CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   General Stuffs & Products (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=187)
-   -   Ilmu Rahsia Turun Temurun (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=70438)

sapek 03-02-2009 01:31 AM

Ilmu Rahsia Turun Temurun
 
salam...Ebook ini mengandungi ilmu2 rahsia yang jarang diketahui. 95% menggunakan ayat2 suci Al Quran.

Dapatkan ebook ini dgn hanya RM30

. harap maklum

Antara kandungannya:

Ajian Perangsang Wanita
Amalan 70 Hajat Dunia Akhirat
Amalan Menghilangkan Diri(untuk sementara)
Bicara Dalam Tidur
Doa Ayat 15
Doa Utk Mendapatkan Kenikmatan Suami Isteri
Empat Keajaiban Besar
Ilmu Bagaikan Dara
Ilmu Berpoligami
Ilmu Cinta Berahi
Ilmu Isian Tangan
Ilmu Kantung
Ilmu Kebahagiaan Rumah Tangga
Ilmu Kebal
Ilmu Kuat Seks
Ilmu Kunci Pencuri
Ilmu Memanggil Seseorang Dari Jauh
Ilmu Membakar Pencuri
Ilmu Mengelak Orang Tarik Kereta
Ilmu Mengeluarkan Air Mani Wanita
Ilmu Mengeluarkan Harta Yang Terpendam Dalam Bumi
Ilmu Menghadapi Musuh
Ilmu Mengisi Kekuatan Badan
Ilmu Menukar Kunyit Kepada Emas
Ilmu Menyembuh Penyakit Berjudi Dan Maksiat
Ilmu Menyeru Pasangan Anda
Ilmu Pelindung
Ilmu Penarik Rezeki Yang Kuat
Ilmu Pengasih Batu Zamrud
Ilmu Pengasih Suara
Ilmu Pengasih:-
Ilmu Pengasih Sinduka Sunkalantaka
Pengasih Pemanis Berjalan
Pengasih Untuk Yang Berat Jodoh
Pengasih Jaran Goyang
Pengasih Kun Jali
Pengasih Semar Kuning
Pengasihan Teja asmara
Mantra Untuk Mendatangkan Orang Yang Pergi
Aji Pelet Pancer Sukma
Amalan Untuk Mengetahui Isteri Curang Atau Tidak
Ilmu sembogo cahyo
Ilmu Pengasih Tepuk Bantal
Pengasih Seri Muka
Pengasih Seri Muka Air embun
Melembutkan Hati Isteri Yang Panas Baran
Doa Pengasihan
Ayat Pengasih Tenung Mata Perempuan
Menaik Seri Wajah Bukan Untuk Tembak Ke Sasaran
Pengasih Asap rokok
Agar Kelihatan Beseri-Seri, Sejuk Mata Orang Memandang

Ilmu Pengelak Penceraian
Ilmu Pengeri
Ilmu Penunduk Isteri,Suami,Anak
Ilmu Penunduk
Ilmu Penyembuhan
Ilmu Rezeki Secara Ghaib
Ilmu Rezeki
Ilmu Wang Bawah Sejadah
Ilmu Pengasih Jual-Beli
Ilmu Tebus Pandang
Ilmu Wang Kembali Ke Pangkuan
Khadam Surah Kursi
Khadam Surah Al Ikhlas
Kunci Nafsu Suami,Isteri
Mentawarkan Air Laut
Pelaris yang Ajaib
Pengasih Al-Taubah
Pengasih Bismillah
Pengasih Ikan
Pengasih Surah An-nas
Penunduk nabi Sulaiman
Penunduk Pengasih Yassin
Rahsia Ayat Pengasih Nabi Yusuf
Ubat Penyakit Hati
Wifik Pelaris

rauzan 03-02-2009 01:32 AM


perggghhh...
suma skali rm30...bgus ni...
diskaun CNY xdak ka TT...
:D:D:D

dek_ang 03-02-2009 01:33 AM

kalo bagi free dapat pahala banyak nih...:D

DreamCatcher 03-02-2009 01:35 AM

Nak kena amalkan selalu kalau ilmu2 camni..

gihaz 03-02-2009 01:39 AM

Ilmu2 smua tu jampi serapah/mantera ker atau ayat2 Al-Quran ker? xde unsur2 yg boleh merosakkan akidah ker?

rauzan 03-02-2009 01:41 AM

Quote:

Originally Posted by dek_ang (Post 3463640)
kalo bagi free dapat pahala banyak nih...:D


lg aq sokong 100%...
:)):)):))

adamma 03-02-2009 02:19 AM

Quote:

Originally Posted by gihaz (Post 3463714)
Ilmu2 smua tu jampi serapah/mantera ker atau ayat2 Al-Quran ker? xde unsur2 yg boleh merosakkan akidah ker?

Pengasih Surah An-nas
Penunduk nabi Sulaiman
Penunduk Pengasih Yassin
Rahsia Ayat Pengasih Nabi Yusuf

silverchair959 03-02-2009 02:24 AM

Quote:

Originally Posted by sapek (Post 3463621)
salam...Ebook ini mengandungi ilmu2 rahsia yang jarang diketahui.

Dapatkan ebook ini dgn hanya RM30.

Call/sms ke 0125552586(24/7)

Antara kandungannya:

Ajian Perangsang Wanita
Amalan 70 Hajat Dunia Akhirat
Amalan Menghilangkan Diri
Bicara Dalam Tidur
Doa Ayat 15
Doa Utk Mendapatkan Kenikmatan Suami Isteri
Empat Keajaiban Besar
Ilmu Bagaikan Dara
Ilmu Berpoligami
Ilmu Cinta Berahi
Ilmu Isian Tangan
Ilmu Kantung
Ilmu Kebahagiaan Rumah Tangga
Ilmu Kebal
Ilmu Kuat Seks
Ilmu Kunci Pencuri
Ilmu Memanggil Seseorang Dari Jauh
Ilmu Membakar Pencuri
Ilmu Mengelak Orang Tarik Kereta
Ilmu Mengeluarkan Air Mani Wanita
Ilmu Mengeluarkan Harta Yang Terpendam Dalam Bumi
Ilmu Menghadapi Musuh
Ilmu Mengisi Kekuatan Badan
Ilmu Menukar Kunyit Kepada Emas
Ilmu Menyembuh Penyakit Berjudi Dan Maksiat
Ilmu Menyeru Pasangan Anda
Ilmu Pelindung
Ilmu Penarik Rezeki Yang Kuat
Ilmu Pengasih Batu Zamrud
Ilmu Pengasih Suara
Ilmu Pengasih:-
Ilmu Pengasih Sinduka Sunkalantaka
Pengasih Pemanis Berjalan
Pengasih Untuk Yang Berat Jodoh
Pengasih Jaran Goyang
Pengasih Kun Jali
Pengasih Semar Kuning
Pengasihan Teja asmara
Mantra Untuk Mendatangkan Orang Yang Pergi
Aji Pelet Pancer Sukma
Amalan Untuk Mengetahui Isteri Curang Atau Tidak
Ilmu sembogo cahyo
Ilmu Pengasih Tepuk Bantal
Pengasih Seri Muka
Pengasih Seri Muka Air embun
Melembutkan Hati Isteri Yang Panas Baran
Doa Pengasihan
Ayat Pengasih Tenung Mata Perempuan
Menaik Seri Wajah Bukan Untuk Tembak Ke Sasaran
Pengasih Asap rokok
Agar Kelihatan Beseri-Seri, Sejuk Mata Orang Memandang

Ilmu Pengelak Penceraian
Ilmu Pengeri
Ilmu Penunduk Isteri,Suami,Anak
Ilmu Penunduk
Ilmu Penyembuhan
Ilmu Rezeki Secara Ghaib
Ilmu Rezeki
Ilmu Wang Bawah Sejadah
Ilmu Pengasih Jual-Beli
Ilmu Tebus Pandang
Ilmu Wang Kembali Ke Pangkuan
Khadam Surah Kursi
Khadam Surah Al Ikhlas
Kunci Nafsu Suami,Isteri
Mentawarkan Air Laut
Pelaris yang Ajaib
Pengasih Al-Taubah
Pengasih Bismillah
Pengasih Ikan
Pengasih Surah An-nas
Penunduk nabi Sulaiman
Penunduk Pengasih Yassin
Rahsia Ayat Pengasih Nabi Yusuf
Ubat Penyakit Hati
Wifik Pelaris

bleh jd invisible man nih !!!

janggut_X 03-02-2009 02:29 AM

tuan tanah jual ni memang dalam bentuk ebook lah?mean dot pdf..atau buku?

ANAZUHUD 03-02-2009 02:32 AM

Quote:

Originally Posted by janggut_X (Post 3464204)
tuan tanah jual ni memang dalam bentuk ebook lah?mean dot pdf..atau buku?

bukan ebook lah tapi dlm bentuk serbuk tiup satu kali kek muka ekau...:p:p:p

janggut_X 03-02-2009 02:33 AM

Quote:

Originally Posted by anazuhud (Post 3464231)
bukan ebook lah tapi dlm bentuk serbuk tiup satu kali kek muka ekau...:p:p:p

mano eden ado ekau ado jo tuan ni.isshhh.cumo jgn nak mengoko buntut den jo kojo...duk ar kek umah dendiam..ekekekekeke...den tanyo tuan tanah....

rissa 03-02-2009 03:18 AM

waowww so voodoo... millennium voodoo

Jeb 03-02-2009 03:20 AM

jum kita pakat2 kongsi beli:D kalau 6 orang,sorang baru rm5:D

sapek 03-02-2009 08:11 PM

kepada za_xc03 ;

aku x dpt nk rply msg ko.ilmu ni 95% guna ayat suci Al Quran.kena ada keyakinan br ilmu ni menjadi 1 lgi tiap2 hr ko kena amalkan supaya ilmu serasi dlm diri ko.nk tau lbh lanjut msg ja kt 0125552586

sapek 03-02-2009 08:12 PM

Quote:

Originally Posted by gihaz (Post 3463714)
Ilmu2 smua tu jampi serapah/mantera ker atau ayat2 Al-Quran ker? xde unsur2 yg boleh merosakkan akidah ker?

95% ayat suci Al Quran. ilmu pengasih ja bnyk guna mantra.

sapek 03-02-2009 08:34 PM

Quote:

Originally Posted by DreamCatcher (Post 3463658)
Nak kena amalkan selalu kalau ilmu2 camni..

tepat skali!

sapek 03-02-2009 08:36 PM

Quote:

Originally Posted by janggut_X (Post 3464204)
tuan tanah jual ni memang dalam bentuk ebook lah?mean dot pdf..atau buku?

dari kitab disalin ke .pdf

sapek 03-02-2009 08:46 PM

Quote:

Originally Posted by rauzan (Post 3463629)

perggghhh...
suma skali rm30...bgus ni...
diskaun CNY xdak ka TT...
:D:D:D

beli jgn x beli:D

sapek 04-02-2009 12:28 AM

Quote:

Originally Posted by Jeb (Post 3464574)
jum kita pakat2 kongsi beli:D kalau 6 orang,sorang baru rm5:D

:D:Dboleh xda masalah:D

sapek 06-02-2009 08:48 PM

Quote:

Originally Posted by dek_ang (Post 3463640)
kalo bagi free dapat pahala banyak nih...:D

Nah amik 1 free...mantera penaik seri wajah

Allahumma
Sinar sinar cahaya diriku
Cahaya seribu bulan
sinar seribu bintang
cahaya seluruh dunia dalam diriku
cahaya membawa kasih
semua orang tunduk kepadaku
memuliakan daku
kerna diriku bersinar cahaya
cahaya makrifat

dengan berkat kalimah
Laillaha Illallah

tiup tapak tangan sapu pada muka

cikepong 06-02-2009 09:14 PM

fuhhh ni ilmu hikmah ke? atau dari ilmu mat kilau.

sapek 07-02-2009 02:46 AM

Quote:

Originally Posted by cikepong (Post 3506543)
fuhhh ni ilmu hikmah ke? atau dari ilmu mat kilau.

ilmu hikmah orang dulu2....:)

alip87 07-02-2009 02:49 AM

mcm2:-?:-?

ARIFFX 07-02-2009 02:53 AM

Allahumma
Sinar sinar cahaya diriku
Cahaya seribu bulan
sinar seribu bintang
cahaya seluruh dunia dalam diriku
cahaya membawa kasih
semua orang tunduk kepadaku
memuliakan daku
kerna diriku bersinar cahaya
cahaya makrifat

dengan berkat kalimah
Laillaha Illallah

tiup tapak tangan sapu pada muka <<<------- nih kena baca ke atau kena buat??



:p

genxxx 07-02-2009 02:55 AM

Quote:

Originally Posted by ARIFFX (Post 3509495)
Allahumma
Sinar sinar cahaya diriku
Cahaya seribu bulan
sinar seribu bintang
cahaya seluruh dunia dalam diriku
cahaya membawa kasih
semua orang tunduk kepadaku
memuliakan daku
kerna diriku bersinar cahaya
cahaya makrifat

dengan berkat kalimah
Laillaha Illallah

tiup tapak tangan sapu pada muka <<<------- nih kena baca ke atau kena buat??



:p

Klau tade tangan nk buat mcm maner

shadow 07-02-2009 04:00 AM

waa ada mcm2 ilmu ye.
bagus ni untuk mereka2 yg mencari.
yelah pakai la satu dua ilmu jgn biar kosong je.

caklempong 07-02-2009 10:16 AM

pernah gak baca kitab-kitab tradisional yang ada ilmu-ilmu camni. Untuk menambah pengetahuan besh tapi untuk amalkan payah sebab:

1. Ayat dari bahasa sanskrit, jawa kuno susah nak pronounce. ibarat baca tulisan cina yang ditulis tulisan rumi. contoh "cahayane". huruf "e" itu disebut e ***** atau e taling?

2. takde tafsiran bahasa sanskrit atau jawa kuno. malah yang bahasa arab pun takda tafsiran. mana la tau di seru bapak jin afrit. hehehe..

3. ayat quran yang dinyatakan tidak dijelaskan dari surah mana dan takda ayat asal atau takda tanda bacaan. so, kena baca ayat quran pakai huruf rumi. silap harkat lari maksud.

sori tuan tanah. saya tak berniat nak ganggu bisnes. cuma nak kongsi pengalaman jak.

caklempong 07-02-2009 10:18 AM

lorr..napa perkataan "p e p e t" bertukar jadik bintang.

ezis2u 07-02-2009 10:25 AM

denag hanya rm30 boleh dapat cenggitu banyak ilmu....ko sedekah je aarrr buat amal...

sapek 07-02-2009 03:12 PM

Quote:

Originally Posted by caklempong (Post 3510754)
pernah gak baca kitab-kitab tradisional yang ada ilmu-ilmu camni. Untuk menambah pengetahuan besh tapi untuk amalkan payah sebab:

1. Ayat dari bahasa sanskrit, jawa kuno susah nak pronounce. ibarat baca tulisan cina yang ditulis tulisan rumi. contoh "cahayane". huruf "e" itu disebut e ***** atau e taling?

2. takde tafsiran bahasa sanskrit atau jawa kuno. malah yang bahasa arab pun takda tafsiran. mana la tau di seru bapak jin afrit. hehehe..

3. ayat quran yang dinyatakan tidak dijelaskan dari surah mana dan takda ayat asal atau takda tanda bacaan. so, kena baca ayat quran pakai huruf rumi. silap harkat lari maksud.

sori tuan tanah. saya tak berniat nak ganggu bisnes. cuma nak kongsi pengalaman jak.

xpa x ksah pn:)...ada jgk mantera dr jawa,mmg susah nk pronounce..kena tnya mat2 indon br menjadi kot...tp dlm ilmu ni kbnyakan mantera dlm bahasa melayu..ok mcm ayat quran plak yg xda tanda baccan tu x perlu baca,hanya tulis mcm ilmu pelindung apa tu...yg lain smua ada tanda bacaan dan mmg sesetengah x tau dr surah mana...

kancil biru 07-02-2009 06:47 PM

tp kalau dh nama mentera x leh la nk sebut kan lain bunyi nya.. silap jadi syirik kan susah

Musicaldeath_00 07-02-2009 06:57 PM

ley terbang x?hehe...sume org ley wt ke?rasenye x kot...ilmu2 mcm ni org trntu jer tuhan plih bg jdi...pndapat aku la...

sapek 07-02-2009 09:52 PM

Quote:

Originally Posted by Musicaldeath_00 (Post 3514263)
ley terbang x?hehe...sume org ley wt ke?rasenye x kot...ilmu2 mcm ni org trntu jer tuhan plih bg jdi...pndapat aku la...

btul2...dalam 10 orang mungkin 5 orang ja akan menjadi..bergantung pada orang tu jgk..klau rajin amalkan dgn yakin insyaallah manjadi...:)

Musicaldeath_00 07-02-2009 10:50 PM

Quote:

Originally Posted by sapek (Post 3515638)
btul2...dalam 10 orang mungkin 5 orang ja akan menjadi..bergantung pada orang tu jgk..klau rajin amalkan dgn yakin insyaallah manjadi...:)

tol tu...ilmu2 mcm ni kalo ade rase ragu2 ckit pn dlm hati.****firm x jd...

sapek 08-02-2009 08:08 PM

Quote:

Originally Posted by shadow (Post 3509723)
waa ada mcm2 ilmu ye.
bagus ni untuk mereka2 yg mencari.
yelah pakai la satu dua ilmu jgn biar kosong je.

sokong 100%!!:D:D

sapek 09-02-2009 08:39 PM

Quote:

Originally Posted by Musicaldeath_00 (Post 3516077)
tol tu...ilmu2 mcm ni kalo ade rase ragu2 ckit pn dlm hati.****firm x jd...

sokong 200%!!!:D

sapek 11-02-2009 09:59 PM

Quote:

Originally Posted by alip87 (Post 3509481)
mcm2:-?:-?

mcm2 ada...!:)

unichem 13-02-2009 01:19 AM

bro..jual satu ebook 1 ilmu ker? atau dlm 1 ebook tu ader semua ilmu?

marley 13-02-2009 01:56 AM

psni warga CG jd makin hebat lh..:D

oldskoolrocka 13-02-2009 02:02 AM

bg free lg satu ilmu la boss.ilmu ilangkan dri tu..hehe


All times are GMT +8. The time now is 12:30 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.