CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Prepaids, Dealers, Agents (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=114)
-   -   [wts] DITUTUP BUAT SEMENTARA WAKTU SEHINGGA ADA STOK (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=310252)

kyle 14-02-2012 10:22 PM

Rm125 untuk satu simkad yang boleh digunakan selama 150 hari.

life_b4diezz 14-02-2012 10:25 PM

harga bpe bro? RM125 tu ke?

kyle 14-02-2012 10:26 PM

Quote:

Originally Posted by life_b4diezz (Post 12237446)
harga bpe bro? RM125 tu ke?

Yes. Harga rm125.

student 14-02-2012 10:30 PM

peh...sampai ati TT tak roger aku.. tacing beb... ada stok? PM aku.. nak... :D

life_b4diezz 14-02-2012 10:31 PM

cambest je..kira sy bayar RM125,pastu dpat 1 sim maxis..

cucuk modem/hnset trus guna internet?cmtu?

tempek gmbar sehelai dua baru jelas..:D

nvmname 14-02-2012 10:31 PM

kalau nak beli untuk 1,2 bulan xleh ker?

kyle 14-02-2012 10:32 PM

Quote:

Originally Posted by student (Post 12237491)
peh...sampai ati TT tak roger aku.. tacing beb... ada stok? PM aku.. nak... :D

Malas nak roger tokey besar. Tokey besar, bayar internet mahal pun takpe. Bagila geng2 ni nak dapat internet murah. Hahaha. Jap nak pm.

meijin 14-02-2012 10:33 PM

stok ade 10 je???
ade kemungkinan nak tambah stok lg x?

noraini@azlan 14-02-2012 10:34 PM

Quote:

Originally Posted by kyle (Post 12237400)
Yes. Selepas 150 hari, simkad dah tak boleh guna. Kalau katakanlah selepas 3bulan dah tak boleh guna, saya akan refund mengikut bulan yang tak dapat guna. InsyaAllah tak scam punya. :)

saya x kata bro scam tapi ada sedikit ruang disitu utk kaki2 scam
anyway gud luck tt

kyle 14-02-2012 10:36 PM

5 bulan sahaja. Tiada sebulan, dua. Gambar apenya. Simkad sahaja. Hahaha. Saiz simkad biasa untuk broadband tu. Haha. Yes, dapat simkad, cucuk modem, surf puas2.


All times are GMT +8. The time now is 12:54 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.