CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Sports Talk : Soccer (Locals) (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=271)
-   -   JOHOR Southern Tigers - JDT vs Penang FA Friendly - 26 Dec 2014 Stadium Bandaraya (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=392731)

liver_bird 18-04-2013 04:39 PM

Quote:

Originally Posted by takumie (Post 16897252)
Salam 3-2...hehe..

kuda ker sport toto??:-?

cuping 18-04-2013 05:02 PM

nunez biasa2 aja

http://www.utusan.com.my/utusan/Suka...a-saja---Irfan

@SwooshGoldex 18-04-2013 08:05 PM

Quote:

Originally Posted by cuping (Post 16897896)
nunez biasa2 aja

Nunez mmg biasa2 aje...dia pun Tak set kan target nak sumbat berapa Gol..tapi dia janji nak pastikan JDT Jadi Juara...itu yg luar biasa nya si Nunez ni Bro !! Harap tercapai lah cita2nya tu !! Bangga juga org2 Johor Khusus nya !!

@SwooshGoldex 18-04-2013 08:08 PM

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphoto...90408318_n.jpg

liver_bird 18-04-2013 08:14 PM

jgn lupe satu org satu resit!!!


Terbaik anak muda Johor!

Piala Presiden
SSBJ 0-4 JOHOR

TAHNIAH!!

008 18-04-2013 08:28 PM

mlm ni ada ulangan pukul 12 jdt vs sel piala fa..mana tau mgkin mlm ni sel pula
menang kat penalti kan hihi

008 18-04-2013 08:30 PM

http://www.youtube.com/watch?v=CUMDDRtqaYE

tendangan sudut nunez yg power gila,terus masuk ke gol
yg tak tahan tu pengulas sebut gol tu pjg gila hehe

mantoya 18-04-2013 09:03 PM

Quote:

Originally Posted by liver_bird (Post 16899581)
jgn lupe satu org satu resit!!!


Terbaik anak muda Johor!

Piala Presiden
SSBJ 0-4 JOHOR

TAHNIAH!!



Terbaik dokkkkkk anak2 johor.....

mantoya 18-04-2013 09:06 PM

Quote:

Originally Posted by cuping (Post 16897896)



Yg biasa tulah yang luar biasa,sampai putih mata...:eek:

008 18-04-2013 09:31 PM

baru tgk astro arena ..yg program masa tambahan tu..nazab yg selalu bagi
bad komen pada jdt bagitau yang nunez bakal pemain import terbaik mesia
gtulah lebh kurag dia cakp..

wa..dah tukar ke pendapat pengulas suka astro ni hehe..syabas


All times are GMT +8. The time now is 05:02 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.