni En Mohamad 0173006678 Batu Kikir Negeri Sembilan
"KENCING MANIS ,DARAH TINGGI , KOLESTROL SAYA MENURUN DAN INI DISAHKAN OLEH DOKTOR PAKAR " PASTIKAN ANDA DAN IBUBAPA ANDA MENONTON VIDEO INI

http://www.youtube.com/watch#!v=-unR...eature=related

Chapter 21
Testimoni Nenek Syarifah 70 tahun..dulu saya selalu runsing dan fikir macam2 ,setelah menggunakan
Magnetic aura kini hidup saya saya ceria ,tiada nak runsing apa2 dan kesihatan saya meningkat.

http://www.youtube.com/watch#!videos...&v=krGmN7fzi4M

Chapter22
Testimoni Ong - Setelah guna magnetic aura STROKE saya bertambah pulih.
http://www.youtube.com/watch#!v=KI9T...eature=related

Chapter23
Testimoni Rakmat Pantai Dalam 0133886186 Saya yakin produk ni boleh pergi lebih jauh dan bertahan lama di pasaran seperti minyak cap kapak.
http://www.youtube.com/watch#!videos...&v=v-dZ_pRlV8I

Chapter24
Testimoni Rauf Kuala Kubu Baru 0182081404 Saya bagi kepada mak mertua saya yang sakit di wad ,saya umurnya 82tahun, saya suruh dia pegang botol aura ,terkejut saya bacaan darah tinggi dia menurun .
http://www.youtube.com/watch#!v=aHOv...eature=related

Chapter25
Testimoni Ustaz Hisham ,Imam Masjid UPM 0132938075 Hari pertama guna Magnetic Aura saya boleh main badminton 10set biasa 5 set pun dah penat ..saya bg pada atuk saya ,setelah guna magnetic aura
Atuk saya mampu berjalan tanpa tongkat lg..Alhamdullilah.

http://www.youtube.com/watch#!v=Ln_I...eature=related

Chapter26
Testimoni Ustaz Nik Putrajaya - lenguh ,lesu badan saya berkurangan .
http://www.youtube.com/watch#!v=zOLv...eature=related

Chapter27
Testimoni Abg Zul - Migrine saya berkurangan , abang saya jatuh pokok ,saya urut guna minyak magnetic
Aura alhamdullilah dia dah boleh bangun.
http://www.youtube.com/watch#!v=5NyE...eature=related


Chapter 28
Testimoni Bahruddin Pandan Jaya - Saya terlantar dan hampir putus asa akibat STROKE .Setelah guna
Magnetic aura dengan izin Allah saya telah pulih dan boleh bawa teksi seperti sediakala.

http://www.youtube.com/watch#!v=pas2...eature=related

Chapter 29
APA ITU AURA? ..huraian oleh Master Aura En Muhammad Kuala Lumpur 0126647845
Dapat kan rawatan pelbagai penyakit dari beliau.setiap rawatan perlu membeli 5 botol magnetic aura
Berharga RM150..sms beliau untuk temujanji.
http://www.youtube.com/watch#!v=0E7S...eature=related

Chapter 30
CARA MENGGUNAKAN MINYAK MAGNETIC AURA
http://www.youtube.com/watch#!v=TNEb...eature=related
Chapter 31
Khasiat dan Kelebihan Minyak Magnetic Aura
http://www.youtube.com/watch#!v=rNI4...eature=related

Chapter32
Kaedah Perubatan Aura
http://www.youtube.com/watch#!v=gbP8...eature=related









VCD TESTIMONI AKAN DATANG


Testimoni jualan kak Nah 0173580656 0148167181 Kuala Terengganu

Semangat dan kesungguhan beliau sangat dikagumi..kak nah sangat yakin produk magnetic aura ..
" produk ini bukan untuk satu dua penyakit tetapi untuk pelbagai penyakit" boleh hubungi saya 24 jam

http://www.youtube.com/watch#!videos...&v=b7nhtqB8pfk


Testimoni jualan kak Nah 0173580656 0148167181 Kuala Terengganu

Dengan hasil jualan magnetic aura ini lah fisrt time saya dapat merasa naik kapal terbang

http://www.youtube.com/watch#!v=x03z...eature=related


Testimoni magnetic aura lumpuh sekarang dah ok

http://www.youtube.com/watch#!videos...&v=sWKObEP5OAI


Testimoni Kak Yati ,Jempol Negeri Sembilan 0132978184

Alhamdullilah sakit lutut saya dah ok ,dulu nak langkah bendol pun sakit , tumit pecah saya pun dah baik , anak saya pergi sekolah pun tak mengantuk walaupun dia lewat tidur , ayah saya lenguh bahu pun dah lega dalam masa 4 hari...

http://www.youtube.com/watch#!v=6LZz...eature=related

kaki saya makan di air pun dah pulih , 2 hari sapu dah nampak kesan

http://www.youtube.com/watch#!v=AEH0...eature=related


Testimoni Arifin dari Peringgit Melaka 0132043325

Ibu saya hampir kena Stroke , keadaan mak saya pulih setelah guna magnetic aura.Alhamdullilah

http://www.youtube.com/watch#!v=Rf1G...eature=related


Testimoni Jualan Magnetic Aura Hanafi 0176844839

Dengan Testimoni saya sendiri dan keluarga saya , saya nekad dan berhenti kerja , kini saya buat full time jual magnetic aura..saya yakin dengan produk magnetic aura.Insyaallah
http://www.youtube.com/watch?v=VSElWHgRQfk&NR=1

http://minyakaura.blogspot.com

sentiasausaha 09-05-2010 11:58 AM

Bump for this month ! Pm for best price ! Tq

m-life 10-05-2010 01:23 AM

bro minat.pm sy best price bro.nak cuba sebotol dulu.hehheh cod kat mane yer

sentiasausaha 15-06-2010 02:46 PM

Iklan iklan di radio ,mingguan wanita, akhbar metro ,promosi di seluruh negara sedang giat dijalankan. sudah 3minggu berturut2 radio talk di
Radio Terengganu fm http://tfm.gov.my/

Ptg ni jam 4.45pm (12june)
Di Pahang Fm Radio talk

Isnin 14june 4.45petang
radio talk di melaka fm

Jumaat 18june 10.45 pagi
Radio talk di Negeri fm

Radio lain Bernama24 ,Kelantan Fm ,Perak Fm ,
KedahFm ,Sarawak Fm ,Sabah Fm ,johor Fm,
Selangor fm ,bakal menyusul.
Kepada Pengedar yang berminat dengan radio
talk sila hubungi Admin.

Dapatkan Majalah Misteri bulan june
m/s 30-32 Rencana Magnetic Aura


Dapatkan Mingguan Wanita 18 June
iklan half page

Akhbar Metro Full page bulan July sudah ditempah.

Kepada yang berada di Melaka sila datang ke booth magnetic aura 12 hingga 17june sempena sukan SUKMA .bertempat di MITC berhampiran hotel angkasa.
hubungi 0133322953 Wahab Meran.


banyak lagi promosi promosi setempat yang kami siarkan di web dari masa ke semasa.


Ringkasan Daripada Perkara diatas Insyaalah Magnetic Aura akan terus
berkembang dan terbaru sudah ada permintaan di luar negeri seperti
Hong Kong , Singapura dan Brunei.

sentiasausaha 01-07-2010 09:41 AM

Bump for today !

sentiasausaha 08-07-2010 11:51 PM

Tq for warga cg support to buy this product :)

sentiasausaha 30-07-2010 06:42 PM

Bump for this month!

sentiasausaha 14-09-2010 01:07 PM

SELAMAT HARI RAYA KEPADA SEMUA SEMUA MUSLIMIN&MUSLIMAT SERTA PENGGUNA MAGNETIC AURA!

TESTIMONI2 TERBARU : http://www.worldofmagnets.net/

sentiasausaha 10-10-2010 03:53 PM

Promosi harga istimewa. Pm for best price! Tq

sentiasausaha 17-12-2010 03:10 PM

Disyorkan guna semua kaedah 1 hingga 10 setiap secara serentak setiap hari untuk mendapatkan kesan yang terbaik .Untuk apa juga penyakit anda (lenguh, kebas,lesu,demam , resdung ,stroke, saraf,kencing manis,darah tinggi, buasir,gout,sukar tidor , migraine ,stress , angin , urat bersimpul ,urut badan ,tenaga batin , keputehan ,kencing tak lawas , prostat , batu karang ,rambut gugur, bersukan , kerja berat , memandu jauh dan lain lain) sila gunakan seperti berikut seberapa kerap,
Baca doa serta selawat .Insyaallah mujarab. Jangan mudah putus asa.

1) Disapu secara luaran di nadi lengan , belakang leher , di pelipat betis ,tapak kaki , kepala ,belakang pinggang atau mana mana bahagian yang sakit ( sapu setiap 6 jam) ,
Baik juga disapu untuk kembung perut dan angin2..baik juga disapu pada buasir..dan sapu pada dada untuk berhenti rokok ( kurangkan ketagihan merokok) ,guna cotton bud untuk sapu dalam telinga bernanah.
2) Disapu di bawah botol air mineral plastik dan airnya diminum .amalkan 2liter air ini sehari
setiap hari.. ( air yang disapu sebegini juga baik untuk dibasuh muka dan dapat membantu melancarkan perjalanan darah dan menaikkan seri wajah) , air ini juga baik jika dikumur untuk penyakit dalam mulut,gigi dan sebagainya.

3) Botol minyak ini direkabentuk khas supaya senang dibawa di dalam poket seluar
,membawa botol magnetic aura ini didalam poket umpama anda memakai gelang magnet
asli berharga ratusan ringgit.Ianya membantu meningkatkan stamina anda.

4) Disapu dikening atau kepala untuk melegakan migrine dan stress atau mengantuk ketika memandu ( jika mengantuk juga berehat/tidur sebentar lebih baik )

5) Titikkan beberapa titik dalam syampu rambut anda untuk menyihatkan rambut dan atasi keguguran rambut.

6) Sapu minyak magnetic aura dibawah botol eyemore , dan titik kan eyemore didalam mata
bila perlu ( baik untuk mata rabun , lesu mata , katarak dan sebagainya )

7) Untuk sakit gatal2 dikulit - letak 2 titik minyak magnetic aura diatas tapak tangan campurkan dengan ubat gatal yang dibeli difarmasi, disapu malam hari dan pagi.

8) Jika untuk urutan pada anggota badan ,sapu minyak magnetic aura pada anggota badan yang hendak diurut biarkan seminit ,kemudian boleh gunakan minyak lain untuk urutan ( tidak boleh dicampur terus dengan minyak lain ,kerana ini akan mengurangkan kualiti dan kemujarapan magnetic aura)
9) Dititis didalam bekas baldi dan mandi perlahan lahan.
10) Disapu pada alat sulit lelaki/wanita sebelum bersama (pasangan berkahwin sahaja) , untuk lebih berkesan jadikan amalan sapu setiap pagi dan malam.

Baca doa serta selawat .Insyaallah mujarab.Selamat mencuba.jangan mudah putus asa. www.auramagnetic2u.com lihat sendiri testimoni2 , harga M29.90 , sebotol 15ml ,ada KKM
Sebotol boleh guna dalam masa 2 minggu hingga sebulan ,boleh dikongsi sekeluarga.

sentiasausaha 31-01-2011 10:57 PM

JOM DAFTAR http://www.AuraMagnetic2u.com/usaha

sentiasausaha 10-02-2011 12:11 PM

Dengarkan Rancangan Tajaan Magnetic Aura Di Ikim FM
pada khamis 10 Febuary 2.30 ptg hingga 3.00petang

Lembah Klang 91.5 FM
Perlis/Kedah/
Langkawi/ Pulau Pinang 89.0 FM
Ipoh 102.7 FM
Negeri Sembilan 102.7 FM
Melaka 89.5 FM
Johor Bahru 106.2 FM
Kuantan 89.6 FM
Kuala Terengganu 100.2 FM
Kota Bharu 89.8 FM
Kuching 93.6 FM
Kota Kinabalu 93.9 FM


atau dengar secara online http://www.ikim.gov.my/ikim.fm/

sentiasausaha 21-02-2011 11:06 AM

BUMP! TESTIMONI PENGGUNA.

Assalamualaikum, saya dah terima, mula2 isteri saya tak percaya, selepas sapu pada tempat yang sakit…alhamdulillah ada rasa kelainannya.

sentiasausaha 23-02-2011 01:23 PM

BUMP FOR TODAY.COD SEKITAR SERI ISKANDAR,BOTA,BATU GAJAH,IPOH,MANJUNG.TAC APPLY. TQVM

http://minyakaura.blogspot.com/

sentiasausaha 27-02-2011 02:03 PM

ASSALAMUALAIKUM ,UNTUK MAKLUMAN SEMUA PENGEDAR DAN BAKAL PENGEDAR MAGNETIC AURA, SAMBUTAN HANGAT ,PERMINTAAN MENDADAK DAN SAMBUTAN DARI PENGGUNA DI LUAR JANGKAAN SETELAH IKLAN DIRADIO IKIM BARU BARU INI..RIBUAN STOK PRODUK MAGNETIC AURA TELAH HABIS DITEMPAH DALAM MASA YANG SINGKAT
DENGARKAN RANCANGAN MAGNETIC AURA DI IKIM

MAGNETIC AURA DI IKIM FM 10FEB2011 PART 1
http://www.youtube.com/watch?v=O1A2kCe6Olc

MAGNETIC AURA DI IKIM FM 10FEB2011 PART2
http://www.youtube.com/watch?v=8AvbYuiLIkA

MAGNETIC AURA DI IKIKIM FM 10FEB2011 PART3
http://www.youtube.com/watch?v=Ek4tSGJB7C0

14MAC2011 2.30PTG DENGAR SEKALI LAGI DI RADIO IKIM FM
(SELURUH NEGARA)

http://www.ikim.gov.my/ikim.fm/

sentiasausaha 02-03-2011 11:34 AM

Bump for today!

sentiasausaha 07-03-2011 12:18 PM

Ikhtiar mencari penyelesaian yang selebihnya serahkan kepadaNYA!

sentiasausaha 15-03-2011 10:02 AM

bump for today !

sentiasausaha 19-03-2011 02:52 PM

bump utk hujung minggu.selamat berehat bersama keluarga tercinta !

sentiasausaha 26-03-2011 05:04 PM

jom cuba produk baik punya!

sentiasausaha 02-04-2011 10:15 AM

Testimoni Magnetic Aura Pesakit Stroke Tangan Lebih Ringan
Cikgu Karim Dari Pasir Mas Kelantan

http://www.youtube.com/watch?v=nFiI4zUBrPc

sentiasausaha 08-04-2011 10:31 PM

saksikan video ini diambil pada kejohanan tinju muay
di rantau panjang

http://www.youtube.com/watch?v=yewS-...layer_embedded

jihadcyber 10-04-2011 04:44 PM

Salam,jika boleh letak no telefon
senang kami nak hubungi.

sentiasausaha 22-04-2011 08:52 AM

dah email no hp.ada dlm website sebenarnya.tqvm

Sabda Nabi SAW: “Hari terbaik yang memancarkan sinar mataharinya ialah hari Jumaat. Padanya diciptakan Adam AS, padanya dimasukkan dia ke dalam syurga dan padanya dikeluarkan dia darinya. Dan tidak akan berlaku hari Kiamat kecuali pada hari Jumaat.” (Sahih Muslim: 854 )

sentiasausaha 01-05-2011 12:45 PM

bump for this week!happy holiday.

sentiasausaha 12-05-2011 12:39 PM

terima kasih kepada pembeli yg jauh.semoga dizinkanNYA mendapat kesihatan yang baik

visi-sufi 13-05-2011 05:47 PM

Untuk mereka yang nak beli Magnetic Aura menggunakan Dinar dan Dirham boleh berurusan dengan saya - 0193355399

Hanya dinar dan dirham yang dikeluarkan oleh Kerajaan Negeri Kelantan (Kelantan Gold Trade) sahaja yang diterima...

Boleh juga hubungi saya melalui Yahoo Messenger atau MSN: visisufi

hanamichi 13-05-2011 06:10 PM

gambar ada baru orang kenal TT

sentiasausaha 16-05-2011 04:16 PM

Quote:

Originally Posted by visi-sufi (Post 9533454)
Untuk mereka yang nak beli Magnetic Aura menggunakan Dinar dan Dirham boleh berurusan dengan saya - 0193355399

Hanya dinar dan dirham yang dikeluarkan oleh Kerajaan Negeri Kelantan (Kelantan Gold Trade) sahaja yang diterima...

Boleh juga hubungi saya melalui Yahoo Messenger atau MSN: visisufi

alhamdulilah bagus bro gunakan alternatif selain kertas. semoga sukses :)paid

sentiasausaha 23-05-2011 10:01 AM

Bump for this week!

mynameismantoya 01-06-2011 09:58 AM

TT, xde gambar ke ?

sentiasausaha 04-06-2011 03:11 PM

Quote:

Originally Posted by mynameismantoya (Post 9699955)
TT, xde gambar ke ?

TESTIMONI MAGNETIC AURA DAH BOLEH BERJALAN SEMULA
http://www.youtube.com/watch?v=y0D_xnXAbmk

gambar ada kat blog bro tapi x apa teman tepek gak kat sini.:D

http://img11.imageshack.us/img11/7637/iklang.jpg


All times are GMT +8. The time now is 08:34 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.