CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Services Offered (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=188)
-   -   Pembekal barangan aksesori tentera dan lain-lain badan berkanun atau penguatkuasa (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=341525)

Bro_Izantie 15-06-2012 11:54 AM

Quote:

Originally Posted by haudli (Post 13544334)
kalau org biasa pakai ssweater atau jaket askar leh x??

kalau nak ikut memang takleh...
tp pakai jer..janji takder kat baju tu pangkat, nama dan kor atau aksesori lain mcm wing atau pingat...dan tak menyerupai mcm anggota..

Bro_Izantie 15-06-2012 02:22 PM

kasi untuk tatapan umum...

Jenglott 18-06-2012 11:41 AM

kalau seluar yang ada poket tepi berapa pulak hergenye

Bro_Izantie 18-06-2012 01:59 PM

Quote:

Originally Posted by Jenglott (Post 13568570)
kalau seluar yang ada poket tepi berapa pulak hergenye

bro kena bg spesifik...
jenis yg macmana...tq:D:D:D

lambda123 18-06-2012 02:04 PM

TT aku nak epaulette kain untuk baju vest imigresen. leh tau rege dulu.

gombakman 18-06-2012 02:04 PM

Bump for TT...Aku nak uniform yg Dato' Yusof Haslam pakai tu ada bro?? hehehe

Bro_Izantie 18-06-2012 02:08 PM

Quote:

Originally Posted by lambda123 (Post 13569882)
TT aku nak epaulette kain untuk baju vest imigresen. leh tau rege dulu.

brpa kuantiti? spec ada tak?:D:D:D..kalau ada contoh lg senang....

Bro_Izantie 18-06-2012 02:10 PM

Quote:

Originally Posted by gombakman (Post 13569888)
Bump for TT...Aku nak uniform yg Dato' Yusof Haslam pakai tu ada bro?? hehehe

ko ni la...uniform camner?
yg pilem harimau rimba ke pilem gelak khas??:p:p:p

skafever69 21-09-2012 02:37 PM

TT, baju lengan panjang, atas baru ada span berapa eh.. pm me harga

maxpda 05-10-2012 05:15 PM

seluar no 3 ada jual ka?


All times are GMT +8. The time now is 11:42 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.