CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Religious Talk (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=69)
-   -   syiah adalah agama sex (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=403076)

kantok57 25-01-2013 09:43 AM

syiah adalah agama sex
 
Tujuan thread ini dibuka adalah untuk mendedahkan bahawa syiah adalah agama sex yang mengajar penganutnya sex gaya bebas.

mereka bertopengkan agama untuk mengahalalkan nafsu mereka dengan menghalalkan perkara yang diharamkan.

contoh paling mudah adalah amalan nikah mu'tah ala2 gaya sex bebas yang diharamkan dalam islam tapi dihalalkan oleh agama syiah.

http://i1195.photobucket.com/albums/...38501220_n.jpg

kantok57 25-01-2013 09:43 AM

"Nasihat Gadis Melayu yang pernah terperangkap dengan lelaki Syiah".

Assalammualaikum...

Disini saya ingin berkongsi pengalaman saya bertunang dengan lelaki Syiah. Semasa mempunyai hubungan, dia mengajar saya berselawat, nikah muta’ah, solat 2 waktu dalam 1 masa, serta cara dan bacaan dalam solat, contoh solat 2 waktu yang dimaksudkan ialah zohor+asar / maghrib+isyak, ia sama seperti kita melakukan solat jamak, tapi golongan syiah ini mereka lakukannya setiap hari. Cara solat yang dia ajarkan kepada saya tangan tidak seperti biasa tapi disisi, bacaan mereka juga lain daripada yang biasa kita baca dalam solat.

Selawat yang diajar oleh dia pada saya “Allahumma Solli ‘Ala Muhammad Wa ‘Ali Muhammad”. Katanya pada saya jangan percaya sahabat-sahabat nabi tapi percaya ahli keluarga nabi Muhammad S.A.W sahaja.

Nikah muta’ah pula cuma kami berdua tiada saksi dan wali, mahar dan tempoh ditetapkan oleh saya, begitu juga lafaz cerai, dalam tempoh muta’ah saya tidak dibenarkan berhubungan dengan lelaki lain dan dalam masa yang sama dia boleh nikah dengan mana-mana perempuan.

Bab pemakanan, mereka tidak makan makanan seperti siput sedut, sotong, ketam, kerang dan pari, katanya kotor sebab lumpuh, sotong pula ada racun.

Lagi 1 yang saya ingin kongsikan mereka ni tak pergi Solat Jumaat dan Solat Tarawih. Setakat ini sahaja yang dapat saya kongsikan.
Kepada wanita-wanita diluar sana atau yang sedang membaca, saya harap anda selidik dahulu siapa bakal pasangan anda sebelum hubungan pergi lebih jauh dengan mereka, perhatikan cara mereka solat dan tidak makan makanan yang saya senaraikan tadi.

*Pihak admin mengucapkan jutaan terima kasih kepada wanita yang ikhlas berkongsi pengalamannya.

via Ayuh Sepakat Tolak Syiah

http://i1195.photobucket.com/albums/...52995052_n.jpg

kantok57 25-01-2013 09:45 AM

Kisah benar imam khomeini giler sex dengan budak pompuan umur 4 tahun pun jadi

kisah ini diceritakan oleh Dr. Sayid Husain Al-Musawi Al-Husaini bekas penmganut syiah dalam bukunya yang bertajuk "kenapa aku tinggalkan syiah"


Ketika Imam Al-Khomeini tinggal di Iraq, kami
berulang alik menemuinya dan menimba ilmu daripadanya
sehingga hubungan kami dengannya menjadi rapat. Pernah
sekali aku mendapat peluang musafir bersama beliau setelah
beliau mendapat jemputan dari bandar Tal'afir, sebuah bandar
yang terletak di barat Mausil2 yang jauh perjalanannya sekitar
sejam setengah dengan menaiki kereta. Beliau telah mengajak ku
untuk musafir bersamanya, maka aku pun bermusafir bersamanya.

Mereka menyambut dan memuliakan kami selama
tempoh kami tinggal bersama di salah sebuah keluarga Syiah di
sana. Mereka berjanji akan menyampaikan ajaran Syiah di
tempat tersebut dan mereka masih menyimpan gambar
kenangan bersama kami yang diambil di rumah mereka.
Setelah selesai tempoh musafir, kami pulang. Ketika
dalam perjalanan pulang ke Baghdad, Imam Al-Khomeini ingin
berehat daripada keletihan musafir, lalu beliau menyuruh kami
menuju ke kawasan Al 'Atifiah yang merupakan tempat tinggal
seorang lelaki berasal daripada Iran yang dikenali dengan Sayid
Shahib, yang mempunyai hubungan yang rapat dengan beliau.
Sayid Shahib sangat gembira dengan kedatangan kami.

Kami tiba di tempatnya waktu Zuhur. Beliau menyediakan
makan tengah hari yang istimewa kepada kami dan
memaklumkan kepada saudara maranya tentang kedatangan
kami. Mereka hadir dan memenuhi rumah beliau menyambut
kedatangan kami dengan penuh penghormatan. Sayid Shahib
meminta kepada kami supaya bermalam di rumahnya pada
malam tersebut. Imam pun bersetuju.

Kemudian apabila tiba waktu Isyak kami disediakan
dengan makan malam. Para hadirin yang hadir mencium tangan
Imam dan bersoal jawab dengannya. Ketika hampir tiba waktu
tidur para hadirin bersurai kecuali ahli rumah tersebut. Imam
Al-Khomeini melihat kanak-kanak perempuan berumur empat
atau lima tahun dan kanak-kanak tersebut sangat cantik. Imam
meminta daripada ayahnya Sayid Shahib untuk bermut'ah
dengannya dan ayahnya bersetuju dengan perasaan sangat
gembira. Imam Al-Khomeini tidur dan kanak-kanak tersebut
berada dalam dakapannya. Kami mendengar suara tangisan dan
teriakan kanak-kanak tersebut.

Apa yang penting ialah Imam telah melalui malam
tersebut. Apabila tiba waktu pagi, kami bersama-sama untuk
sarapan pagi. Imam telah melihat kepada ku dan mendapati
tanda-tanda tidak puas hati yang lahir secara jelas di wajah ku;

Bagaimana pada waktu itu beliau sanggup bermut'ah dengan
kanak-kanak perempuan tersebut sedangkan di dalam rumah
tersebut terdapat ramai wanita-wanita muda, baligh, berakal
yang tidak menjadi halangan kepada beliau untuk bermut'ah
dengan salah seorang daripada mereka. Kenapa beliau tidak
berbuat demikian?

Beliau berkata kepada ku: Sayid Husain, apa pendapat
kamu tentang bermut'ah dengan kanak-kanak perempuan?
Aku berkata kepadanya: Kata pemutus adalah kata-kata
kamu, perbuatan yang benar adalah perbuatan mu dan kamu
Imam Mujtahid. Mana mungkin orang seperti ku berpandangan
atau berpendapat melainkan apa yang telah kamu lihat dan
katakan , -dan seperti diketahui tidak mungkin aku bertentangan
dengan kamu-.

Beliau berkata: Sayid Husain, sesungguhnya bermut'ah
dengan kanak-kanak tersebut adalah harus tetapi dengan
bercumbu-cumbuan, berciuman dan tafkhiz1. Adapun
bersetubuh, dia (kanak-kanak) masih belum mampu untuk
melakukannya.

Imam Al-Khomeini berpendapat harus bermut'ah
walaupun dengan kanak-kanak yang masih menyusu. Beliau
berkata: Tidak mengapa bermut’ah dengan kanak-kanak
yang masih menyusu dengan memeluk dan tafkhiz meletakkan zakarnya di antara dua pahanya- dan
bercumbuan
lihat kitabnya { 2/241 : تحرير الوسيلة masalah nombor 12**

http://speedy.sh/NxXA3/mengapa-aku-tingalkan-syiah.pdf

http://i1195.photobucket.com/albums/...76217960_n.jpg

kantok57 25-01-2013 09:57 AM

kisah benar imam syiah yang giler sex. bila orang nak mutah dengan anak dia tak boleh. tapi bila imam syiah nak mutah dengan orang lain boleh

kisah ini diceritakan oleh Dr. Sayid Husain Al-Musawi Al-Husaini bekas penganut agama syiah yang dah bertaubat dalam kitabnya: kenapa aku tinggalkan syiah"

Pernah sekali aku bersama-sama Imam Al-Khu’i di
pejabatnya. Dua pemuda menemui kami dan kedua-duanya jelas
berselisih pada sesuatu masalah. Mereka bersetuju untuk
bertanya kepada Al-Imam Al-Khu’i supaya memberikan
jawapan kepada mereka berdua.
Salah seorang daripada mereka bertanya: Sayid, apa
pendapat kamu tentang Mut'ah, adakah ianya halal ataupun
haram?

Imam Al-Khu’i melihat kepadanya, dan beliau merasa
terdapat sesuatu yang tidak kena daripada soalannya, kemudian
berkata Imam kepadanya: Kamu tinggal di mana? Pemuda yang
bertanya itu menjawab: Aku tinggal di Al-Mausil dan aku
bermukim di sini iaitu Najaf sejak lebih kurang dua bulan.
Berkata Imam kepadanya: Jadi, kamu bermazhab Sunni?
Kata pemuda itu: Ya
Berkata Imam: Mut'ah halal di sisi kami tetapi haram di
sisi kamu.

Berkata pemuda itu kepada Imam: Aku tinggal di sini
sejak kira-kira dua bulan sebagai orang asing di negeri
ini, bolehkah kau kahwinkan aku dengan anak
perempuan mu untuk aku bermut'ah dengannya
sementara aku belum pulang ke pangkuan keluarga ku?

Terbeliak mata Imam seketika, kemudian seraya berkata
kepada pemuda tersebut: “Aku Sayid dan perbuatan tersebut
adalah haram kepada para Sayid tetapi halal kepada orang
awam Syiah”.
Pemuda itu memandang Sayid Al-Khu’i dengan
senyuman sinis dan dia mengetahui bahawa Al-Khu’i
bertaqiah.

Kemudian mereka berdua bangun dan bersurai. Aku
meminta izin daripada Al-Imam Al-Khu’i untuk keluar. Aku
mengikuti dua pemuda tersebut dan mendapati pemuda yang
bertanya tadi adalah bermazhab Ahli Sunnah dan rakannya pula
adalah bermazhab Syiah. Mereka berselisih tentang Mut’ah
adakah ianya halal ataupun haram maka mereka bersetuju untuk
bertanya kepada Imam Al-Khu’i, beliau merupakan tempat
rujukan agama.

Ketika aku sedang bercakap dengan kedua
pemuda itu, pemuda Syiah tadi melenting seraya berkata: Wahai
penjenayah-penjenayah, kamu mengharuskan kepada diri
kamu Mut’ah dengan anak-anak perempuan kami dan kamu
memberitahu kami perbuatan tersebut adalah halal. Kamu
mendekatkan diri kepada Allah dengan perbuatan tersebut,
sedangkan kamu mengharamkan ke atas kami bermut'ah
dengan anak-anak perempuan kamu?1

Pemuda itu berlalu sambil mencaci dan mencerca serta
bersumpah akan bertukar kepada mazhab Ahli Sunnah. Aku
pun menenangkan dia kemudian aku bersumpah mengatakan
sesungguhnya mut'ah itu haram serta aku menerangkan
kepadanya dalil-dalil yang mengharamkan mut'ah tersebut.


http://i1195.photobucket.com/albums/...22773266_n.jpg

silvermaddness 25-01-2013 10:03 AM

fuyo....patut la....sedapp...ish2

syakirin 25-01-2013 10:03 AM

ajaran sesat syiah ni,heran kat malaysia boleh berkembang pulak...

bintangtimor 25-01-2013 10:09 AM

tu pun ada jugak... mangkaq2 kat malaysia ni dok ikut...alahaiii...

Pizzaro 25-01-2013 10:10 AM

Quote:

Originally Posted by kantok57 (Post 15961392)
"Nasihat Gadis Melayu yang pernah terperangkap dengan lelaki Syiah".

Assalammualaikum...

Disini saya ingin berkongsi pengalaman saya bertunang dengan lelaki Syiah. Semasa mempunyai hubungan, dia mengajar saya berselawat, nikah muta’ah, solat 2 waktu dalam 1 masa, serta cara dan bacaan dalam solat, contoh solat 2 waktu yang dimaksudkan ialah zohor+asar / maghrib+isyak, ia sama seperti kita melakukan solat jamak, tapi golongan syiah ini mereka lakukannya setiap hari. Cara solat yang dia ajarkan kepada saya tangan tidak seperti biasa tapi disisi, bacaan mereka juga lain daripada yang biasa kita baca dalam solat.

Selawat yang diajar oleh dia pada saya “Allahumma Solli ‘Ala Muhammad Wa ‘Ali Muhammad”. Katanya pada saya jangan percaya sahabat-sahabat nabi tapi percaya ahli keluarga nabi Muhammad S.A.W sahaja.

Nikah muta’ah pula cuma kami berdua tiada saksi dan wali, mahar dan tempoh ditetapkan oleh saya, begitu juga lafaz cerai, dalam tempoh muta’ah saya tidak dibenarkan berhubungan dengan lelaki lain dan dalam masa yang sama dia boleh nikah dengan mana-mana perempuan.

Bab pemakanan, mereka tidak makan makanan seperti siput sedut, sotong, ketam, kerang dan pari, katanya kotor sebab lumpuh, sotong pula ada racun.

Lagi 1 yang saya ingin kongsikan mereka ni tak pergi Solat Jumaat dan Solat Tarawih. Setakat ini sahaja yang dapat saya kongsikan.
Kepada wanita-wanita diluar sana atau yang sedang membaca, saya harap anda selidik dahulu siapa bakal pasangan anda sebelum hubungan pergi lebih jauh dengan mereka, perhatikan cara mereka solat dan tidak makan makanan yang saya senaraikan tadi.

*Pihak admin mengucapkan jutaan terima kasih kepada wanita yang ikhlas berkongsi pengalamannya.

via Ayuh Sepakat Tolak Syiah

http://i1195.photobucket.com/albums/...52995052_n.jpg

bahaya syiah ni..mase tunang ngn dia,,pernah x dia cuit saudara???cth cm romen2 ke..

kantok57 25-01-2013 10:11 AM

Quote:

Originally Posted by silvermaddness (Post 15961589)
fuyo....patut la....sedapp...ish2

ya.. syiah adalah agama yang sesuai untuk pengikut hawa nafsu atau kaki giler sex..

kerana dalam agama syiah perkara yang diharamkan dalam islam dihalalkan oleh agama syiah.

syiah menghalalkan nikah mutah ala2 sex gaya bebas - sesuai untuk pelacur, bohsia, kaki giler sex tukar2 pasangan,

syiah menghalalkan liwat pungkoq bini - sesuai untuk kaki liwat

syiah menghalalkan sex dengan kanak2 - sesuai untuk phedophile

syiah menghalalkan tukar jantina - sesuai untuk pondan,mak nyah

syiah menghalalkan sex dengan jantina- sesuai untuk lesbian gay

boyz371 25-01-2013 10:14 AM

Alahai ape nak jadi
Degan budak kecik pon bernafsu

kantok57 25-01-2013 10:14 AM

Sodomy (Intercourse with woman in her rear) allowed in the religion of Shi'ism!
===========================
Shia Fiqh is real ugly...
Proof from shi'ite source.
.
Fayz Kashani, and his book “Kitab al-Wafi”:
Narration #1:
”(From Tahtheeb) From Ahmad, from Bargi, from imam Abu AbdAllah (a.s): “If a man has an intercourse with his wife into ASS, and didn't ejaculated then none of them should make “gusl”, if he did, then he should do “gusl”, but she shouldn't”.
.
Narration #2:
“(From Tahtheeb) From ibn Mahjoob, from some Kufians, which asked imam Abu AbdAllah about a man, which has an intercourse with his wife into ASS, while she was fasting. He said: “She shouldn't stop her fast, and there is no need to her to perform ablution”.
.
And third narration with the same meaning like second one.
==
Truly, Rafidism is the religion of sex (temporary marriage/ transsexualism/ Mot'ah brothel houses) and money (Khumus).

http://i1195.photobucket.com/albums/...49509316_n.jpg

silvermaddness 25-01-2013 10:15 AM

Quote:

Originally Posted by mamatkamera (Post 15961601)
ajaran sesat syiah ni,heran kat malaysia boleh berkembang pulak...

benda sedap...mmg laju laaa...hehe..:D

kantok57 25-01-2013 10:15 AM

kisah benar suami syiah liwat isterinya

http://www.youtube.com/watch?v=-w1Xj4INhQY

ISTERI TUNTUT CERAI SUAMI SYIAH KERANA INGIN MELIWAT (RAKAMAN AUDIO)

zerkz 25-01-2013 10:17 AM

sesat = suka seks..

akuehebat 25-01-2013 10:20 AM

TT dab bole join geng FB - gerakan anti syiah malaysia..ke tt da geng?kalu lom, join la...byk bole kgsi dlm tu..memang kami dlm group tu sgt2 bencikan syiah jahanam...

cemarajingga 25-01-2013 10:25 AM

salam..

byk info nii... leh bagi sumber rujukan yang ada autoriti?

eishen 25-01-2013 10:30 AM

npe gmbr 1 post cm edit je...

bowthugz69 25-01-2013 10:36 AM

Berebut la laki2 syiah cri pmpuan... Yela.. Pmpuan xleh brmutaah.. Llaki bleh.. Kesedapan trlampau.... :D

kantok57 25-01-2013 10:43 AM

Quote:

Originally Posted by akuehebat (Post 15961764)
TT dab bole join geng FB - gerakan anti syiah malaysia..ke tt da geng?kalu lom, join la...byk bole kgsi dlm tu..memang kami dlm group tu sgt2 bencikan syiah jahanam...

saya join semua grup yang anti syiah :)cgrock:)cgrock

kantok57 25-01-2013 10:44 AM

Shia way to pick a wife
=================


When one of us wants to marry a woman, he usually checks up on her taqwa, her education, or may be her reputation, let alone her looks.
The Shi'ites on the other hand, don't care for any of the above, rather they check the seize of her corm (heel), but why?
Naothubillah, they attribute to the Messenger [saw] the following:
.
ـ محمد بن يعقوب ، عن عدة من أصحابنا ، عن أحمد بن أبي عبدالله ، عن بعض أصحابنا قال : كان النبي ( صلى الله عليه وآله ) إذا أراد تزويج امرأة بعث من ينظر إليها وقال للمبعوثة : شمي ليتها ، فإن طاب ليتها طاب عرفها ، وانظري كعبها فإن درم كعبها عظم كعثبها .
(
.
Reported) Muhammad b. yaqoub (al-Kulainy) from several of our associates, from Ahmad b. Abu Abdullah, from some of our associates:
When the Messenger [saw] wanted to marry a woman, he used to send some (woman) to check her up saying to her: [naouzobillah/ *astaghfirullah]
Smell her buttocks , if it smells good, then she will (naturally) smells good,and check her ankle, the greater her ankle is the greater her Vxxxxx is.
ref.
al-Muhath-thab al-bari3, Ibn Fahd al-Hilly, vol.3, p.179, Teachers Univ. Press, Qum 1411.
al-Hadaa'iq al-Naadhirah, al-Muhaqqiq al-Bahraani, vol.23, p.22, Teachers Univ. Press, Qum 1363 hijri-shamsi.
Manlaa-Yahduruh *ul-Faqeeh, Ibn Babawaih, vol. 3, narration 4363
Tahtheeb al-Ahkaam, al-Tusi, vol.7, narration 1606
Wasaael al-Shi'a, al-Hur al-'Aamily, vol. 20, narration 25026, also vol. 14, ch. 19, narration 1.
Mustadrak al-Wasaael, al-Mirza al-Nuri, narration 16444
Makaarimul-Akhl *aaq, al-Tabarsi, p. 199, 6th edition, 1972, al-Sharif al-Radhy Publications.
'Awaaly Al-La'aaly, Ibnu Abi Jamhooral-Ihsaa'i, vol. 3, Ch. Benefits of Marriage, narration 84
Bihaar al-Anwaar, al-Majlisy, vol.22, p. 194, narration 6
and few other sources.
.
What a crazy nasty ****** way to pick a wife. Shame on you Shi'ites.

kantok57 25-01-2013 10:45 AM

Quote:

Originally Posted by cemarajingga (Post 15961826)
salam..

byk info nii... leh bagi sumber rujukan yang ada autoriti?

sumber direct dari syiah sendiri

akuehebat 25-01-2013 10:45 AM

Quote:

Originally Posted by kantok57 (Post 15962036)
saya join semua grup yang anti syiah :)cgrock:)cgrock

:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock

fadli1982 25-01-2013 11:02 AM

teruk rupanya syiah ni

nubiz 25-01-2013 11:03 AM

di fb ada grup yg lantang memerangi puak syiah laknat ni... pi la korang join... byk info2 pasal kesesatan syiah di sana... kita kene banteras seblom malaysia ni jadik mcm iraq.. syria...

ai-zone 25-01-2013 11:09 AM

syiah2 dalam cg nie xde yang nak komen ke?

nubiz 25-01-2013 11:13 AM

Quote:

Originally Posted by ai-zone (Post 15962354)
syiah2 dalam cg nie xde yang nak komen ke?

tak payah bro... mereka akan bertaqiyah (berbohong).. sbb itu akidah mereka... tak caya, tgk lah debat/dialog mereka dengan para ustaz dan ulama ahlul sunnah... berputar belit hujah mereka... tengok pun sakit hati....

kantok57 25-01-2013 11:20 AM

http://i1195.photobucket.com/albums/...ps03351f7c.jpg

syiah comlot dengan jantan...

kantok57 25-01-2013 11:22 AM

http://i1195.photobucket.com/albums/...78499232_n.jpg

http://i1195.photobucket.com/albums/...psc9da613e.jpg

wajah agama syiah

kantok57 25-01-2013 11:26 AM

http://www.youtube.com/watch?v=rPYJQUfbDxk

khomeini pemimpin pujaan penganut syiah..suka cium jantan

Dreamboxjb 25-01-2013 11:27 AM

sekarang i dengar makin byk pyokong syiah di mys dan SG

Lancelot 25-01-2013 11:28 AM

teruk benar syiah ni..

kantok57 25-01-2013 11:33 AM

http://i1195.photobucket.com/albums/...3173480_n1.jpg

http://i1195.photobucket.com/albums/...97982040_n.jpg

imam syiah dan wanita...mutah world

ezeynet 25-01-2013 11:36 AM

Quote:

Originally Posted by kantok57 (Post 15962579)
http://www.youtube.com/watch?v=rPYJQUfbDxk

khomeini pemimpin pujaan penganut syiah..suka cium jantan

yang last tu nak cium tak dapek2..
ape sangap kambeng sangat syiah ni:eek::eek::eek:

irsaffy 25-01-2013 11:41 AM

btul2 sangap diorg ni...

kantok57 25-01-2013 11:42 AM

I honestly had no Idea You guys would like this so much, but Since you do, I'll just throw this one in for The Twelvers who might just be passing by so that they can be sure that this Twelver Religion is very lenient when it comes to SEX and very strict when it comes to worship and Friday prayers and praying in congregation ect...
.
.
Ayatullat Muhamad Sadiq Al Husseini al Roohani:
.
.
س: هل يجوز الزواج من عدة نساء زواج متعة في آن واحد و ان اقوم بمعاشرتهن في نفس الوقت؟
.
ج: باسمه جلّت اسمائه
يجوز الزواج من عدة نساء، و يجوز معاشرتهن في نفس الوقت.
.
.
Question: Is it possible to marry multiple women at the same time as Mutah Marriage and that I sleep with all of them at the same time?
.
Answer: Bism allah al rahman al Raheem,
It is permissible to marry several women and to sleep with all of them at the same time.
.
Lets say Astagfirullah

http://i1195.photobucket.com/albums/...15710006_n.jpg

kantok57 25-01-2013 11:48 AM

ajaran karut khomeini (imam besar syiah)

"Female prisoners who are virgins must be raped before excution. To prevent them from entering heaven."
(Khomeini)

http://i1195.photobucket.com/albums/...26005872_n.jpg

http://i1195.photobucket.com/albums/...o11jlo0spg.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=wAQsRmioHzU

http://www.youtube.com/watch?v=sPEBinhmEh4

http://www.youtube.com/watch?v=ggQXpeSQ-rg

akudandia 25-01-2013 05:34 PM

inilah bila bertuhankan nafsu..

kantok57 28-01-2013 09:13 AM

Di Iran Nikah Mut'ah Bisa Sampai Seribu kali


Di Iran, rupanya tidak sulit menyalurkan syahwat biologis lewat cara ini. Para pemuda Iran sudah akrab melakoni penyaluran kisah cintanya lewat jalan mut’ah.
Caranya pun relatif mudah, cukup bagi kita untuk menyambangi tiap mesjid di Iran yang menyediakan fasilitas mut’ah. Berbeda seperti mesjid kita sebagai orang Islam, mesjid kaum Syiah memang menyediakan ruangan khusus untuk melakukan transaksi mut'ah.

Biasanya para perempuan akan ditaruh di bilik-bilik Mesjid dan siap untuk diperlihatkan kepada laki-laki yang datang. Harga nikah mut’ah pun bervariasi. Tergantung perempuan mana yang menjadi selera kita, termasuk juga waktu.

“Mau satu jam atau dua jam? Kalau satu jam harganya sekian,” tukas KH. Kholil menyambung kisah seorang temannya yang pernah kuliah di Iran dan membuat para peserta menggelengkan kepalanya.

Hebatnya, nikah mut’ah pun tidak mengenal ambang batas. “Tidak ada batasnya, boleh sampai seribu kali (nikah mut’ah) dalam hari yang sama dan saat yang sama,” lanjutnya.

Berbeda dengan nikah dalam ajaran Islam yang memakai syarat wali dan saksi, nikah mut’ah aliran Syiah tidak memerlukan keduanya, “nikah mut’ah itu tidak perlu pakai wali, tidak perlu pakai saksi. Karena pada hakikatnya mengandung adanya jual beli.” tambah KH. Kholil bercampur heran.

“Bagaimana kita mau mengatakan ini nikah muslim jika caranya seperti itu?” tanyanya.

Jika kita mendengar kisah ini, kita jadi teringat akan berita di Iran baru-baru ini. Menurut sebuah berita, saat ini terjadi pergeseran tren di Iran dimana nikah mut’ah lebih popular ketimbang nikah secara permanen.

DR Shahla I'zazi dari Lembaga Studi Ilmu-Ilmu Sosial Iran, menyatakan fenomena nikah mut'ah adalah tuntutan sejumlah pejabat Iran yang menginginkan adanya hubungan gelap antara laki-laki dan perempuan. Oleh sebab itu, mereka mencoba melegitimasi hubungan ini melalui pernikahan sementara.

Namun perkembangan nikah mut’ah pun bukan semata-semata karena tingginya syahwat para pejabat Iran, karena secara statistik menunjukkan bahwa pelaku nikah mut'ah atau kawin kontrak terbesar justru berasal dari warga kota Qum. Kota yang dianggap suci dan merupakan pusat pendidikan ilmu agama, yang sebagian besar lulusannya menjadi ulama Syiah ternama.

Kasus aneh dari nikah mut’ah pun tidak hanya terjadi di Iran. Bahkan yang lebih menggelikan lagi, dilakukan sekelompok pemuda Syiah di negeri ini. Majalah Panji Mas- sebelum majalah ini gulung tikar- pernah menceritakan pengalaman mut’ah sekelompok pemuda Syiah di Indonesia.

Berbeda dengan di Iran yang melepaskan transaksi syahwatnya di dalam mesjid, sekelompok pemuda Indonesia ini malah melakukannya diatas hawa sejuk kawasan Puncak. Apa ada mesjid di Puncak yang melaksanakan mut’ah? Tentu tidak, karena pemuda ini mendatangi Puncak jsutru untuk menemui para pelacur.

“Jadi sewa pelacur dan menyewa villa.” Kata KH. Kholil.

Di hadapan para pelacur ini, salah seorang perwakilan Syiah kemudian berkhotbah bahwa apa yang akan mereka lakukan tidaklah perbuatan zina asal mereka mau menjalani sebuah syarat, yakni dinikahkan secara mut’ah.

“Kita ini bukan mau berzina, tapi mau mut’ah,” ungkap KH. Kholil menirukan suara si pemuda.

Dari kelima pelacur tadi, salah seorang diantaranya ada yang menitikkan air mata. Ia menangis tersendu-sendu. Namun ada pula yang tertawa cekikikan.

Karena merasa ada yang aneh, pengkhotbah tersebut lantas bertanya kepada pelacur yang menangis itu.

“Kamu kenapa menangis?”

“Saya nangis karena ingat masa lalu saya, saya ini tamatan pesantren. Saya sedih kenapa saya jadi begini.” jawabnya

“Lah kamu yang cekikikan?” tanya sang pengkhotbah.

“Saya tertawa, masak sih pak ustadz mau maen aja pake ceramah dulu. Maen mah maen aja.” tutup KH. Kholil yang disambut tawa riuh para jama'ah yang hadir dalam acara Ahlussunah Bersatu Menolak Syiah, Jum'at, 10/6/2011. (pz)

http://inilah-bukti-kesesatan-syiah....seribu_24.html

http://i1195.photobucket.com/albums/...22773266_n.jpg

kantok57 28-01-2013 09:18 AM

Astaghfirullah…..Ulama Syiah: Nabi Muhammad Mencium Payudara Anaknya Sendiri Tiap Hari!!!


Syiah Menodai Nabi Shallallahu ‘alaihi wasallam
Oleh: Syeikh Mamduh Farhan Al-Buhairi

Sebagai konsistensi kami menyingkap hakikat agama rafidhah (Syiah) yang berdiri di atas pondasi celaan terhadap Nabi shallallahu ‘alaihi wasallam dan keluarga beliau yang suci, pada edisi ini kami ketengahkan salah satu riwayat nista yang seharusnya setiap penganut Syiah berpikir dan merenung tentang dirinya dan hakikat agamanya yang sesungguhnya tidak dia pahami. Sebagaimana Syi’ah telah menista fathimah radhiyallahu ‘anha seperti yang telah kami hadirkan pada edisi yang lalu, pada edisi ini kami singkapkan satu kejahatan Syiah terhadap Nabi shallallahu ‘alaihi wasallam, dan kepada putrid beliau radhiyallahu ‘anha sekaligus.

Dalam kitab-kitab Rafidhah disebutkan sebuah riwayat nista yang menjijikkan yang mereka akui berasal dari Imam mereka Al-Baqir dan Ash-Shadiq,

أن النبي صل الله عليه وسلم كان لا ينام حتى يقبل عرض وجنة فاطمة أو بين ثدييها

“Bahwa Nabi shallallahu ‘alaihi wasallam tidak pergi tidur sampai beliau mencium bagian tengah, dan pipi fathimah, atau antara kedua payudaranya.”

Dalam riwayat lain dalam kitab mereka juga,

حتى يضع وجهه بين ثدييها

“Sampai beliau meletakkan wajahnya di antara kedua payudaranya (Fathimah).”

(Manaqibu Ali bin Abi Thalib, Ibnu Syahraasyub (III/14), Biharul Anwar, Al-Majlisi (XXXIV/41, 55, 78), Majma’un Nuraini, al-Marnadi (30), Kasyful Ghimmah, al-irbily (III/95), al-Lum’at al-Baidha’, at-Tibrizy al-Anshariy (53))
Berikut riwayat teks tersebut secara lengkap,

عن حذيفة كان النبي صل الله عليه وأله وسلم لا ينام حتى يقبل عرض وجنة فاطمة أو بين ثدييها وعن جعفر بن محمد علبه السلام لا ينام حتى يضع وجهه الكريم بين ثديي فاطمة

“Dari Hudzaifah, adalah Nabi shallallahu ‘alaihi wa alihi wasallam tidak tidur hingga mencium bagian tengah, dan pipi Fathimah, atau mencium bagian di antara kedua payudaranya. Dan dari Ja’far bin Muhammad ‘alaihis salam dia berkata, Adalah Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa alihi wasallam, tidak tidur hingga meletakkan wajahnya yang mulia di antara kedua payudara Fathimah.”

Berikut scan kitab ulama Syiah tersebut:


Sesungguhnya Rafidhah telah membuat kita heran dengan tindak tanduk mereka. Kadang mereka mengangkat kedudukan Ahlulbait sedemikian rupa, meninggikan mereka melebihi manusia, tetapi kadang justru merendahkan kedudukan mereka hingga mengatakan Nabi shallallahu ‘alaihi wasallam menciumi putrid beliau, Fathimah radhiyallahu anha, tiap hari; padahal beliau wanita baligh dan berakal. Kemudian lihatlah bagaimana mereka mengatakan tempat Nabi shallallahu ‘alaihi wasallam meletakkan wajah beliau yang mulia?!

Entah akal bagaiamana yang dapat membenarkan perbuatan menjijikkan ini, menyelisihi fitrah, dilakukan oleh seorang Nabi Muhammad shallallahu ‘alaihi wasallam yang telah mengajarkan kepada umatnya ajkhlak-akhlak terpuji, adab-adab Islam yang di antaranya ialah perintah untuk memisahkan tempat tidur anak-anak kita antara anak laki-laki dan perempuan. Jika seperti ini mereka memperlakukan Nabi shallallahu ‘alaihi wasallam, tidak aneh mereka mengatakan yang aneh-aneh dan lancang tentang Ali dan Fathimah radhiyallahu ‘anhuma, padahal mereka sama sekali tidaklah demikian!!!

Berdasarkan riwayat nista ini, dan manhaj tarbiyah yang rusak lainnya, seorang rujukan Rafidhah, Ayatullah As-Sayyid Hasan al-Ibthahiy, ayah presiden Iran terdahulu, Khatami, berfatwa di websitenya pada fatwa nomor 456, menjawab pertanyaan seorang gadis sebagaimana berikut:

“Saya adalah seorang gadis, usia saya 15 tahun, ayah saya seorang laki-laki yang sangat agamis, saya mengenakan hijab yang sempurna di luar rumah, walhamdulillah. Akan tetapi, ayahku, sering menciumku di antara kedua dadaku, atau mencium bibirku, kadang-kadang memelukku dari belakang dan menciumi leherku.

Saya katakan kepadanya, ‘Bukankah ini perbuatan haram?’ Ayah berkata kepadaku, ‘Itu haram jika dilakukan dengan syahwat, sementara aku melakukannya kepadamu dengan kasih sayang seorang bapak, karena Rasulullah Muhammad mencium putrinya, Sayyidah Fathimah di lehernya, dan di antara kedua dadanya, mencium bibirnya, dan mengulum lidahnya; apakah Rasul berbuat keji kepada putrinya? Tidak.

Jika Rasul melakukan yang demikian, maka itu adalah rukhshah bagi setiap bapak untuk melakukannya terhadap putrinya.’ Ayah saya juga berkata, ‘Saya tidak menyentuh aurat, yaitu qubul dan dubur, maka setiap yang bukan aurat boleh dilihat, disentuh atau dicium.’ Dia juga mengatakan bahwa beliau melakukannya, juga karena kekhawatirannya terhadap godaan para pemuda, maka dia kehilangan perasaan cinta dan kasih sayang dalam rumah.’ Apakah yang dilakukan oleh ayahku itu halal ataukah haram? Dan jika haram, bagaimanakah Rasul melakukannya terhadap putrinya, sayyidah Fathimah az-Zahra’. Terima kasih atas situs yang bermanfaat ini.

Berikut jawaban mufti tersebut:
‘Wa’alaikumussalam…. Sesungguhnya perbuatan ayahmu itu boleh dengan syarat sesuai dengan yang telah dia ucapkan. Dan itu ada dalam hatinya, dan janganlah berprasangka buruk kepadanya..’.”

Jika anda seorang Rafidhah dan meragukan apa yang saya sampaikan ini, tidak ada yang dapat dilakukan kecuali masuk ke situs tersebut dan membaca fatwa no. 465.

Demikianlah agama Rafidhah (Syi’ah), dan ini hanya salah satu penistaan mereka terhadap diri Nabi shallallahu ‘alaihi wasallam. setelah itu mereka berkoar-koar mencintai beliau, mencintai ahlulbait beliau dengan penuh kebohongan dan kepalsuan.

Catatan: Gambar scan kitab Syiah di atas adalah tambahan dari redaksi lppimakassar.com


http://www.lppimakassar.com/2012/09/...-muhammad.html

Sumber: Majalah Islam Internasional Qiblati, Ramadhan 1433 H, Agustus 2012, Edisi 10 th. VII, hal 76-77.

http://i1195.photobucket.com/albums/...12532824_n.jpg

kantok57 28-01-2013 09:20 AM

Kemunafikan Imam “Ma'shum” [Versi Syi'ah] Perihal Mut'ah



Syari'at dari sebuah Agama sudah tentu wajib dita'ati dan dicintai oleh para pemeluknya. Setiap dari mereka meyakini bahwasanya syari'at agama mereka datang dari Tuhan Yang Maha Benar. Dan syari'at Tuhan tiada keraguan di dalamnya, karena Tuhan berlepas diri dari bersifat salah. Apa yang telah Tuhan syari'atkan, tentu untuk kemashlahatan hamba-hamba-Nya. Barangsiapa meragukan syari'at agamanya, maka sama saja ia ragu terhadap Kebenaran dari Tuhan yang diyakininya.

Apakah para peragu tersebut telah beragama dengan benar? Atau justru agama yang dianutnya itu memang mengandung kebathilan dan kebusukan hingga para pemeluknya pun menjadi ragu?

Disini Saya akan menunjukkan kepada Anda seseorang dari para peragu tersebut. Tidak lain dan tidak bukan, sosok tersebut adalah seorang Imam Ma'shum Versi Agama Syi'ah, dialah Abu Ja'far / Imam Al-Baqir yang katanya terjaga dari dosa dan paling mengetahui syari'at Allah namun justru ragu dan galau terhadap syari'at agamanya sendiri. Disebutkan dalam sebuah riwayat agama mereka (Syi'ah) bahwa Imam Al-Baqir berkoar-koar perihal Mut'ah, meyakini dihalalkan oleh Allah 'Azza Wa Jalla dan Rasul-Nya (Shallallaahu 'Alaihi Wasallam) dan Menuduh 'Umar Radhiyallaahu 'Anhu yang mengharamkannya, NAMUN ketika ditanya bilamana keluarganya (yang perempuan) melakukan mut'ah, Beliau menjadi terdiam dan munafik bukan main.

Mari kita simak riwayat tersebut dari kitab Syi'ah nomor satu yakni Al-Kafi Juz 5 halaman 449, riwayat ke 4 dari Bab Mut'ah.

عن زرارة قال: جاء عبدالله بن عمير الليثي إلى أبي جعفر (ع) فقال له: ماتقول في متعة النساء؟ فقال: أحلها الله في كتابه وعلى لسان نبيه (صلى الله عليه وآله) فهي حلال إلى يوم القيامة فقال: يا أبا جعفر مثلك يقول هذاو قد حرمها عمر ونهى عنها؟! فقال وإن كان فعل، قال: إني اعيذك بالله من ذلك أن تحل شيئا حرمه عمر، قال: فقال له: فأنت على قول صاحبك وأنا على قول رسول الله (صلى الله عليه وآله) فهلم الاعنك أن القول ما قال رسول الله (صلى الله عليه وآله) وأن الباطل ما قال صاحبك، قال: فأقبل عبدالله ابن عمير فقال: يسرك أن نساءك وبناتك وأخواتك وبنات عمك يفعلن، قال: فأعرض عنه أبوجعفر (ع) حين ذكر نساء ه وبنات عمه

Dari Zurarah, "Abdullah bin 'Umair al-Laitsi datang kepada Abi Ja'far 'Alaihis Salam (Imam Al-Baqir) lalu dia bertanya: "Apakah yang engkau katakan tentang mut'ah perempuan? Beliau menjawab: "Allah telah menghalalkannya di dalam kitab-Nya dan di atas lisan Nabi-Nya Shallallaahu 'Alaihi Wa Aalihi, Maka ia (mut'ah) halal hingga hari kiamat". Abdullah bin 'Umair bertanya kembali: “Wahai Aba Ja'far! Orang sepertimu berkata demikian sedangkan 'Umar (Radhiyallaahu 'Anhu) telah mengharamkannya dan mencegah darinya? Beliau menjawab: "Walaupun 'Umar melakukan demikian". Abdullah bin 'Umair berkata: "Aku berlindung kepada Allah dari engkau menghalalkan sesuatu yang diharamkan 'Umar". Beliau berkata: "Engkau berada di atas pendapat Shahabatmu dan Aku berada di atas Sabda Rasulullah Shallallaahu 'Alaihi Wa Aalihi. Sesungguhnya kebenaran adalah Sabda Rasulullah Shallallaahu 'Alaihi Wa Aalihi dan kebathilan adalah kata-kata Shahabatmu". Abdullah bin 'Umair pun menghadapkan wajahnya kearah Abu Ja’far 'Alaihis Salam seraya berkata: "APA ENGKAU SUKA JIKA PEREMPUAN-PEREMPUANMU, ANAK-ANAK PEREMPUANMU, SAUDARA-SAUDARA PEREMPUANMU DAN SEPUPU-SEPUPU PEREMPUANMU MELAKUKAN MUT'AH? Zurarah (perawi) berkata: "MAKA BERPALINGLAH Abu Ja'far 'Alaihis Salam ketika disebutkan perempuan-perempuan dan sepupu-sepupu perempuannya".





Dan yang ini adalah dari Maktabah Syi'ah Online untuk riwayat Al-Kafi di atas

http://www.al-shia.org/html/ara/book...-kafi-5/18.htm



Dedengkot Al-Majlisi Ahli Hadits Agama Syi'ah dalam Miratul Uqul juz 20 halaman 225 menjelaskan tentang status riwayat-riwayat bab Mut'ah dari Al-Kafi di atas. Dimulai dari riwayat pertama pada halaman 225 hingga riwayat ketiga pada halaman 227. Dan untuk riwayat ke 4 sebagaimana pembahasan di atas terdapat pada halaman 228, dan ia menyatakan HASAN.


Dan ini Mirotul Uqul (Online) Juz 20 halaman 228

http://gadir.free.fr/Ar/Ehlibeyt/kut...l_Ukul/020.htm


Demikian paparan singkat di atas. Apakah tingkah laku Imam Baqir (Versi Syi'ah) menunjukkan sikapnya sebagai tauladan dan Imam Ma'shum? Bukankah Mut'ah adalah 'Ibadah yang mulia dan memiliki pahala yang luar biasa? Lalu mengapa Beliau ketakutan ketika wanita-wanitanya dari putri-putri juga kerabat-kerabatnya hendak "beribadah" dengan dimut'ah hingga beliau pun terdiam dan berpaling? Katanya dihalalkan oleh Allah? Jadi mengapa tidak dijawab saja "Tentu Aku Rela Bila Mereka Bermut'ah" ? Apa susahnya? Emangnya Imam Baqir tidak punya mulut??! Atau memang hati nurani Imam Baqir ketika itu sedang jalan hingga beliau tidak ingin putri-putri dan kerabat perempuannya ternista dan menjadi hina juga kotor oleh perbuatan mut'ah?

Betapa munafik dan bedebah kalian wahai Rafidhah, kalian doyan untuk memakai tubuh dari anak-anak perempuan orang, namun kalian justru tidak suka ketika tubuh dari anak perempuan kalian dipakai. Nama "Ahlul Bait" hanya menjadi kedok untuk menutupi niat busuk dan kejahatan kalian terhadap Islam. Ketahuilah wahai hamba-hamba mut'ah, Tidak ada yang memeluk agama kalian kecuali orang-orang ***** nan tertipu dan musuh-musuh Kaum Muslimin.


http://jaser-leonheart.blogspot.com/...rsi-syiah.html

http://i1195.photobucket.com/albums/...26906411_n.jpg


All times are GMT +8. The time now is 05:24 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.