CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Investor Discussion (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=203)
-   -   Dinar Iraq (Part 2) - Menanti detik (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=297978)

jutawan11 14-02-2012 10:05 PM

Sementara tunggu RV tu,jom naik bas den pi ronda ronda

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...61072232_n.jpg

hayani-wakasiluPoPit 14-02-2012 10:07 PM

Quote:

Originally Posted by lelabah (Post 12237070)
Berita luar negara.....Kerajaan Iraq mengumumkan penilaian semula kadar dinarnya iaitu 3.30usd/1iqd berkuatkuasa serta merta. Keputusan Kerajaan Iraq ini menunjukkan bahawa mereka telah bersedia untuk melakukan tranformasi ekonomi dengan menggalakkan pelabur2 luar untuk melabur dalam pelbagai bidang untuk mempercepatkan pertumbuhan ekonomi.....



























Keputusan kerajaan Iraq itu dijangka melahirkan ramai jutawan terutama pemegang-pemegang IQD dari CG. :)):)):)):eek::eek::eek::eek:

mu dapek mana info nie bro...... sahih or tak? or saja jer tulis?

sylekir nahkoda 14-02-2012 10:07 PM

tk jadi pn tkpe la...tggu je lg...[B]

no trade 14-02-2012 10:09 PM

ntah kenapa la aku tak rasa apa walaupun dgr kabar kat sini rv esok. erm rasanya dah lali dgr berita mcm ni dari tahun lepas lagi hehehe

mantoya 14-02-2012 10:10 PM

ada yg kena sunat kali ke2....

mihz lang er 14-02-2012 10:11 PM

Quote:

Originally Posted by damreza (Post 12237060)
TQ ATas INteL ManTap Tuh LaMOOooo SanGat BOSss :p XMamPU SeMUOoo NUnGGuu :">

rumusan kurang baik tuan... :p

lelabah 14-02-2012 10:13 PM

Quote:

Originally Posted by hayani-wakasiluPoPit (Post 12237247)
mu dapek mana info nie bro...... sahih or tak? or saja jer tulis?

Adusssss gurau jo macam damreza ngusik kito tadi. :D:D:D

mydreamerz 14-02-2012 10:15 PM

Quote:

Originally Posted by jeplo (Post 12236928)
Member aku pegawai kat bank negara shah alam tak tahu menahu pon pasal iqd ni nak naik dlm masa terdekat. Dia tanya member2 dia kat BNM KL pon takde tahu menahu. Cuma waktu skrg ni dia org sibuk nak tukar duit baru malaysia jek.
Harap berita tu jgn lah yang sensasi2 je biar berita yang ori dah sahih je kat sini.

salam...ako pun pemegang iqd sejak 2010

sepupu ako dah tanya juga di BNM jb dan bank2 lain sekitar jb town...MC pun sama...jawapannya katanya....bukan waktu terdekat
tapi yang penting mmg akan RV

wAk2394 14-02-2012 10:16 PM

Quote:

Originally Posted by lelabah (Post 12237305)
Adusssss gurau jo macam damreza ngusik kito tadi. :D:D:D

Ramai yg sensetip,harapan setinggi planet pluto dow..!! Hahahaha :))

damreza 14-02-2012 10:17 PM

Quote:

Originally Posted by lelabah (Post 12237305)
Adusssss gurau jo macam damreza ngusik kito tadi. :D:D:D

He3 TaHu Dah...siape xfollow betul CG belah Cite DiNAR IRAq-Berita Terkini Akan COpY Paste Cite RV Tadi Ke Luar He3 :p


All times are GMT +8. The time now is 03:10 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.