CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Investor Discussion (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=203)
-   -   Dinar Iraq (Part 2) - Menanti detik (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=297978)

roy`z 02-02-2012 08:46 PM

Quote:

Originally Posted by abuskyri (Post 12111042)
tepek kopi pes dr jiran sebelah...

Shahrul Iruan Hari ini(2hb) pmbyran gaji pkrja dn kaktngn dn krjaan iraq telah mklmkn sblm ini smua pmbyrn dgn nilai yg dh RV atu RI,mklmat yg strusnya akn dktahui slps pkl 12.30 wkt est (m'sia lbhkrng 6ptg), untuk rjukn nilai rate RV 3.86usd=rm 11.90, RI 1.30usd=rm 4.05 mklumat trkini bila2 masa dari skrg hngga jumaat insyaallah dh betul2 blh tkr lps tu tak kiralah RV atu RI... Info dari seseorang yang perlu dirahsiakn identiti


ps: layan darah idung dlu haha :)

dia trtuka ka? RI 1iqd- 3.2usd..:-?:-?

roy`z 02-02-2012 08:47 PM

Quote:

Originally Posted by monster_forex (Post 12111261)
bukan ke kalau RI = USD3.2

ang pn prasan noo..igtkn aku silap tgk

abuskyri 02-02-2012 08:47 PM

Quote:

Originally Posted by roy`z (Post 12111285)
dia trtuka ka? RI 1iqd- 3.2usd..:-?:-?

typo error kot..tangan mengigil tu nk tulis, excited sgt kot haha :))

fordLASER 02-02-2012 08:48 PM

boleh clear hutang piutang , bayar zakat & bawak family pegi umrah

ady80 02-02-2012 08:50 PM

Quote:

Originally Posted by goldendream (Post 12111277)
Ish.... Bila laa nk rv ni... Aku nk bli crv ni... Heheheh

lepas tu bro guna no plate Pahang CRV . . . .
atau no plate Perlis RV. . . :)cgrock
sempena beli keta guna duit RV. .:D

monster_forex 02-02-2012 08:51 PM

aku nak bebaskan diri dulu dari menjadi kuli ...... baik jadi kuli sendiri kan .....

ady80 02-02-2012 08:58 PM

Quote:

Originally Posted by monster_forex (Post 12111339)
aku nak bebaskan diri dulu dari menjadi kuli ...... baik jadi kuli sendiri kan .....

terbaik bro. . 9/10 rezeki datang dari jadi kuli sendiri. . . :)cgrock

azhar86 02-02-2012 09:03 PM

Quote:

Originally Posted by ady80 (Post 12111413)
terbaik bro. . 9/10 rezeki datang dari jadi kuli sendiri. . . :)cgrock

boleh dah g daftar perniagaan... :)paid

BOCEH 02-02-2012 09:05 PM

kaya mcm niii

OrgMinyak 02-02-2012 09:11 PM

ade kenduri ke kat cni mlm ni....meriah je nampak :D:D:D


All times are GMT +8. The time now is 01:11 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.