CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Services Offered (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=188)
-   -   Mencari Pengasuh budak????? (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=64368)

latlanun 22-12-2008 10:08 AM

Mencari Pengasuh budak?????
 
Salam warga CG,:D:D

Warga CG ataupun rakan2 yang mempunyai masalah dan ingin mencari pengasuh budak isteri saya menawarkan diri untuk mengasuh budak yang berumur 2 bulan hingga 4 tahun sahaja,tawaran ini hanya terbuka untuk kawasan yang berhampiran presint 14 dan sekitar khususnya kepada warga yang bekerja pejabat waktu penghantaran dan pengambilan 7.30am - 5.00 pm (kecuali sabtu & ahad):((:((
untuk keterangan lanjut sila hubungi
pn.Azy 0163863429

eboss 22-12-2008 04:21 PM

Risau aku kalau nak hantaq anak kat hang. ID ganas sangat...:)):)):))

Gurau saja tuan tanah :)paid

latlanun 24-12-2008 08:51 AM

Quote:

Originally Posted by eboss (Post 3074136)
Risau aku kalau nak hantaq anak kat hang. ID ganas sangat...:)):)):))

Gurau saja tuan tanah :)paid

x pe biar id ganas tp bila tgk n jumpa len dari id ganas

eboss 24-12-2008 05:34 PM

Kasi up sama dia

profesor 24-12-2008 05:42 PM

berapa org budak yg u nak jaga?

latlanun 26-12-2008 11:42 AM

Quote:

Originally Posted by profesor (Post 3095268)
berapa org budak yg u nak jaga?

takat ni dah ada sorang nak antaq bulan jan. 09,tak nak byk paling ramai 4 org. budak,bukan ape anak2 saya sume dah sekolah boring kt umah tu yang ofer jaga budak

latlanun 29-09-2009 12:12 PM

Sedang mencari pengasuh???
 
Salam warga CGrian,:D
Saya bagi pihak Mem besar (Isteri lar...tu..)ingin menawarkan kepada para ibu2 yg sedang mencari pengasuh budak khususnya sekitar kawasan Uniten,Dato' Bakar Baginda dan PutraJaya yang mempunyai anak yg berumur 1 tahun keatas bolehla berurusan terus dengan isteri saya.Tawaran ini dibuka untuk 3/4 org budak sahaja dan masa penjagaan hanya pada waktu bekerja sahaja (8.00 pagi - 5.00 ptg).Hari Sabtu/ahad adalah waktu rehat (tak nak jaga).Keutamaan adalah kepada mereka yang bukan bekerja Syif.Jadi sekiranya ciri-ciri tersebut ada pada warga CGrian sila hubungi 0163863429 :)cgrock
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.....

latlanun 02-10-2009 09:58 AM

Quote:

Originally Posted by latlanun (Post 4800840)
Salam warga CGrian,:D
Saya bagi pihak Mem besar (Isteri lar...tu..)ingin menawarkan kepada para ibu2 yg sedang mencari pengasuh budak khususnya sekitar kawasan Uniten,Dato' Bakar Baginda dan PutraJaya yang mempunyai anak yg berumur 1 tahun keatas bolehla berurusan terus dengan isteri saya.Tawaran ini dibuka untuk 3/4 org budak sahaja dan masa penjagaan hanya pada waktu bekerja sahaja (8.00 pagi - 5.00 ptg).Hari Sabtu/ahad adalah waktu rehat (tak nak jaga).Keutamaan adalah kepada mereka yang bukan bekerja Syif.Jadi sekiranya ciri-ciri tersebut ada pada warga CGrian sila hubungi 0163863429 :)cgrock
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.....


Bump.....:((:((

latlanun 13-04-2010 10:49 PM

Siapa nak cari pengasuh anak
 
Salam warga cg sekalian......
kepada sesiapa yang sedang mencari tempat untuk mengasuh anak sila berurusan terus ke talian 0192278513 (pn. faridah). anak-anak yang berusia 2 bulan - 4 tahun.Lokasi yang berhampiran presint 14 putrajaya, bandar baru bangi dan sekitar UNITEN serta kawasan pusat latihan.Tempat asuhan adalah diKg. Dato' Abu Bakar Baginda.Waktu urusan asuhan disarankan/khusus untuk warga kerja kerajaan iaitu sekitar jam 7.30 pagi hingga 6.00 petang.:D:):)cgrock

latlanun 16-04-2010 10:00 AM

kasi up sikit....

latlanun 08-05-2010 05:17 PM

Yang memerlukan pengasuh anak/budak.......
 
Salam Sejahtera warga CG,
Kepada yang tinggal sekitar Uniten, Putrajaya dan kawasan intitusi Latihan Bangi mencari pengasuh budak,saya menawarkan khidmat penjagaan budak berumur 2 hingga 4 tahun, diutamakan kepada yang bekerja pejabat.waktu penghantaran jam 7.30pagi dan pengambilan jam 5.00 petang.Boleh berurusan terus dengan saya ditalian 0163863429 pn. Azy. call/sms.
:D:">

zanuar 08-05-2010 08:30 PM

budah 2-4 tahun berapa bayaran?kalau terlebih masa pulak nak kira macam mana?boleh bagi detail x?

latlanun 10-05-2010 08:20 AM

Bayaran untuk budak umur 2 bulan-2 tahun RM250, umur 3-4 tahun bayaran yang dikenakan RM200.Kalau lebih masa kita kenakan bayaran ikut jam (bayar terus masa ambil budak) 1jam RM5 (sehingga jam 7 petang)tidak digalakan mengambil budak lewat masa yang ditetapkan.

latlanun 10-05-2010 08:24 AM

kasi up....lagi:D:((

latlanun 11-05-2010 08:29 AM

bump....up lagi

Scorpions10 11-05-2010 08:38 AM

bump utk tt lg..klau yg nak cari kt area subang jaya blh contack den yo..jgn mrh ar tt..:D:D:D

latlanun 11-05-2010 04:40 PM

Quote:

Originally Posted by Scorpions10 (Post 6441481)
bump utk tt lg..klau yg nak cari kt area subang jaya blh contack den yo..jgn mrh ar tt..:D:D:D

tak den x marahnyo malah den suko lai meramaikan umat.......

latlanun 18-05-2010 09:23 PM

kasi up lagi...............

qrst463 19-05-2010 12:30 AM

discount edhardy blog
 
Find discount ed hardy at Great Prices.discount ed hardy clothing t-shirt discount ed hardy hoodies jeans.Spring 09 - Ed Hardy Offers.


All times are GMT +8. The time now is 10:39 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.