CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Santai, Others (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=106)
-   -   Khas Suami & Lelaki : Tempat2 Sensitif Wanita... (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=43581)

ratusanRM 16-07-2008 12:30 PM

BARU BANGUN ke tok guru :D:D:D

einazree 16-07-2008 12:30 PM

8. Faraj
Pada lelaki, bentuk faraj wanita tidaklah menjadi persoalan besar. Tetapi ramai lelaki
lebih sukakan wanita yang mempunyai lubang faraj yang kecil kerana ia dianggap dapat
memegang dan menyepit zakar lelaki dengan lebih utuh tatkala jimak. Walaupun begitu,
seni kemutan dianggap lebih penting dari besar atau kecilnya lubang faraj, kerana ini
dianggap lebih memberi kesan kenikmatan kepada lelaki.

haha..kepada perempuan kat sana,baca ar elok2,demi kebahagiaan korang dgn pasangan korang gak.....

muhafis 16-07-2008 12:50 PM

Quote:

Originally Posted by einazree (Post 1815358)
8. PUTING

Puting lelaki amat sensitif tetapi ia sering diketepikan.
Walhal sentuhan pada puting dapat mempercepatkanproses orgasme.
Ia disyorkansupayan pasangan anda meletakkan sebelah tangannya pada dada anda sambil jari jemarinya bermain-main lembut putting dada anda, manakala sebelah tangannya lagi mengusap lembut bahagian perut.
Sudah tentu ghairah anda menggebu.
Tapi ingat ! walau apa pun yang dibuatnya pada puting anda pastikan ia tidak deperlakukan denga kasar kerana ia akan menjejaskan ghairah.

hehe yg nie paling sensitip ke ntok owg pompuan.. uhuk2.. :p

lanbai 16-07-2008 12:53 PM

Quote:

Originally Posted by muhafis (Post 1816011)
hehe yg nie paling sensitip ke ntok owg pompuan.. uhuk2.. :p

ye ker..??
cam tau2 jer ko ni.. :eek: :)paid

akuein 16-07-2008 12:58 PM

la...cigu nak masuk mmengajaq rupanyer...x sempat nak amik nota...
sapa dah amik note tu pas2 la..ttinggal ni:"> :))

einazree 16-07-2008 01:04 PM

Ilmu Kemutan Faraj

Kemutan faraj yang berkesan akan memberikan nikmat yang tidak terhingga semasa melakukan jimak bukan sahaja pada suami malah kepada
isteri juga. Jika dilakukan dengan betul, ianya dapat melambatkan pancutan mani suami.
kemutan dengan cara yang betul untuk menjadikan kemutan yang bertenaga, otot -otot kemutan yang kuat dapat mencerut batang dan kepala
zakar suami, dan menolong suami melambatkan pancutan mani. Dua jenis latihan akan dibincangkan, iaitu latihan kemutan luar, dan latihan kemutan
dalam.

einazree 16-07-2008 01:05 PM

Ilmu Kemutan Faraj

Kemutan faraj yang berkesan akan memberikan nikmat yang tidak terhingga semasa melakukan jimak bukan sahaja pada suami malah kepada
isteri juga. Jika dilakukan dengan betul, ianya dapat melambatkan pancutan mani suami. Penulis akan membincangkan teknik-teknik latihan
kemutan dengan cara yang betul untuk menjadikan kemutan yang bertenaga, otot -otot kemutan yang kuat dapat mencerut batang dan kepala
zakar suami, dan menolong suami melambatkan pancutan mani. Dua jenis latihan akan dibincangkan, iaitu latihan kemutan luar, dan latihan kemutan
dalam.

einazree 16-07-2008 01:06 PM

Mengenal Ghairah Faraj , dan kesediaan untuk dijimak.

Untuk mencapai kepuasan yang optimum bagi kedua-dua pasangan, suami perlu tahu diperingkat manakah faraj itu sedia untuk dijimak. Ini kerana,
jika isteri belum mencapai keghairahannya, dan faraj belum sedia untuk dijimak, kepuasan sepenuhnya tidak dapat dicapai oleh isteri.

einazree 16-07-2008 01:06 PM

Nafsu Jimak seseorang perempuan

Umumnya terdapat 9 tempat nafsu kegairahan jimak perempuan, dan dari jumlah ini hanya 3 sahaja yang mampu dikendalikan oleh suami melalui
sentuhan dan geselan, iaitu nafsu dalam, nafsu luar dan nafsu badan.

piston9 16-07-2008 01:07 PM

Wooahhh byk ilmu berguna ni..:) :) :)

einazree 16-07-2008 01:07 PM

Rahsia Bahagian Kiri Wanita

Setiap wanita adalah kejadian yang kiri, dimana kanan adalah kekuatannya , dan kiri adalah kelemahannya. Walaupun nafsu isteri beredar
mengikut waktu, tetapi dengan teknik-teknik ransangan sebelah kiri, pintu nafsu dapat dibuka.

lanbai 16-07-2008 01:07 PM

Quote:

Originally Posted by einazree (Post 1816157)
Nafsu Jimak seseorang perempuan

Umumnya terdapat 9 tempat nafsu kegairahan jimak perempuan, dan dari jumlah ini hanya 3 sahaja yang mampu dikendalikan oleh suami melalui
sentuhan dan geselan, iaitu nafsu dalam, nafsu luar dan nafsu badan.

suma ppuan kan.. :eek:

ppuan mmg mghairahkan atau mmg kuat ghairah :eek: :)paid

einazree 16-07-2008 01:08 PM

Cara mengetahui kesuburan isteri

Seseorang suami perlu tahu bilakah tempoh kesuburan isteri. Terdapat 4 kaedah dibincangkan disini seperti kaedah suhu badan, pengunaan test
tape, perasaan cubitan kesuburan dan kepekatan mazi isteri.

einazree 16-07-2008 01:08 PM

Ramuan-ramuan penguat tenaga batin

Ramuan-ramuan tradisional seperti madu, halia dan sebagainya yang boleh menguatkan tenaga batin. Juga diberikan disini petua-petua
menggunakan ramuan-ramuan ini bagi menambahkan nikmat jimak, dan petua-petua pemakanan untuk menyempitkan faraj.

Tertib Bergurau Senda suami isteri sebelum menghampiri jimak

Teknik-teknik menghampiri jimak yang perlu diketahui oleh semua pasangan suami isteri, dimana dengan mengamalkan teknik-teknik ini, kepuasan
jimak yang optimum dapat dicapai.

einazree 16-07-2008 01:09 PM

TERTIB BERGURAU SENDA SUAMI ISTERI SEBELUM MENGHAMPIRI JIMAK.

Islam menggalakan umatnya untuk bersenda-gurau ketika mahu berjimak , semasa berjimak dan selepasnya. Apabila seorang lelaki hampiri
isterinya, hendaklah ia menyukai isterinya dengan bergurau senda kerana pahalanya besar dan banyak faedahnya. Sebagai seorang suami, beliau
patut mengetahui tempat-tempat yang patut dirangsang pada badan isterinya bagi menolong mempercepatkan ghairah dan inzal. Berikut, sebagai
panduan adalah tempat rangsangan dan cara merangsangnya:-

einazree 16-07-2008 01:10 PM

Suami perlu tahu bilakah faraj isteri berada didalam keghairahan dan bersedia untuk dijimak. Ini penting bagi suami menjimak isteri tepat pada
masanya untuk memastikan nikmat dan kepuasan jimak sepenuhnya dapat dicapai. Perlu diingat , masa yang diambil oleh faraj untuk ghairah
adalah lebih lama, begitu juga masa untuk mengendur berbanding dengan zakar.Proses peningkatan ghairah faraj dapat dilihat bilamana ianya
mengembang dan menjadi bengkak-bengkak. Biji kelentit akan menjadi tegang dan bibir faraj akan membesar. Mazi iaitu sejenis cecair yang
sangat licin dan tidak berwarna akan keluar dari dalam dinding-dinding faraj. Ianya juga diikuti dengan badan isteri yang bergerak-gerak serta
nafas isteri yang kencang.

notrexdame 16-07-2008 01:10 PM

ARINI X RAMai plak...mane yg len?

lanbai 16-07-2008 01:10 PM

.....
(:|
fakta yg bguna...
(:|

einazree 16-07-2008 01:10 PM

tertib-tertib dalam ilmu jimak ini adalah seperti berikut:-

Masa Pilihlah masa dan saat yang baik
Tempat Tempat sunyi, cahaya yang tidak terlalu terang, dan tidur dibawah satu selimut
Belaian Belaian dapat meningkatkan shawat kedua-dua pasangan
Kesopanan Lakukanlah kerja rangsangan dan jimak dengan penuh sopan dan tidak rakus. Adalah lebih baik bagi suami meminta izin dari
isterinya jika ia hendak mencabut zakarnya dari faraj isteri ketika ataupun selepas jimak.
Pemuasan Jika suami inzal dahulu, adalah tanggungjawab suami menginzalkan isteri dengan menggunakan teknik-teknik yang lain.Suami
perlu tahu bilakah inzal isteri supaya kedua-duanya dapat inzal pada masa yang sama. Secara amya apabila isteri mencapai inzal yang
"teragung", nafasnya semakin memuncak, badannya menjadi tegang seketika seolah-olah tidak sedarkan diri, dan tiba-tiba terhenti, badan
menjadi kendur semula seolah-olah tali putus. Pada ketika itu, faraj akan mengemut-ngemut dan dengan kejutan kecil, biasanya berakhir
lebih kurang 2 minit. Untuk mengetahui isteri benar-benar puas dari inzal yang dicapainya, badan isteri akan menjadi sejuk setelah inzal itu.

einazree 16-07-2008 01:14 PM

Fakta Seks Lelaki

- Lelaki normal boleh melakukan seks sekali atau lebih dalam sehari.

- Dalam rekod kajian di FAHOM seorang lelaki Melayu mampu melakukan seks sebanyak 9 kali dalam masa 24 jam.

- Sekali pancut benih lelaki boleh mengeluarkan lebih dari 100 juta sperma

- Jika berlaku persenyawaan dari sperma yang lemah, besar kemungkinan akan berlaku keguguran pada ibu-ibu yang hamil

- Bila usia meningkat jumlah sperma yang matang akan berkurangan.

- Walaupun ada 100 juta sperma, namun hanya satu sperma sahaja boleh memasuki telur untuk disenyawakan menjadi mudigah

Dalam kes lelaki yang mempunyai masalah tidak ada benih, azoospermia atau low sperm count kemungkinan besar, lelaki tersebut tidak berupaya menghasilkan zuriat. Berusahalah berubat, kami bersedia untuk membantu anda.

- Lelaki akan merasa puas bila pancutnya airmani

- Wanita akan merasa puas bila lamanya dapat berasmara.

- Zakar satu-satun alat kelamin lelaki yang menyeronokkan bila melakukan seks

- Seluroh tubuh wanita boleh menaikkan berahi setiap wanita dari tapak kaki hingga kehujong rambut.

- Merokok, dadah, alkohol, pil khayal dan memakan ubat-ubatan yang berpanjangan boleh melemahkan syahwat dan mengurangkan jumlah airmani sihat.

lanbai 16-07-2008 01:15 PM

waahh :o byknya fakta... (:|

einazree 16-07-2008 01:22 PM

sesiapa kat sini ada pengalaman boleh berkongsi,jangan malu2,kalau malu pm saje kat saya saya sedia membantu

lanbai 16-07-2008 01:29 PM

Quote:

Originally Posted by einazree (Post 1816280)
sesiapa kat sini ada pengalaman boleh berkongsi,jangan malu2,kalau malu pm saje kat saya saya sedia membantu

heee :D siap promote siot.. :eek: :)paid

daviddol 16-07-2008 02:46 PM

Quote:

Originally Posted by lanbai (Post 1816347)
heee :D siap promote siot.. :eek: :)paid

Ni promote conselling ke pratical ke???:-?

MrPetz 16-07-2008 02:50 PM

Quote:

Originally Posted by notrexdame (Post 1816189)
ARINI X RAMai plak...mane yg len?

sume tgh g praktikal.. sume dh msk semester akhir..:eek: :eek:

einazree 16-07-2008 02:53 PM

sesiapa yang dah praktikkan semua yang saya bagi sila angkat sepanduk

monalito 16-07-2008 03:27 PM

pompuan2 patut beri pendapat kat pak we2 nih.

328i 16-07-2008 05:10 PM

Kalau Kat Ari2 Tu Mcm Mane Ek,,,,
Huhuhu

einazree 17-07-2008 09:01 AM

bagi yang akan berkahwin sila amalkan amalan itu pada malam pertama,pasti puas sehingga menjilat jari
>:) >:) >:) >:) >:) >:)

lanbai 17-07-2008 09:04 AM

Quote:

Originally Posted by einazree (Post 1822429)
bagi yang akan berkahwin sila amalkan amalan itu pada malam pertama,pasti puas sehingga menjilat jari
>:) >:) >:) >:) >:) >:)

:eek: puas mjilat jari :eek:

einazree 17-07-2008 09:09 AM

sila pilih tajuk dibawah,saya akan memberi ulasan,diminta pengawas masuk bertugas
:-? :-? :-? :-? :-?
* Rahsia Anggota jimak,
* Rahsia Zakar lelaki,
* Rahsia penaik nafsu isteri,
* Ilmu Nafas,
* Rahsia bahagian faraj wanita,
* Teknik memasukkan zakar dan berdayung,
* Rahsia anggota badan wanita,
* Teknik bersetubuh cara Melayu,
* Rahsia nafsu jimak wanita,
* Teknik bersetubuh cara Cina Kuno,
* Teknik memuaskan nafsu isteri,
* Teknik bersetubuh cara Barat,
* Rahsia pantang larang Melayu,
* Rahsia kekuatan berjimak,
* 23 Petua untuk menguatkan tenaga batin,
* Amalan untuk menguatkan zakar,
* Petua elakkan mati pucuk,
* Rahsia edaran nafsu wanita,
* Rahsia kemuncak sex wanita,
* Sex mengikut cara Islam,
* Tips untuk kesegaran berjimak,
* Petua istimewa untuk isteri,
* 3 teknik senaman Rahsia untuk di amalkan isteri, (senaman tupai,
senaman kiambang, senaman klasik kemutan faraj)
* 99 Perkara Seks Yang Wanita Mahu Dari Suami
* Rahsia membangkitkan nafsu suami,
* Rahsia Sex lelaki,
* 20 Petua KEcantikan Wanita / Isteri
* 7 Petua kecantikan untuk perawan / gadis
* 17 Petua supaya suami sayang isteri,
* 13 Teknk membangkit nafsu suami
* Adab-adab berjimak,
* Mandi Hadas,
* Nasihat suami bila masuk tidur.

ratusanRM 17-07-2008 03:55 PM

fuhhhh....

:o:o:o

banyak tul posting ko kat sini :D:D:D:D

daviddol 17-07-2008 04:20 PM

Quote:

Originally Posted by ratusanRM (Post 1826820)
fuhhhh....

:o:o:o

banyak tul posting ko kat sini :D:D:D:D

Pandai ko pilih Tok Guru ni...Mana ko jumpa..???

nash_d 17-07-2008 04:31 PM

tak sesuai untuk budak bwah umur nie...

ratusanRM 17-07-2008 09:09 PM

malam ni konfirm laju thread ni :)):))


malam sumaat... :)):))

ratusanRM 17-07-2008 09:11 PM

ataupun masing2 g mempraktikkan ilmu yg diturunkan kat sini


:)):)):))

tengkubasri 17-07-2008 09:12 PM

Quote:

Originally Posted by ratusanRM (Post 1829060)
ataupun masing2 g mempraktikkan ilmu yg diturunkan kat sini


:)):)):))

sume tgh busy prepare ni... :)) :)) :))

sian kat org bujang 4 :(( :(( :((

ratusanRM 17-07-2008 09:14 PM

Quote:

Originally Posted by tengkubasri (Post 1829071)
sume tgh busy prepare ni... :)) :)) :))

sian kat org bujang 4 :(( :(( :((


bujang 4 kena la puasa banyak2...!! :D:D:D:D

ratusanRM 17-07-2008 09:14 PM

lawa avatar hang tengkubasri :D:D:D


:)):)):))

H for Help!!!

ratusanRM 17-07-2008 09:15 PM

Quote:

Originally Posted by daviddol (Post 1827146)
Pandai ko pilih Tok Guru ni...Mana ko jumpa..???



den x carik... dia datang menurunkan ilmu kat thread ni :D:D:D


All times are GMT +8. The time now is 05:23 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.