CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Santai, Others (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=106)
-   -   pendapat...adakah korang sbg lelaki mnerima gadis yg tlh tiada dara utk djadikan bini (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=32472)

eyza 19-03-2008 08:54 AM

Quote:

Originally Posted by lastshark (Post 1114809)
pompuan ikut kajian aku onani sama ada guna air pancut ke anu nya...atau guna vibrator bagi yang berada...atau guna ujung bantal bagi yang miskin...kajian aku le.. tak tahu la kajian profesor lain....heh

hehehe..yg pancut air tu kan..
kalau buang hajat ke..duk pancut air kan...
pastu terasa sesuatu..tu onani ker:-?

nofa 19-03-2008 08:54 AM

Quote:

Originally Posted by hazualuv (Post 1114825)
main ehem2 tu main aper:p :p :p

onani lah..... ke perempuan nie org panggil aper:D

hazualuv 19-03-2008 08:54 AM

Quote:

Originally Posted by nofa (Post 1114827)
:eek: :eek: :eek:

ye lah eyza x ajar lagi tgk idung tu cam mana, share lah sikit:D

dia da nak g rawang:( :( :(

eyza 19-03-2008 08:55 AM

Quote:

Originally Posted by hazualuv (Post 1114832)
dia da nak g rawang:( :( :(

aah..kejap jek
macam lah dalam 2 3 jam ni sempat nak ngorat:p
ada biz nih..masyukkkk:D

hazualuv 19-03-2008 08:56 AM

Quote:

Originally Posted by nofa (Post 1114831)
onani lah..... ke perempuan nie org panggil aper:D

ntah...aku pun tak tau:( :( :(

eyza 19-03-2008 08:58 AM

Quote:

Originally Posted by nofa (Post 1114831)
onani lah..... ke perempuan nie org panggil aper:D

panggil main kawen2:p

lastshark 19-03-2008 09:00 AM

ni kisah benar... aku dulu punya seorang teman pompuan masa form 3 sampai dia grad kat UITM... dia mendapat pendidikan dismka.. semakin rapat aku berkawan dengan nya...akhirnya aku berjaya membongkar sifat unmoral dia.. ONANI...camner aku tahu... sebab dia tanya apa hukum onani dibulan puasa.... desak punya desak akhirnya dia mengaku dia melakukan banyak kali dalam satu masa dibulan puasa... bertahun...tapi tidak dihostel...sebab takde getah paip air... dia lakukan dirumah.. sebab ada getah paip air..mueheheheeh.. aku cakap dia kena ganti puasa dan kalau tak larat kene bayar fidyah...aku suruh dia kira.... berapa banyak dia lakukan dalam bulan puasa... fuhh... camner nak ganti tu???? puas aku didik...akhirnya tak berjaya... akhirnya hubungan kami putus... bukan sebab onani.. tetapi mungkin sebab ni juga...dan kini dia dah kahwin... dah ada anak satu baru lahir sebulan lalu... dan yang mengejutkan aku baru tahu dia kahwin sebulan lalu juga.. bila aku merayau difriendster...terjumpa gambar dia sedang bersanding... laki dia tak hensem.... jauh hensem aku lagi....muehehehe.. cuma dia dah berjaya...laki dia dah tolong dia kot...hehehehe apapun amen ...tahniah ex aweks aku...

lanbai 19-03-2008 09:01 AM

Quote:

Originally Posted by lastshark (Post 1114844)
ni kisah benar... aku dulu punya seorang teman pompuan masa form 3 sampai dia grad kat UITM... dia mendapat pendidikan dismka.. semakin rapat aku berkawan dengan nya...akhirnya aku berjaya membongkar sifat unmoral dia.. ONANI...camner aku tahu... sebab dia tanya apa hukum onani dibulan puasa.... desak punya desak akhirnya dia mengaku dia melakukan banyak kali dalam satu masa dibulan puasa... bertahun...tapi tidak dihostel...sebab takde getah paip air... dia lakukan dirumah.. sebab ada getah paip air..mueheheheeh.. aku cakap dia kena ganti puasa dan kalau tak larat kene bayar fidyah...aku suruh dia kira.... berapa banyak dia lakukan dalam bulan puasa... fuhh... camner nak ganti tu???? puas aku didik...akhirnya tak berjaya... akhirnya hubungan kami putus... bukan sebab onani.. tetapi mungkin sebab ni juga...dan kini dia dah kahwin... dah ada anak satu baru lahir sebulan lalu... dan yang mengejutkan aku baru tahu dia kahwin sebulan lalu juga.. bila aku merayau difriendster...terjumpa gambar dia sedang bersanding... laki dia tak hensem.... jauh hensem aku lagi....muehehehe.. cuma dia dah berjaya...laki dia dah tolong dia kot...hehehehe apapun amen ...tahniah ex aweks aku...

sedey aku dgr citer ko ni..tp kan ko dah bejaya jgk.... aku meti ko dah dapat SESUATU ni kan...ekekke :eek:

lastshark 19-03-2008 09:05 AM

Quote:

Originally Posted by eyza (Post 1114829)
hehehe..yg pancut air tu kan..
kalau buang hajat ke..duk pancut air kan...
pastu terasa sesuatu..tu onani ker:-?

tu tak diistilahkan onani... yang diistilahkan onani dia mesti ada niat untuk melakukannya... dan dilakukan dengan nyata atau disertakan dengan fantasi... dan sama ada dia merasa kenikmatan nya atau tidak... istilah beronani telah digunapakai... tetapi lain pula kalau dia dipaksa...di ugut yang mana dia tidak mampu untuk mengelak diri... walaupun dia melakukan... dan mungkin merasai nikmat atau tidak... tetapi bukan dengan kehendak nuraninya .....harus diingat yang ini juga diguna pakai dalam kategori kene rogol...
ikhlas dari proffesor lastshark... ehehehe

lanbai 19-03-2008 09:06 AM

Quote:

Originally Posted by lastshark (Post 1114857)
tu tak diistilahkan onani... yang diistilahkan onani dia mesti ada niat untuk melakukannya... dan dilakukan dengan nyata atau disertakan dengan fantasi... dan sama ada dia merasa kenikmatan nya atau tidak... istilah beronani telah digunapakai... tetapi lain pula kalau dia dipaksa...di ugut yang mana dia tidak mampu untuk mengelak diri... walaupun dia melakukan... dan mungkin merasai nikmat atau tidak... tetapi bukan dengan kehendak nuraninya .....harus diingat yang ini juga diguna pakai dalam kategori kene rogol...
ikhlas dari proffesor lastshark... ehehehe

uuiii topik ni..bukan calang2 lg pelihat setianya...ahahahha


All times are GMT +8. The time now is 02:57 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.